דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Mary Kay Inc. מרחיבה את השותפות עם The Nature Conservancy כדי להגן על נתיבי מים ברחבי העולם
Mary Kay Inc. מרחיבה את השותפות עם The Nature Conservancy כדי להגן על נתיבי מים ברחבי העולם
חיים נוי 19/07/20 |  צפיות: 2002

Mary Kay Inc. מרחיבה את השותפות עם The Nature Conservancy כדי להגן על נתיבי מים ברחבי העולם

דאלאס, 16 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE) :

Mary Kay Inc., מובילה בינ"ל באחריות תאגידית וחברתית, הודיעה אשתקד שהחברה יצרה שותפות עם The Nature Conservancy כדי להגן על אזורי הדיג של טקסס ומפרץ מכסיקו. Mary Kay גאה להודיע היום שהיא הרחיבה את השותפות הזאת עם The Nature Conservancy כדי להשפיע על נתיבי מים -- וזנים מקומיים -- בכל העולם.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20200716005038/en/

פאלאו, פיליפינים, קרדיט צילום: ג'ון רוריז

"כל החיים בכדור הארץ התחילו ותלויים באוקיינוסים שלנו", אמרה דבורה גיבינס, מנהלת התפעול הראשית של Mary Kay. "מים הם המשאב היקר ביותר בכדור בארץ שלנו, וחיוני שנעשה את חלקנו להגן עליהם. כשהתחלנואשתקד לההרחיב את השותפות שלנו עם The Nature Conservancy, התמקדנו בנתיבי המים שמקיפים את מדינת הבית שלנו טקסס. אבל אנחנו חברה גלובלית, וידענו שהצורך בתמיכה מגיע הרבה מעבר למפרץ מכסיקו. אנחנו שמחים לקדם את השימור של סביבות אקולוגיות ומגוון ביולוגי בכל העולם".

The Nature Conservancy, שהוקם ב-1951, הוא ארגון השימור המוביל, שפועל ברחבי העולם כדי להגן על קרקעות ומים חשובים מבחינה אקולוגית עבור הטבע והאנשים. הנהלים של הארגון נטועים במדע ומונעים על ידי פתרונות פרגמטיים לאיומי השימור הדוחקים ביותר בקנה המידה הגדול ביותר.

תוכניות השימור גדולות ומגוונות כמו החיים באוקיינוסים שעליהם הן מיועדות להגן. מעבר לתוכנית אזורי הדיג של טקסס, Mary Kay תתמוך ב-The Nature Conservancy גם באמצעות התוכניות האלה:

  • אוסטרליה: בצפון אוסטרליה, Mary Kay תשתף פעולה עם קהילות ילידי המקום כדי להגדיל את התפקיד של נשים מקהילות אלה ,לרבות שכלול פיתוח מרחבי טוב מבוסס קהילה, עבודה עם שותפים ממשלתיים ולאממשלתיים כדי להגביר את האימוץ של כלי שימור, והקמת מחנה נשים בפיש ריברסטיישן, נכס של 445,000 אקרים בטריטוריה הצפונית.
  • ניוזילנד: בניוזילנד, Mary Kay ו-The Nature Conservancy יעסקו עם ילידי המקום בחקלאות ימית מקיימת, כולל תמיכה ביישום של פעולותמשקמות במפרץ האורקי באוקלנד כדי לשקם אוכלוסיות של רכיכות בר והשקת קרןאתגרים כדי לעודד יותר תמיכה פילנתרופית בשיקום חיי הבר.
  • מכסיקו: במכסיקו Mary Kay ו-The NatureConservancy יהיו שותפות בקרן המים של מונטריי, שתשפר אגני היקוות ותתמוךבנשים באזור. השיפורים האלה כוללים מערכות השקיה, חקר של התשתית וגיוון שלתפוקת הצמחים.
  • סין: בסין Mary Kay ו-The NatureConservancy יפעלו להגן על מים משכבות עליונותבכפרים כדי להבטיח מי שתייה נקיים למיליוניאנשים ברחבי המדינה. עד 2021 הצוות ידגים חמישה פרויקטים להפקת מי מעלהבז'ג'יאנג, פוג'יאן, גואנגדונג ומחוז אחד נוסף.
  • אוקיינוס כללי: השותפותגם תקטין את זיהום הפלסטיק באזורי דיג הטונה באוקיינוסים השקט וההודי. ביחדהן יפעלו עם חוקרי פלסטיק מובילים כדי לזהות את אזורי הדיג שהם התורמיםהגדולים ביותר לזיהום האוקיינוסים כדי שתוכניות פיילוט עתירות השפעה יופעלוכדי להקטין את הזיהום ולנקות את הימים שלנו.
  • איי שלמה: באיישלמה, השותפות תגן על צבים באמצעות תיירות אקולוגית בהובלת נשים תושבות שלדרום האוקיינוס השקט. התרומה של Mary Kay תעזור ליצור מיזם תיירות אקולוגית מנוהל מקומית בר קיימאבאיי ארנבון שמחזק את שימור הצבים ומספק תשואות כספיות בנות קיימא הוגנותלקהילות שממוצבות הטוב ביותר להגן על מינים בסכנת הכחדה.
  • קולומביה: באמצעותקרן המים של בוגוטה, השותפות תשפר את ביטחון המים של מיליוני אנשיםבקולומביה.
  • קנדה: בקנדה, Mary Kay ו-The Nature Conservancy יחזקו קהילות ילידים על ידי תמיכה במנהיגים קהילתייםעכשוויים ועתידיים בטריטוריות מסורתיות. זאת השקעה בעתיד בריא לקהילות האלה,לאדמות שלהן ולמים לדורות הבאים.
  • אירופה: בבריטניה וגרמניה, השותפות תפעל להגן על המגוון הביולוגי ומשאבים ימיים כשהיאמכניסה את הצדפה האירופית המקומית. בספרד השותפות תפעל ליצירת קרן מים --המדינה ניצבת כעת מול כמה מהאתגרים הגרועים ביותר מבחינת מחסור במים ואיכותהמים.

"אנחנו צריכים אוקיינוסים בריאים ומגוונים לדיג, עבודה ומשחקים", אמרה לילי ורדון, מנהלת המים המתוקים והים ב-The Nature Conservancy. "אבל הגנה על האוקיינוסים זה יותר מאשר רק להגן על כדור הארץ: אוקיינוסים מוסיפים 1.5 טריליון דולר לכלכלה הגלובלית בכל שנה. Mary Kay פועלת זמן רב לחולל שינוי משפיע שיקיים את כדור הארץ לדורות הבאים, כך שהיא שותפה טבעית -- שמתקבלת בברכה -- ל-The Nature Conservancy. ראינו כבר שינוי משפיע כזה בטקסס, ואנחנו שמחים לראות מה התרומות שלה יעזרו לנו להשיג בקהילות ברחבי העולם".

Mary Kay גם נתנה חסות לכנס EarthxOcean, אירוע הזרמה בשידור חי שהפגיש מומחים, חוקרים ואנשי שימור בהזרמה בשידור חי כדי לדון בנושאים כמו יוזמת הימים, שיקום שוניות אלמוגים, פתרונות לפלסטיק באוקיינוסים ואזורי דיג מקיימים.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-55 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית ותוספי תזונה בחזית הקידמה.באמצעות Mary Kay FoundationSM, החברה העניקה יותר מ-78 מיליון דולר למחקרי סרטן ולמקלטי אלימות במשפחה. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון.

אודות The Nature Conservancy

The Nature Conservancy הוא ארגון שימור גלובלי שמוקדש לשימור הקרקעות והמים שבהם תלויים כל החיים. בהדרכת המדע, אנחנו יוצרים פתרונות חדשניים בשטח לאתגרים הכי קשים של העולם כדי שהטבע והאנשים יוכלו לשגשג ביחד. אנחנו מתמודדים עם שינויי האקלים, משמרים קרקעות, מים ואוקיינוסים בקנה מידה חסר תקדים, מספקים מזון ומים באופן מקיים ועוזרים להפוך ערים ליותר מקיימות. אנחנו פועלים ב-79 מדינות וטריטוריות ונוקטים בגישה של עבודה משותפת שמערבת קהילות מקומיות, ממשלות, המגזר הפרטי ושותפים אחרים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.nature.org או תעקבו אחרי @nature_press בטוויטר.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200716005038/en/

אנשי קשר

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]

מקור:Mary Kay Inc.

מולטימדיה

תמונה

פאלאו, פיליפינים, קרדיט צילום: ג'ון רוריז

תמונה

פאלאו, פיליפינים, קרדיט צילום: ג'ון רוריז

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI