דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים פרוקטר & גמבל והוועד האולימפי הבינ"ל מודיעים על הארכה של השותפות האולימפית הכלל עולמית שלהם עד 2028
פרוקטר & גמבל והוועד האולימפי הבינ"ל מודיעים על הארכה של השותפות האולימפית הכלל עולמית שלהם עד 2028
חיים נוי 23/07/20 |  צפיות: 1861

פרוקטר & גמבל והוועד האולימפי הבינ"ל מודיעים על הארכה של השותפות האולימפית הכלל עולמית שלהם עד 2028

  • בשותפות מוכוונתאזרחות הראשונה מסוגה, P&G והוועד האולימפי מתחייבים לנקוטבפעולה כדי להתקדם בתחומי מפתח - שוויון וכלילה, קיימות סביבתית והשפעהקהילתית
  • קרן הספורטאיםלמען הטוב הוקמה כדי להעניק תמיכה למטרות של ספורטאים שמקדמות פעילות חשובהמול ערכים משותפים
  • ההסכם כולל בפעםהראשונה זכויות לוועד הפראלימפי הבינ"ל והמשחקים הפראלימפיים
  • באבן הדרך שלנשארה עוד שנה אחת, P&G משיקה סדרת סרטים חדשה מידתהגדולה, שמהללת ספורטאים אולימפיים ופראלימפיים ואלה שמקווים להיות כאלהשמנהיגים עם אהבה

סינסינטי, 20 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

כשהעולם מציין שנה אחת עד למשחקים האולימפיים טוקיו 2020, פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) והוועד האולימפי הבינ"ל אישרו את המחויבות של החברה לתנועות האולימפית והפראלימפית, עם אישור לשותפות הכלל עולמית שלה לארבעת המשחקים האולימפיים והפראלימפיים הבאים. על בסיס ההצלחה של עשר שנות השותפות האחרונות והערכים שמשותפים לשני הארגונים לשפר את החיים וליצור עולם טוב יותר, P&G והוועד האולימפי מתחייבים לשותפות מוכוונת אזרחות הראשונה מסוגה כדי לקדם פעילות חשובה בתחומי מפתח - שוויון וכלילה, קיימות סביבתית והשפעה קהילתית - עד לוס אנג'לס 2028. בפעם הראשונה, P&G גם הבטיחה זכויות שיווק גלובליות לוועד הפראלימפי הבינ"ל והמשחקים הפראלימפיים באמצעות ההסכם לשיתוף פעולה ארוך טווח בין הוועד האולימפי לוועד הפראלימפי, שלפיו הוועד האולימפי הבינ"ל מפקח על התוכניות המסחריות של הוועד הפראלימפי הבינ"ל והמשחקים הפראלימפיים.

"כשותפה מובילה של הוועד האולימפי בעשר השנים האחרונות אנחנו מאוד גאים בעבודה שעשינו ביחד", אמר מנהל המותגים הראשי של P&G מרק פריצ'רד. "כשאנחנו מביטים קדימה לעשר השנים הבאות, אנחנו מכירים בהזדמנות ובאחריות להשתמש בחסות שלנו על המשחקים האולימפיים להשפעה רחבה יותר. ברוח התנועה האולימפית, אנחנו מתחייבים התחייבות משותפת באמצעות השותפות שלנו ליצור שינוי חיובי בעולם בתחומים של שוויון וכלילה, קיימות סביבתית והשפעה קהילתית. נשתמש בכל אחד מארבעת המשחקים הבאים כאבן דרך למדידת התקדמות ונשאיר מורשת משמעותית מאחורינו".

נשיא הוועד האולימפי הבינ"ל תומס באך אמר: "פרוקטר & גמבל היא שותפה אמיתית של הוועד האולימפי וכוח עוצמתי בתמיכה באידיאלים של התנועה האולימפית. כשאנו מציינים שנה אחת עד למשחקים האולימפיים טוקיו 2020, אנחנו שמחים להודיע שנהיה "חזקים יותר ביחד" עם P&G עד 2028. במבט לעתיד, תיעדפנו יוזמות ברורות מוכוונות מטרה שתומכות בחזון של הוועד האולימפי לבנות עולם טוב יותר באמצעות ספורט".

כשותפה גלובלית, P&G תמשיך לתמוך במשחקים האולימפיים והפראלימפיים טוקיו 2020, וגם במשחקי החורף האולימפיים והפראלימפיים בייג'ינג 2022, המשחקים האולימפיים והפראלימפיים פריס 2024, משחקי החורף האולימפיים והפראלימפיים מילנו-קורטינה 2026 והמשחקים האולימפיים והפראלימפיים לוס אנג'לס 2028.

קרן הספורטאים למען הטוב

בהתאם למשימה של הוועד האולימפי הבינ"ל לתמוך בספורטאים ולשים אותם בלב התנועה האולימפית, כחלק מהפרק הבא של השותפות האולימפית והפראלימפית של P&G, החברה תשיק את קרן הספורטאים למען הטוב, יוזמה משותפת בין P&G, הוועד האולימפי והוועד הפראלימפי שתיתן מענקים למטרות שהספורטאים שבמשחקים האולימפיים והפראלימפיים ואלה שמקווים להיות בהם תומכים כדי לקדם פעילות חשובה מול ערכי אזרחות ליבתיים משותפים. קרן הספורטאים למען הטוב תעניק בסך הכל 52 מענקים במהלך השנה הבאה באמצעות תהליך הגשת בקשות בפלטפורמה Athlete365 של הוועד האולימפי -- אחד לכל שבוע עד לטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים טוקיו 2020. ספורטאים אולימפיים ופראלימפיים ואלה שמקווים להיות כאלה שעובדים עם ארגונים שבונים ומשרתים את הקהילות שלהם בתחומים של השפעה קהילתית (סיוע בקוביד-19), שוויון וכלילה וקיימות סביבתית רשאים להגיש בקשה.

מידת הגדולה

לציון אבן הדרך של נשארה עוד שנה אחת, ולמען הספורטאים שהדרך שלהם למשחקים האולימפיים טוקיו 2020 התארכה, P&G כיבדה את כל השותפויות הקיימות עם ספורטאים, והאריכה רבות מהן עד 2021. באמצעות סידרת וידאו דיגיטלית בשם מידת הגדולה P&G גם תדגיש את הסיפורים של ספורטאים אולימפיים ופראלימפיים ואלה שמקווים להיות כאלה מרחבי העולם שנוקטים בפעולה משמעותית לשרת את הקהילה שלהם ב-2020.

פריצ'רד המשיך: "העולם שמסביבנו אולי השתנה בחודשים האחרונים, אבל המטרה שלנו כנותנת חסות של המשחקים האולימפיים לא השתנתה. תמיד היללנו את המסע שספורטאים עושים בדרך לחלומות האולימפיים שלהם והענקנו הכרה לאנשים הרבים שתמכו בהם לאורך הדרך. כחלק מהמסע החדש הזה לטוקיו, אנחנו יודעים שלרגע של נשארה עוד שנה אחת תהיה משמעות חדשה לספורטאים, המשפחות שלהם והמעריצים כאחד. אנחנו נשארים איתנים בתמיכתנו בספורטאים ולכבוד הוא לנו לרומם את הסיפורים של ספורטאים אולימפיים ופראלימפיים ואלה שמקווים להיות כאלה יוצאי דופן שעשו מעשה להנהיג את הקהילה שלהם ב-2020 - לא באמצעות הביצועים הספורטיביים שלהם אלא עם החמלה, האנושיות והאהבה שלהם.

בהאירה ספורטאים אולימפיים ופראלימפיים ואלה שמקווים להיות כאלה שהראו מה המשמעות של לתת השראה במגרש הספורט ומחוצה לו, מידת הגדולה מספרת את הסיפורים מרוממי הנפש של ספורטאים שהשתמשו ברגע הזה כדי לעבור לשלב אחר בשירות למען אחרים. במלחמה בחזית בתחום הרפואי נגד מגיפת קוביד-19, בהרמת קולם למען שוויון גזעי, בשימוש במשאבים שלהם להפנות ציוד רפואי ומזון לאלה שהכי זקוקים להם, הספורטאים האלה הם תמצית האופן שבו אנשים יכולים להנהיג עם אהבה בזמנים מאתגרים.

הסרטים הדיגיטליים מידת הגדולה מספרים את הסיפורים הספורטיביים מעוררי ההשראה של הספורטאים האולימפיים והפראלימפיים ואלה שמקווים להיות כאלה הבאים:

  • קים דייבל, בריטניה, טניס שולחן פראלימפי: קים היה אמור להתחיל להתאמן כל הזמן כדי להתכונן לטוקיו אבל במקוםזאת חזר לעבוד במשרה מלאה כרופא שמנהל חולי קוביד-19 בבית חולים בלונדון. הואעובד 40-60 שעות בכל שבוע בבית החולים, ועדיין נשאר כשיר נפשית ופיזית להמשךמסעו בדרך לטוקיו 2020.
  • סימון מנואל, ארצות הברית, שחייה: בהיותה האישה השחורה הראשונה שזכתה במדליה אישית בשחייה אולימפית,סימון היא תומכת בולטת בקריאת תגר על סטריאוטיפים גזעיים בשחייה תחרותיתומשתמשת בעקביות בפלטפורמה שלה כדי לספק מידע לעוקבים שלה איך לפעול נגדגזענות, להגביר את קולות השחורים ולעודד את כל האנשים לחלום בגדול ומעבר לסטריאוטיפים.מאז התחלת ההתפרצות של קוביד-19, סימון השתמשה בפלטפורמה שלה גם כדי לתמוךבארגונים שמחברים חסרי ביטחון תזונתי עם ארוחות שמאוד נחוצות.
  • קנטו מומוטה, יפן, בדמינטון: מומוטה-סן תרם עשרה אחוז מכספי הפרסים שלו מהזכיות בטורניריםב-2019 (50,000 דולר) להסתדרות הרפואית של טוקיו לתמיכה בפעילות סיוע שקשורהלקוביד-19 ועזר בתרומה של 200,000 מסיכות לתלמידים ואנשי צוות רפואי ביפן.הוא גם הקדיש את זמנו להיות מנטור של שחקני בדמינטון צעירים, והציע עידודומוטיבציה כשהם צולחים את התקופה הזאת הרחק מהספורט.
  • פמפינט (פם) בויסה, קנדה, רוגבי: פם ארגנה עם אחרים עצרת שלום לחיים של שחורים בוויקטוריה, קנדה,והיא קול בולט בקהילת הספורטאים של קנדה, ומעודדת אחרים לעסוק בפעילות נגדגזענות ובפיוס צודק. בנוסף, פם איחדה כוחות עם כמה נשים בקהילה שלה בהקמהוגיוס כספים לקרן סיוע של קוביד-19 לנזקקים באי ונקובר.

"שינוי המועד של המשחקים האולימפיים היה אמנם אכזבה עבורי, אבל מייד הבנתי שיש דברים יותר חשובים שצריך לעשות כדי לעזור לקהילה שלנו, למדינה שלנו ולעולם שלנו. ידעתי שיש לי הזדמנות חשובה להשתמש בקול שלי ובמשאבים שלי כדי להציע תמיכה לקהילה שלי בתקופה ללא תקדים הזאת", אמרה סימון מנואל. "בנוסף, זה היה לא יאומן להיות עדה ולהשתתף ברגע חשוב בהיסטוריה כשאנחנו נלחמים ביחד למען צדק לכל".

אפשר לצפות במידה של גדולה כאן: https://youtu.be/ZciNNbgXSIA

כחלק מהשותפות, P&G תיתן את המומחיות ומובילות המחשבה שלה לוועד האולימפי איך לפתח, להאיץ ולהביא חדשנות ליכולות הדיגיטליות, המוצרים והנכסים של הוועד האולימפי. הפעילות זאת תומכת באסטרטגיה של הוועד האולימפי למעורבות של אנשים עם המותג האולימפי ולשמירה על רלבנטיות ארוכת טווח בזמן תקופת המשחקים ומחוצה לה.

יירי קייבל, יו"ר ועדת השיווק של הוועד האולימפי, אמר: "ההארכה הזאת של הסכם שלנו עם P&G היא עוד סימן ברור לאטרקטיביות המתמשכת של תוכנית השותפים האולימפיים הכלל עולמית, וגם למחויבות של השותפים שלנו לתמוך ולקדם את הערכים האולימפיים בכל עולם. על ידי חלוקה מחדש של 90% מההכנסות שהוא יוצר, הוועד האולימפי יכול לתמוך בספורט ובספורטאים בכל העולם, כל השנה".

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®.

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אודות הוועד האולימפי הבינ"ל

הוועד האולימפי הבינ"ל הוא ארגון בינ"ל עצמאי שלא למטרות רווח המורכב ממתנדבים, שמחויב לבניית עולם טוב יותר באמצעות ספורט. הוא מחלק מחדש יותר מ-90% מההכנסה שלו לתנועת הספורט הרחבה, כלומר כל יום שווה ערך של 3.4 מיליון דולר הולכים לעזרה לספורטאים וארגוני ספורט בכל הרמות בכל העולם.

גלריית תמונות/מולטימדיה זמינות באתר https://www.businesswire.com/news/home/52252133/en

אנשי קשר

P&G U.S. Communications
Jeannie Tharrington
[email protected]

מקור: Procter & Gamble Company



*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI