דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים בומברדייה מדווחת על שימוש במזומנים טוב מהמצופה ברבעון השני ועל אמצעי אשראי מובטח עדיף חדש של מיליארד דולר
בומברדייה מדווחת על שימוש במזומנים טוב מהמצופה ברבעון השני ועל אמצעי אשראי מובטח עדיף חדש של מיליארד דולר
חיים נוי 23/07/20 |  צפיות: 1853

בומברדייה מדווחת על שימוש במזומנים טוב מהמצופה ברבעון השני ועל אמצעי אשראי מובטח עדיף חדש של מיליארד דולר

מונטריאול, 22 ביולי 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

בומברדייה (TSX: BBD.B) דיווחה שהשימוש שלה במזומנים ברבעון השני היה טוב יותר בכ-500 מיליון דולר ממה שציפתה קודם והיא השיגה התחייבות מקרנות וחשבונות השקעות שמנוהלים על ידי HPS Investment Partners, LLC לספק הלוואה לזמן קצוב מובטחת עדיפה לשלוש שנים ("האמצעי") של עד 1.0 מיליארד דולר. ביחד, הפעולות אלה מספקות לבומברדייה נזילות נוספת להפעיל את העסקים שלה בזמן מגיפת קוביד-19 כשהיא פועלת לסגור את מכירות הנכסים שנמסר עליהן בעבר שנטלה על עצמה כדי לעצב מחדש את מבנה ההון של בומברדייה.

ביום ה-30 ביוני 2020, המזומנים בקופה היו בערך 1.7 מיליארד דולר והנזילות(1) 2.4 מיליארד דולר. עם האמצעי החדש, בומברדייה מצפה לנזילות פרו פורמה(2) ברבעון השני של 2020 של בערך 3.4 מיליארד דולר, שמשקפת שימוש של בערך 1.0 מיליארד דולר בתזרים המזומנים החופשי ברבעון השני(3).

האמצעי צפוי להיות במקומו ברבעון השלישי של 2020 ולספק נזילות נוספת להון החוזר ולמטרות כלליות של החברה כשבומברדייה תתאים מחדש את קצבי הייצור לתנאי השוק הנוכחיים. לאמצעי יהיה ניצול מינימלי של 750 מיליון דולר ותקופה של שלוש שנים. לבומברדייה תהיה הזכות לפרוע מרצון את הסכום של האמצעי שלא נפרע. בנוסף, המכירה של בומברדייה תחבורה תגרום לפירעון חובה של 50% מסכום הקרן של האמצעי שיהיה לפירעון באותו זמן. המשיכות מהאמצעי יישאו ריבית במרווח מוסכם משיעור הייחוס של הליבור ויובטחו על ידי זכות ביטחון במלאי תעופתי מסוים וחשבונות חייבים קשורים. אין אמות מידה פיננסיות במסגרת האמצעי.

האמצעי כפוף למשא ומתן וחתימה על הסכם אשראי סופי ומסמכי ביטחון, וגם המילוי של תנאי סגירה וגריעה מקובלים אחרים. ברגע שיהיה במקומו, האמצעי יהיה אמצעי האשראי היחידי של החברה שיהיה זמין למגזר התעופה, כי אמצעי אשראי קודמים מסוימים של החברה הסתיימו בדצמבר 2019, כפי שנמסר בעבר.

בומברדייה תמסור פרטים נוספים על הנזילות והשימוש בתזרים המזומנים החופשי כשתדווח על התוצאות הכספיות שלה ברבעון השני של 2020 ב-6 באוגוסט 2020.

בומברדייה השאירה את National Bank Financial Inc. ואת Citigroup Global Markets Inc. כיועצים הפיננסיים שלה ואת Norton Rose Fulbright כיועצים המשפטיים המובילים שלה. Latham & Watkins LLP שמשו כיועצים המשפטיים המובילים של HPS Investment Partners, LLC.

אודות בומברדייה

עם יותר מ-60,000 עובדים על פני שני מגזרים עסקיים, בומברדייה היא מובילה גלובלית בענף התחבורה, שיוצרת מטוסים ורכבות חדשניים שמשנים את השוק. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות נסיעה מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחיות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.

לבומברדייה, שהמטה שלה במונטריאול, קנדה, יש אתרי ייצור והנדסה ב-25 מדינות וגם תיק רחב של מוצרים ושירותים לשוקי התעופה העסקית, התעופה המסחרית והתחבורה המסילתית. המניות של בומברדייה נסחרות בבורסה לניירות ערך של טורונטו (BBD). בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2019 בומברדייה רשמה הכנסות של 15.8 מיליארד דולר. חדשות ומידע זמינים בכתובת bombardier.com או תעקבו אחרינו בטוויטר @Bombardier

בומברדייה הוא שם מסחרי של בומברדייה בע"מ.

למידע נוסף:

JessicaMcDonald

Advisor,Media Relations

BombardierInc.

+514861 9481

[email protected]

PatrickGhoche

VicePresident, Corporate Strategy and Investor Relations

BombardierInc.

+514861 5727

(1) הנזילות מוגדרת כמזומנים ושווי ערך מזומנים של 1.7 מיליארד דולר בערך בתוספת הסכום שלא נמשך במסגרת אמצעי האשראי המתגלגל הלא מובטח בסך 1,154 מיליון אירו של התחבורה שהיה 700 מיליון דולר.

(2) הנזילות פרו פורמה מוגדרת כנזילות ביום 30 ביוני 2020 בתוספת האמצעי החדש.

(3) מדד פיננסי NON-GAAP. מוגדר כתזרימי מזומנים מפעילויות תפעוליות בניכוי תוספות נטו לרכוש, מתקנים וציוד ונכסים בלתי מוחשיים. ברבעון השני של 2020 תזרימי מזומנים מפעילויות תפעוליות היו שימוש של 960 מיליון דולר בערך ותוספות נטו לרכוש, מתקנים וציוד ונכסים בלתי מוחשיים היו בערך 80 מיליון דולר.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI