דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים השרה איליין צ'או חושפת מסמך הנחיות לרגולציה של הייפרלופ חודשים לפני המועד המתוכנן וקובעת זכאות למימון פרויקטים
השרה איליין צ'או חושפת מסמך הנחיות לרגולציה של הייפרלופ חודשים לפני המועד המתוכנן וקובעת זכאות למימון פרויקטים
חיים נוי 26/07/20 |  צפיות: 1864

השרה איליין צ'או חושפת מסמך הנחיות לרגולציה של הייפרלופ חודשים לפני המועד המתוכנן וקובעת זכאות למימון פרויקטים

ההודעה חושפת את המחויבות של משרד התחבורה האמריקני לקדם את טכנולוגיית התחבורה מהדור הבא

לוס אנג'לס, 23 ביולי 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

שרת התחבורה של ארה"ב איליין צ'או והמועצה לטכנולוגיות תחבורה לא מסורתיות ומתפתחות (NETT) חשפו היום את מסמך ההנחיות למסגרת רגולטורית ברורה של הייפרלופ בארצות הברית.

"ההנחיות האלה מגשרות על הפער בין החדשן לרגולטור, מתעדפות את הבטיחות בזמן הפיתוח מבלי לפגוע בחדשנות, ומקדמות מודעות הדדית בין התעשייה והממשלה", אמרה שרת התחבורה איליין צ'או באירוע שהועבר בשידור חי.

מסמך הנחיות הרגולציה להייפרלופ הוא הראשון מסוגו בעולם, ומהווה הוכחה נוספת שארה"ב מתכוונת להיות המובילה בענף.

"הייפרלופ מציע הזדמנות ייחודית באמת להוביל את העולם בתחבורה של המאה ה-21", אמר סר ריצ'רד ברנסון, מייסד קבוצת וירג'ין. "צריך חזון חזק כדי להתנתק מהאינרציה של המצב הקיים ולאמץ את ההזדמנויות האלה. ההודעה היום תעזור להניח את היסודות כדי שארצות הברית תיקח את ההובלה הזאת".

Virgin Hyperloop עובדת באופן קרוב עם המועצה בשנה וחצי האחרונות, מאז שהוקמה במרץ 2019, כדי לקדם את הטכנולוגיה שלה ולהבטיח שתוכל להתקין הייפרלופ באופן בטוח ומהר.

ההודעה ההיסטורית הזאת לא רק מספקת מסלול לרגולציה וההתקנה של הייפרלופ בארה"ב, אלא גם קובעת את הזכאות של הייפרלופ למימון פדרלי לפרויקטים.

"קבענו שפרויקטי ההייפרלופ האלה זכאים למענק כמו כל פרויקט אחר של ריחוף מגנטי או ריחוף", אמר פינץ' פולטון, סגן עוזר השרה למדיניות תחבורה באירוע שהועבר בשידור הזרמה חי. "זה כולל את תוכנית השיפורים המשולבים של תשתיות ובטיחות הרכבות (CRISI) של מינהל הרכבות הפדרלי, מענקי BUILD ו-INFRA של משרד השרה ותוכניות מסוג זה. המשמעות היא גם שהם יהיו רשאים להשתתף בחלק מתוכניות ההלוואות של משרד התחבורה".

"השרה צ'או ומועצת NETT פועלים במהירות ללא תקדים כדי להבטיח שארצות הברית תהיה בחזית הפיתוח של ההייפרלופ", אמר ג'יי וולדר, מנכ"ל Virgin Hyperloop. "ברור שמשרד התחבורה שותף לחזון שלנו שפיתוח תשתיות הוא אמצעי עבור המדינה לא רק לבנות מחדש אלא גם להתפתח כשאנו יוצאים מהמשבר הזה".

כקטגוריה חדשה לגמרי של תחבורה, ההייפרלופ ישחרר הזדמנויות צמיחה עצומות למשרות של ייצור ופיתוח בענפים רבים -- בבנייה, מטוסים, רכבות, רכב, תעופה רכב חשמלי ובקרה אוטונומית. בחודש שעבר Virgin Hyperloop הודיעה על שותפות עם Spirit AeroSystems, אחת מהיצרניות הגדולות ביותר בעולם בתחום התעופה. המהנדסים, היצרנים, הבונים, שרשרת האספקה ומומחי האישורים והטכנאים של Spirit AeroSystems ישתמשו במומחיות רלבנטית מתעשיית המטוסים כדי לייצר את החוגון של ההייפרלופ - דוגמה ברורה להזדמנויות סמוכות במגזר.

אודות Virgin Hyperloop

Virgin Hyperloopהיא החברה הראשונה בעולם שניסתה בהצלחה את טכנולוגיית ההייפרלופ שלה בקנה מידה גדול, והשיקה את אמצעי תחבורת ההמונים החדש הראשון מזה יותר ממאה שנים. החברה הפעילה בהצלחה רכב הייפרלופ בקנה מידה מלא באמצעות הנעה חשמלית וריחוף אלקטרומגנטי בתנאים של כמעט ריק, ומימשה אמצעי תחבורה חדש מיסודו שהוא יותר מהיר, בטוח, זול ובר קיימא מאשר האמצעים הקיימים. מידע נוסף על הטכנולוגיה, החזון והפרויקטים המתבצעים של Virgin Hyperloop כאן.

קשרי מדיה:

Ryan Kelly
Vice President of Marketing and Communications
[email protected]
+1 (610) 442-1896

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI