דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Ozow - סוללת את הדרך לבנקאות פתוחה בדרום אפריקה
Ozow - סוללת את הדרך לבנקאות פתוחה בדרום אפריקה
חיים נוי 28/07/20 |  צפיות: 1897

Ozow - סוללת את הדרך לבנקאות פתוחה בדרום אפריקה

אוזו, שמוסיפה יותר מ-100,000 משתמשים חדשים בחודש בדרום אפריקה ונמיביה, נוקטת עכשיו בצעדים להביא את פלטפורמת התשלומים שלה לשאר אפריקה ולעולם

יוהנסבורג, דרום אפריקה, 28 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

"בכלכלה גלובלית שמשתנה כל הזמן, שבאופן מסורתי נשלטת על ידי בנקים מאז 1472, (ולא סביר שזה ישתנה בעשורים הקרובים), אוזו ממוצבת כגורם משבש שקורא תיגר על המצב הקיים. אוזו מובילה עם פלטפורמה של בנקאות פתוחה באפריקה, והצמיחה המדהימה של העסק בשש השנים האחרונות מספרת את הסיפור של חברת הזנק מהירת צמיחה שעומדת לכבוש את אפריקה בסערה", אומר המנכ"ל והמייסד המשותף של אוזו תומא פייס. "כחברה שמובלת על ידי השוק ההצלחה של אוזו גדלה והיא לוכדת שוק שלם (המהווה 70% משוק העברות הכספים האלקטרוניות המיידיות בדרום אפריקה), מהלב של עיירות ואזורים כפריים מקופחים ועד ל-LSM הכי גבוהים. המשתמשים מציינים כולם שפלטפורמת התשלומים היא חלופה יותר טובה, בטוחה וקלה לכרטיסים או תשלומי העברות כספים אלקטרוניות ידניות".

יש יותר מ-49 מיליון חשבונות בנק בדרום אפריקה לבדה - המשתמשים פשוט צריכים דרך נוחה לשלם מהם. שם פלטפורמת התשלומים המקוונים המאובטחים של אוזו מובילה את החדשנות בתשלומים.

"צרכנים, סוחרים ובנקים בדרום אפריקה ונמיביה מכירים עכשיו באוזו כדרך המהירה והמהימנה לבצע תשלומים", אומר פייס. "היות שרוב האנשים באזור נכנסים לאינטרנט בעיקר דרך המכשירים הניידים שלהם (וזה נכון גם בשאר אפריקה) -- ולעיתים קרובות משלמים מראש על זמן אויר/ נתונים -- המהירות של העסקה חיונית. אנחנו מחויבים לאפשר תשלומים תוך שניות".

המוצר האחרון שאוזו התחילה להפיץ הוא חידוש ראשון בעולם שהוגשה עליו בקשה לפטנט בשם Ozow PIN שגם גרם לצמיחה מוגדלת של העסק. הטכנולוגיה הזאת מאפשרת למשתמש לבצע טוקניזציה לתשלום ולבצע קניות חוזרות על ידי הזנה פשוטה של קוד אישי עם ארבע ספרות. החידוש הראשון בעולם הזה כבר לוקח באגרסיביות את חלק הארי של שוק התשלומים באמצעות מזומן, כרטיסים ואפשרויות חלופיות בכך שהוא מאפשר למשתמשים לבצע עסקאות בכלל זמן, בכל מקום באינטרנט, או בנקודת מכירה, בלי צורך ביישומון או רישום. "כחברת תשלומים מובילה בשוק באפריקה, שמנו את הצרכים של הלקוחות שלנו תחילה, והתוצאה היא גידול של יותר מ-50% בתשלומים חוזרים מאז הצגתה של הטכנולוגיה החדשה הזאת", אומר פייס. אפשר להשתמש ב-Ozow גם להגשת חשבונות אלקטרוניים בשותפות עם SAGE ו-Xero, לתשלומים במסרונים דרך כל הרשתות הגדולות, ולקודי QR. השירות הופך לזמין בחמש מ-11 השפות הרשמיות של דרום אפריקה, עם תוכניות להוסיף את השפות האחרות בחודשים הקרובים.

מנקודת המבט של הסוחרים, אוזו פועלת כשכבה נוספת של אבטחה על זאת של תשתית הבנקאות הקיימת, שומרת שכל העסקאות יהיו מאוד בטוחות בכל זמן ומספקת סביבה שהוכחה כבטוחה יותר מכל מנגנון תשלומים אחר. ברגע שתשלום אושר, הוא לא ניתן לביטול, באמצעות הוראה דיגיטלית בזמן אמת שמנפיק הבעלים של חשבון המקור.

אוזו הוקמה ב-2014 על ידי מיצ'אן אדמס ולייל אקסטין (שניהם דרום אפריקנים) יחד עם המנכ"ל תומא פייס, צרפתי שגר בדרום אפריקה יותר מ-16 שנים.

בחמש השנים האחרונות אוזו הפך למותג התשלומים הכי אמין בקרב משתמשים שפיתחו קשר רגשי עז למותג, שאיפשר לרבים לבצע עסקאות באופן דיגיטלי בפעם הראשונה.

ערכי החברה של אוזו והתרבות שפיתחה מתרכזים בהעצמת בעלי העניין שלה ובהשפעה. באפריל בשנה שעברה אוזו הציגה קמפיין "0% עמלות" עבור ארגונים ללא ממשלתיים/ ללא כוונת רווח וגם לעסקים קטנים ובינוניים, ושוב הובילה את השוק כעסק אחראי מבחינה חברתית, על ידי העברת ערך לבעלי עסקים (אלמנט קריטי בכלכלה של דרום אפריקה) שלעיתים קרובות שמים את הצרכים של הלקוחות שלהם לפי הצרכים שלהם.

"כיום אוזו הוא צוות של יותר מ-50 אנשים ששותפים לחזון של הבאת פתרונות התשלומים המהירים והקלים שלנו ליבשת אפריקה ובסופו של דבר לעולם. באמצעות אוזו, בעולם שבו יותר מ-9.7 טריליון ראנד בשנה מועברים דרך תשלומים "מבנק לבנק", הרבה יותר מפי 11 מנתח השוק של תשלומים דרך כרטיסים, ההזדמנות של כלילה פיננסית לכולם היא למעשה בלתי מוגבלת", אומר פייס.

"הגישה שלנו פתוחה לחלוטין, ואנחנו רוצים ליצור שותפויות עם בנקים וספקי תשלומים אחרים בכל אחד מהשווקים שאנחנו נכנסים אליהם", אמר. "הקדשנו את הזמן כדי להבטיח שהטכנולוגיה שלנו מוכנה להגדלה, ואנחנו מאמינים שהרגע הזה הגיע עכשיו".

אנשי קשר

Thomas Pays
[email protected]
+27 (74) 110-1011

מקור: Ozow

מולטימדיה

וידאו

Ozow PIN



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI