דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים CTI שירותי ניסויים קליניים וייעוץ מודיע על הרכישה של קלינארט שפועלת במזרח התיכון וצפון אפריקה
CTI שירותי ניסויים קליניים וייעוץ מודיע על הרכישה של קלינארט שפועלת במזרח התיכון וצפון אפריקה
חיים נוי 18/09/20 |  צפיות: 1977

CTI שירותי ניסויים קליניים וייעוץ מודיע על הרכישה של קלינארט שפועלת במזרח התיכון וצפון אפריקה

קובינגטון, קנטקי, 16 בספטמבר 2020, (BUSINESS WIRE) :

CTI שירותי ניסויים קליניים וייעוץ (CTI), חברת מחקרים קליניים (CRO) גלובלית פרטית עם מלוא השירותים מודיעה על הרכישה של קלינארט, CRO עם מלוא השירותים עם קרוב לעשרים שנות ניסיון ומומחיות מקומית חזקה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.

קלינארט מספקת מערך נרחב של שירותים - מחקרים בכל השלבים וגם תמיכה במוצרים בהתאם לדרישות גלובליות ואזוריות. בנוסף, הנוכחות של קלינארט מחזקת את ההגעה הנוכחית של CTI באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה, עם שותפים במצרים, מרוקו, טוניסיה, לבנון, ערב הסעודית, כוויית, ירדן, עומאן ואיחוד האמירויות, ומאפשרת ל-CTI לשרת טוב יותר את הלקוחות שלנו בתוכניות הגלובליות שלהם.

ד"ר עלאא אסם, היו"ר לשעבר של קלינארט, הוא עכשיו המנהל הכללי, המזרח התיכון וצפון אפריקה ויהיה חלק אינטגרלי מההצלחה של השילוב ושל הצמיחה של CTI באזור בעתיד הקרוב והרחוק.

"אנו נרגשים מההצטרפות של קלינארט ל-CTI כדי ליצור CRO גלובלי עם מלוא השירותים יותר חזק ויותר חסון", אמר פטריק ג'. אירלי, מנהל העסקים הבינ"ל הראשי. "הרכישה הזאת התבשלה כבר זמן רב, ולמרות המשבר הגלובלי שאנחנו חווים כעת, היינו מאוד נלהבים לקדם את העסקה הזאת למען ההצלחה העתידית של הארגון שלנו. למעשה, המיזוג הזה יאפשר לשתי החברות להמשיך להרחיב את טווח ההגעה הגלובלי של העבודה החשובה שלהן במחקרי קוביד-19".

"ההצטרפות ל-CTI מאפשרת ללקוחות שלנו לקבל מומחיות ריפויית מובילה בענף מורחבת, נוכחות גלובלית רחבה יותר ויכולת גדולה יותר לפתרונות חדשניים", אמר עלאא אסם, MD, MBA, המנהל הכללי, המזרח התיכון וצפון אפריקה. "העובדים שלנו הם המפתח להצלחה שלנו באזור בשני העשורים האחרונים, והם ימשיכו להשתמש במומחיות המקומית שלהם כדי לתמוך בצמיחה והפרויקטים של CTI".

CTI, כעת בעשור השלישי שלה, היא אחד מ-20 ה-CRO הגדולים ביותר בעולם, כעת עם שותפים ביותר מ-60 מדינות. החברה זכתה לאחרונה בתואר ה-CRO מספר 1 בעולם באיכות בפרסי המנהיגות של CRO 2020, אחרי שניצחה קרוב ל-30 CRO מוכרים אחרים. CTI מנהלת כעת יותר מ-20 ניסויי קוביד-19 פעילים לטיפול ומניעה, בנוסף לפעילות ברפואה מחדשת, מחלות נדירות והתוויות ריפוי אחרות.

תנאי הרכישה לא נמסרו.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200916005053/en/

אנשי קשר

מדיה:
Allison Schroeder Connaughton
[email protected]

מקור:CTI Clinical Trial and Consulting Services

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI