דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ברייטקוב, המובילה הגלובלית ומגדירת התעשייה בווידאו, חושפת מותג חדש ונועז
ברייטקוב, המובילה הגלובלית ומגדירת התעשייה בווידאו, חושפת מותג חדש ונועז
חיים נוי 23/10/20 |  צפיות: 1606

ברייטקוב, המובילה הגלובלית ומגדירת התעשייה בווידאו, חושפת מותג חדש ונועז

האוטוריטה האמינה והחדשנית בווידאו לארגונים מובילים מרעננת את פלטפורמת המותגים עם עיצוב מחדש ויזואלי מוחלט

בוסטון, 22 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

Brightcove Inc. (NASDAQ: BCOV) המובילה הגלובלית בווידאו לעסקים, הודיעה על עיצוב מחדש מוחלט של המותג שלה, כולל מיצוב וקול חדשים לגמרי, וגם זהות גרפית חדשה ונועזת. המיתוג מחדש מגיע בתקופה שבה הווידאו זוכה לאימוץ מלא מצד הצרכנים והעסקים בכל המגזרים. זה מחזק את המשימה של החברה לשלוט בשיח הגלובלי של פלטפורמות וידאו כדעה האולטימטיבית לגבי איך מארחים, משתפים, מפיקים כסף וחווים וידאו, תוך השגת היעדים של הלקוחות באמצעות הטכנולוגיה המובילה שלה.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20201022005373/en/

ברייטקוב Brightcoveהיא חלק בלתי נפרד מתעשיית הווידאו כבר יותר מ-15 שנים, חלוצה בחידושים ויוצרת טכנולוגיות ושירותים זוכי פרסים שמשתמשים בהם ארגוני מדיה ועסקים ברחבי העולם. עכשיו, בתקופה שהתלות בווידאו האיצה במהירות וגדלה מאוד, הזהות החדשה מלאת החיים הזאת מבטאת את המאמצים הבלתי פוסקים של ברייטקוב למתוח את הגבולות של מה שאפשרי בווידאו, ולבסס את המחויבות המתמשכת שלה לאפשר ללקוחות שלה לספר את הסיפורים שלהם.

"זאת תקופה קריטית לתעשייה שלנו, והצורך בווידאו ימשיך להיות מקור של יציבות אצל מותגים שמבינים את העוצמה שהוא יכול ליצור כדי לאחד, ליצור מעורבות ולהעביר מסרים", אמר ג'ף ריי, מנכ"ל ברייטקוב. "הלקוחות שלנו הם כמה מהחברות הכי חדשניות בעולם, ואנחנו גאים לשתף איתן פעולה כדי שיהיו להן הרגעים שחשובים. ההתפתחות הזאת של המותג מבטאת את מי שאנחנו כיום, השאיפות שלנו לעתיד והמחויבות שלנו לחברות ששמות את הווידאו במרכז העסקים שלהן".

עם יותר מ-50 פטנטים מגדירי תעשיות שנזקפות לזכותה, ברייטקוב חיה ונושמת וידאו - מסר חשוב שהחברה מעבירה בבירור באמצעות ההתפתחות הזאת של המותג. בין אם מדובר בפתרונות לשידור או הוצאה לאור, שיווק, תקשורת ארגונית, אירועים וירטואליים או סטרימינג בשידור חי - הצוות של ברייטקוב מתגאה בפישוט של הווידאו עבור השותפים שלנו, והוא עדיין לא נתקל באתגר וידאו שלא הצליח להתמודד איתו ולחדש בו.

ברייטקוב מספקת את פתרונות הווידיאו משני המצב שלה ליותר מ-3,381 לקוחות בכל העולם. הרשימה הזאת כוללת מובילי ענפים בוורטיקלים שונים, מענקי תקשורת כמו SXSW ו-AMC Networks, ענקי מזון ומשקאות, Chick-Fil-A ו-Dunkin Brands, אוטוריטות בבידור כמו האקדמיה האמריקנית לקולנוע ופסטיבל הסרטים טרייבקה, חברת הלימוד הווירטואלי MasterClass, יחד עם שותפי ספורט כמו USGA’s U.S. Open ורבים אחרים.

אודות ברייטקוב

כשעושים וידאו כמו שצריך, יכולה להיות לו השפעה חזקה ומתמשכת. לבבות נפתחים. דעות משתנות. היצירתיות משגשגת. מאז 2004, Brightcove עוזרת ללקוחות לגלות ולחוות את העוצמה שלא תיאמן של הווידאו באמצעות הטכנולוגיה שלה שזכתה בפרסים, ומאפשרת לארגונים ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם לגעת בקהלים בדרכים נועזות וחדשניות.

ברייטקוב משיגה את זאת באמצעות פיתוח טכנולוגיות שנחשבו פעם לבלתי אפשריות, מתן תמיכה ללא מקבילים ותירוצים ללקוחות וניצול המומחיות והמשאבים של תשתית גלובלית. וידיאו הוא המדיה הכי משכנעת ומרגשת בעולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.brightcove.com. Video That Means Business™.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20201022005373/en/

אנשי קשר

Chris Royal
[email protected]

מקור: Brightcove Inc.

מולטימדיה

וידאו

VIDEO THAT MEANS BUSINESS.™

סמליל

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI