דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים בעלי המניות של Guess & Co. Corporation בוחרים דירקטורים
בעלי המניות של Guess & Co. Corporation בוחרים דירקטורים
חיים נוי 02/11/20 |  צפיות: 1637

בעלי המניות של Guess & Co. Corporation בוחרים דירקטורים

נבחרו דירקטורים באסיפה השנתית של בעלי המניות לשנת 2020

מיאמי, 31 באוקטובר 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

Guess & Co. Corporation שמחה להודיע על מועצת המנהלים שלה אחרי בחירתם באסיפה השנתית של בעלי המניות. מועצת המנהלים אחראית על המימשל הכולל של Guess & Co. Corporation. האנשים הבאים נבחרו למועצת המנהלים באסיפה השנתית של בעלי המניות של החברה שהתקיימה ביום שישי, 30 באוקטובר 2020.

מר ג'רי ד. גס, יו"ר מועצת המנהלים

גב' ד. מישל סטיוארט, המשנה ליו"ר מועצת המנהלים

מר ג'יימס ר. ג'קסון, סגן יו"ר מועצת המנהלים

מר מיצ'ל מ. כהן, דירקטור מוביל של מועצת המנהלים.

גב' פריס נ. סמית, דירקטורית

גב' קירה א. אנדרסון, דירקטורית

מר סטיבן ט. בלדצ'י, דירקטור

ג'רי ד. גס
דירקטור ויו"ר

מר גס הוא יזם סדרתי מאז גיל 13. אסטרטג ואיש חזון, מר גס מחויב לנצל את יותר מ-20 שנות הניסיון שלו כדי לשפר את חייהם של אחרים. הוא יצר שותפות עם אחרים כדי להקים את Guess & Co. Corporation כחברה שמתמקדת במתן פתרונות לבעיות בקהילות ברחבי ארה"ב והעולם. כאדם שהיו לו כישלונות אישיים ועסקיים, מר גס הוא מנהל עם חוסן שמביא איתו אומץ ונחישות בשביל הצוות שלו והלקוחות של החברה. מר גס השלים קורס עסקים באוניברסיטת אדמס. הוא רשום עכשיו באוניברסיטת פרדו גלובל בה הוא לומד לתואר במימון. הניסיון העסקי שלו מקיף תחומים רבים כולל חברות הזנק, פיננסים, מיזוגים, רכישות, שינויים ברווחיות, שינוי מבני, פשיטות רגל, שינוי ארגוני, פיתוח עסקי, תכנון אסטרטגי, שיווק, יחסי ציבור ופיתוח קהילתי. הוא השיק בהצלחה עסק חברתי למטרות רווח כסגן יו"ר בכיר ונשיא. הוא גם שימש יו"ר ונשיא של קבלנית ראשית במערב התיכון. מר גס תרם תרומות לקהילה במהלך השנים. הוא שימש שתי כהונות כחבר מצביע במועצה למניעת עבריינות נוער של מחוז פורסיית בווינסטון- סאלם, קרוליינה הצפונית, שם בחן ואישר הצעות למענקים לנוער בסיכון. הוא גם היה מועמד למועצת בתי הספר של שרלוט- מקלנבורג אחרי שחבר התפטר. מר גס מונה ליו"ר מועצת המנהלים של Guess & Co. Corporation בינואר 2019. לפני המינוי הזה, מר גס היה מנהל ואחראי על אסטרטגיה ופיתוח. כיו"ר Guess & Co. Corporation, מר גס הנהיג את מועצת המנהלים וזה עודד תרומות מכל החברים בהנחיית העתיד של החברה.

ד. מישל סטיוארט,
דירקטורית והמשנה ליו"ר

גב' סטיוארט הצטרפה לחברה כסגנית נשיא ביצועית זמנית ומנהלת כללית ב-2017. לאחר מכן היא מונתה לסגנית נשיא ביצועית זמנית ומנהלת תאגידית ראשית. גב' סטיוארט הייתה האדריכלית הראשונה של האסטרטגיה של החברה בשלב ההזנק שלה. היא הייתה אחראית על ניתוח הזדמנויות בשוק והזדמנויות להתרחב. בסוף 2017 היא הפכה לנשיאת החברה. אחרי פרישה קצרה, גב' סטיוארט חזרה ל-Guess & Co. Corporation בפברואר 2019 כדי למלא את תפקיד המשנה ליו"ר. לגב' סטיוארט יש שני עשורים של ניסיון עסקי. היא התחילה את הקריירה שלה כמשקיעה בנדלן. היא ניהלה עסקאות בשווי של 500 מיליון דולר במהלך השנים. גב' סטיוארט השלימה קורס בהנהגה ארגונית באוניברסיטת המדינה של קולורדו גלובל. לפני שהצטרפה ל-Guess & Co. Corporation היא הייתה שותפה בחברת מימון מסחרית לעסקים קטנים. כמשנה ליו"ר מועצת המנהלים, גב' סטיוארט עובדת צמוד ליו"ר בפיקוח על מועצת המנהלים. גב' סטיוארט היא חברה בוועדה האקזקוטיבית של מועצת המנהלים.

ג'יימס ר. ג'קסון,
דירקטור וסגן יו"ר

מר ג'קסון הוא איש פיננסים מנוסה. הוא פרש מווצ'וביה (עכשיו וולס פרגו) אחרי יותר מ-37 שנות שירות. הוא התחיל את הקריירה הפיננסית שלו כנאמן מיסים במוסד הפיננסי. מר ג'קסון הפך לנושא משרה בקרנות צדקה בבנק והיה אחראי על הניהול של יותר מ-500 חשבונות של לקוחות ניהול העושר של הבנק. אחרי פרישתו, מר ג'קסון הפך לשותף בשירות של ניירות ערך פרטיים. בתפקיד הזה הוא ביצע הדרכה, טיפל במנהלה ובפיתוח עסקי. מר ג'קסון הצטרף ל-Guess & Co. Corporation בתחילה כיועץ מיוחד ועבד צמוד למועצת המנהלים וההנהלה הבכירה בעניינים חשובים. כדירקטור וסגן יו"ר, מר ג'קסון אחראי לפיקוח על המימשל של החברה יחד עם היו"ר והמשנה ליו"ר. הוא חבר בוועדה האקזקוטיבית של מועצת המנהלים. מר ג'קסון הוא יו"ר ועדת המינויים והמימשל של מועצת המנהלים וחבר בוועדת הביקורת של מועצת המנהלים.

מיצ'ל מ. כהן,
דירקטור ודירקטור מוביל

מר כהן הוא מנהל מנוסה ומנהל תאגידי. מר כהן הוא מנהל העסקים הראשי ב-Pursuit Management LLC. הוא שימש כמנהל הכספים הראשי של Athenian Venture Partners. יש לו יותר מ-30 שנות ניסיון פיננסי, אופרטיבי ועסקי כללי כמנהל בכיר בכמה חברות ציבוריות ופרטיות. לפני Athenian, מר כהן השלים תקופת תעסוקה כמנהל הכספים הזמני של חברת ניהול נכסים שנסחרת בבורסה. הוא גם שימש קרוב לחמש שנים כמנהל הכספים והמזכיר של Asta Funding, Inc.. מר כהן גם עסק יותר משבע שנים בראיית חשבון עם דגש רב על ביקורות כספיות של קרנות גידור ומיזוגים ורכישות. למר כהן יש ניסיון בגיוס כספים בעסקאות PIPE מורכבות, מיזוגים הפוכים, הנפקות לציבור ומימון של חברות פרטיות. מר כהן שימש כמנהל הכספים הראשי, סגן נשיא ביצועי ומזכיר של Ramp Corp. מנובמבר 2003 עד ספטמבר 2004 ושימש כמנהל החשבונאות הראשי שלה מאז נובמבר 2003. מר כהן הצטרף ל-Ramp Corp. (לשעבר Medix Resources Inc.) בנובמבר 2003. מיוני 2002 עד אוקטובר 2003, הוא היה יועץ פיננסי ועסקי לשלוש חברות ציבוריות. מנובמבר 1998 עד מאי 2002 הוא שימש מנהל כספים ראשי של Siebert Financial Corp. והיה סגן הנשיא הביצועי שלה. החברות הציבוריות כללו את Siebert Financial Corporation, Everything's Jake ו-Ehrlich Bober Financial Corporation. מר כהן לימד קורסים של לימודי המשך מקצועיים לרואי חשבון עם מיקוד בענייני הרשות האמריקנית לניירות ערך ולימד קורסים של לימודי המשך באוניברסיטת הופסטרה. הוא גם היה דובר מרכזי בכנסים של משקיעים וכנסים של הענף. הוא שימש מנהל הכספים הראשי של שתי חברות ציבוריות אחרות. מר כהן סיים את לימודיו בקווינס קולג' עם B.A. בחשבונאות ותואר משני בכלכלה. כדירקטור מוביל, יש למר כהן תפקיד השגחה חשוב במועצת המנהלים שהחברה תקיים אמות מידה גבוהות של מימשל. הוא חבר בוועדת המינויים והמימשל של מועצת המנהלים. מר כהן הוא יו"ר ועדת הביקורת של מועצת המנהלים.

פריס נ. סמית,
דירקטורית

גב' סמית היא אשת מקצוע במגזר הציבורי. גב' סמית שימשה כדירקטורית המובילה הראשונה והזמנית של Guess & Co. Corporation בהקמת החברה ב-2017. לפני Guess & Co. Corporation גב' סמית הייתה דירקטורית מובילה בחברת החזקות פרטית מגוונת של מיליוני דולרים אחרי כהונתה כסגנית יו"ר ומזכירה. גב' סמית היא אשת מקצוע מנוסה בעסקים ואבטחת סייבר עם יותר מעשר שנת ניסיון. היא השלימה לימודים באוניברסיטה של קרוליינה הצפונית בשרלוט לפני שלמדה אבטחת רשתות בקולג' הטכנולוגי ECPI. גב' סמית קיבלה תואר באבטחת סייבר מאוניברסיטת סטראייר. היא מילאה כמה תפקידי ניהול טכנולוגיים כולל סגנית מנהל הטכנולוגיות של ועדת השבעת הנשיא ב-2013. בתפקידה האחרון גב' סמית הייתה מנתחת גילוי אלקטרוני וזיהוי פלילי בממשלת ארה"ב. לגב' סמית יש סיווג סודי ביותר/ SCI פעיל. היא חברה בוועדת הביקורת ובוועדת המינויים והמימשל של מועצת המנהלים של Guess & Co. Corporation. גב' סמית מונתה מחדש למועצת המנהלים במרץ 2019.

קירה א. אנדרסון,
דירקטורית

גב' אנדרסון היא אשת עסקים מנוסה. גב' אנדרסון היא עכשיו משנה ליו"ר, נשיאה ומנכ"ל של The Guess Corporation Holding Co., Inc. (TGC), עסק חברתי למטרות רווח שמפעיל עסקים שמעניקים הזדמנות שנייה בתעסוקה. היא גם יו"ר ונשיאה של The Guess Construction Company, Ltd. שהיא קבלנית ראשית עם מלוא השירותים. לפני הקריירה העסקית שלה, היא הייתה אומנית מוסיקה מופיעה ודוגמנית. היא גם הבעלים של לייבל תקליטים עצמאי. גב' אנדרסון עבדה ב-Guess & Co. Corporation כסגנית נשיא, עוזרת מזכיר ועוזרת גזבר ב-2018. יש לה הבנה חריפה של פעילות החברה. הא מונתה למועצת המנהלים באוגוסט 2020. גב' אנדרסון חברה בוועדת המינויים והמימשל ובוועדת השכר של מועצת המנהלים של Guess & Co. Corporation.

סטיבן ט. בלדצ'י
דירקטור

מר בלדצ'י הוא מנהל עסקים מנוסה עם הרבה ניסיון. מר בלדצ'י היה בעבר סגן נשיא ביצועי בכיר, מנהל תאגידי ראשי ונשיא הקבוצה לפעילות של החברה. מר בלדצ'י היה נשיא ומנהל שיווק ראשי של הוושינגטון רדסקינס, קבוצה מקצוענית בליגת הפוטבול NFL. בתפקיד הזה הוא היה אחראי על שיקומו של מותג אגדי והצליח להפוך אותו לאחד מהזיכיונות בעלי הערך הרב ביותר בליגה. הוא היה שותף הון ומנהל שיווק ראשי ב-Snyder Communications, חברת פרסום, שם עזר להגדיל בהצלחה את החברה מהכנסות שנתיות של 4 מיליון דולר ליותר מ-1.4 מיליארד דולר, ואיפשר בסופו של דבר את המכירה של החברה. כמייסד ומנכ"ל Baldacci Communications/BC Worldwide, מר בלדצ'י סיפק ייעוץ, שיווק וניהול השילוב אחרי מיזוג ללקוחת רבים ביניהם אמטרק, גייקו, Apogen Technologies ו-Virginia Tourism. מר בלדצ'י קיבל תואר ראשון במדע המדינה ותואר ראשון בספרות אנגלית מקולג' הרטוויק והשתתף בלימודי מוסמכים באוניברסיטת ג'ורג'טאון. מר בלדצ'י מונה למועצת המנהלים בספטמבר 2020. הוא חבר בוועדה האקזקוטיבית, בוועדת המינויים והמימשל ובוועדת השכר של מועצת המנהלים.

אודות Guess & Co. Corporation

Guess & Co. Corporation היא חברה גלובלית עולה של פתרונות משמריות עם עסקי אנרגיה, בריאות, טכנולוגיה ונדלן. אנחנו חוברים לקהילות, חברות וממשלות כדי לשפר את הרווחה של אנשים. Guess & Co. Corporation היא קבלנית רשומה של ממשלת ארה"ב להספקת פתרונות לגופים של הממשלה הפדרלית ולאנשים בחברה שלנו יש סיווג סודי ביותר/ SCI פעיל. הבסיס שלנו במיאמי, פלורידה ויש לנו יותר מ-20 חברות בנות. Guess & Co. Corporation הוקמה ב-2017. להנהלה של Guess & Co. Corporation יש במצורף יותר מ-50 שנות ניסיון.

תמונות שנלוות להודעה זאת זמינות בכתובת:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/c8a0e310-7671-4a35-8393-6b4420066ed8

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/c9988bcc-93a3-43a0-b42a-c928baaa86b8

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/34d3d3bb-6d15-4af7-8435-00fe1cbe3903

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/6c352e5e-4564-492f-8f40-873066faaf01

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/7de7dc84-e142-4f38-b0b7-d73270743166

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/677c1a94-72f1-499f-8324-77866d01a932

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/8c2c124a-b48b-46af-a45a-1af3d80fe051

קשרי מדיה:

Media Relations
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI