דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קטן בגודל. גדול בביצועים.
קטן בגודל. גדול בביצועים.
חיים נוי 02/11/20 |  צפיות: 1613

קטן בגודל. גדול בביצועים.

אימיסט משיקה את טכנולוגיות העתיד של המרססים האלקטרוסטטיים

פורט וורת, טקסס, 2 בנובמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

EMist® Disinfection Solutions הכריזה היום על ההשקה של המרסס האלקטרוסטטי לחומרי חיטוי EX-7000 TruElectrostatic™.

EX-7000 הוא קל משקל וארגונומי, משקלו רק 14.9 פאונד (6.8 ק"ג) ולכן הוא קל בחצי ממרססים אחרים. מצויד בטכנולוגיית Charge Detect™ חכמה, המרסס האלקטרוסטטי EX-7000 מזהה ברציפות את הקוטביות של המשתמש והציוד ומתכוונן בהתאם כך שההארקה לעולם אינה בעיה, מבטיח את ציפוי חומר החיטוי הכי מקיף בתעשייה, ומפחית את עלויות העובדים והכימיקלים ב-50 אחוז.

חומר החיטוי ראשית מפורק לחלקיקים, עובר דרך פיית השראה אלקטרוסטטית, נטען באמצעות מקור חשמל דו-קוטבי, ואז נפלט אל שטח המטרה. מקור החשמל הדו-קוטבי גורם למטענים החשמליים להתפלג מחדש לחילופין, וכתוצאה מכך לטיפות יש מטען חיובי או שלילי עודף. הטיפות הטעונות האלה נמשכות כל כך לאזור המטרה שהן מצפות את הצדדים, השפות והצד האחורי של משטחים.

מרססי חומרי החיטוי TruElectrostatic של אימיסט בנויים על שש פלטפורמות ליבה, והתוצאה היא מרסס אלקטרוסטטי שמספק פלט של מטען אלקטרוסטטי שהוא 100 אחוז רציף, מבטל את ההארקה ומפיק כיסוי מקיף וטוב יותר.

TruTechnology: טכנולוגיות זיהוי מטענים EPIX

באמצעות טכנולוגיות זיהוי מטענים EPIX, המרסס האלקטרוסטטי מזהה ברציפות את הקוטביות של המשתמש והציוד ומתכוונן בהתאם כך שההארקה לעולם אינה בעיה. הטיפות הטעונות נעטפות סביב משטחים. אפקט העטיפה הזה יוצר כיסוי אחיד, עקבי ומקיף של הכימיקל ומפחית את עלויות העובדים והכימיקלים.

TruConfidence: רשום כפטנט. מוכח. אמין.

מאז שהופיעה קוביד-19, חברות רבות צצו בן לילה וטענו שיש להן מרססים אלקטרוסטטיים. כשמדובר בפתוגנים מסכני חיים, חשוב באופן קריטי לדעת שהחברה שאתם קונים ממנה מנוסה, מכובדת ומוכחת. המרססים האלקטרוסטטיים של אימיסט רשומים כפטנט, מגובים על ידי מחקרי מעבדה בלתי תלויים, השתמשו בהם במשבר האבולה ב-2014 והם פותחו על ידי הוותיק בתעשייה האלקטרוסטטית מייק סיידז, שעובד לעיתים קרובות עם משרד ההגנה, מרכז המצוינות באנטומולוגיה של הצי, משרד החקלאות האמריקני וארגון בריאות העולמי.

TruCharge: הביצועים הכי טובים

הקוטביות של המרסס האלקטרוסטטי חשובה. לרוב המשטחים יש מטען שלילי או ניטרלי (האדמה עצמה היא שלילית). לפי המשרד להגנת הסביבה, מרססים אלקטרוסטטיים צריכים להקנות מטען חיובי כך שהטיפות הטעונות חיובית של חומר החיטוי יימשכו למשטחים השליליים או ניטרליים של המטרה. טיפות טעונות חיובית מגבירות את ההידבקות והעטיפה של הטיפות.

TruDesign: הפעלה בטוחה יותר

כשמרססים שטחים גדולים, בניינים גדולים או חללים צפופים, מרסס ללא כבל מאפשר לתמרן ולהסתובב בחופשיות. המרססים של אימיסט הם ארגונומיים, קלי משקל וללא כבלים. זה אומר שמפעילים יכולים לקחת את המרסס למקום שבו צריך לעשות את העבודה בלי להסתמך על שקעים באתר העבודה. ניידות היא יתרון ברור בשביל משתמש שצריך ללכת למקום שבו העבודה כדי לבצע אותה כמו שצריך.

TruAssurance: בטיחות המשתמש

לפי המשרד להגנת הסביבה, מרססים אלקטרוסטטיים של חומרי חיטוי צריכים ליצור גודל טיפה חציוני שגדול יותר מ-40 מיקרונים. הטיפות צריכות להיות מספיק גדולות כדי להתגבר על אידוי וסחיפה אבל מספיק קטנות כדי שהטיפות יוכלו לשנות את המסלול שלהן כשהן מתקרבות למטרה. המרססים של רוב המתחרים יוצרים טיפות בגודל של פחות מ-40 מיקרונים ולכן הן מאוד מועדות לסחיפה וגם גוברת הבעיה של שאיפה על ידי המשתמשים. המרססים של אימיסט שומרים על גודל טיפה חציוני של 75 מיקרונים.

TruCost: עלות בעלות כוללת נמוכה יותר

על בסיס הצורך לחטא שטחים גדולים, פיזור ידני של חומרי חיטוי הוא דבר מהעבר. הפיזור האלקטרוסטטי הוא הנורמלי החדש. אצל הלקוחות שמשתמשים במערכות של אימיסט יש בדרך כלל הפחתה של עד 20% בעלויות העובדים והכימיקלים. מחירים תחרותיים, טכנולוגיה אלקטרוסטטית מתקדמת ורשומה כפטנט וביצועים מוכחים מאפשרים עלות בעלות כוללת נמוכה יותר.

אימיסט הודיעה על תוכנית הרשמה לרוכשים לרוצים להבטיח את המכשירים שלהם בדצמבר. החברה תתחיל לרשום הזמנות תמורת $50 ניתנים להחזרה באתר הרשמי שלה החל מ-2 בנובמבר בשעה 08:00 שעון מרכז. אפשר להשיג את EX-7000 דרך המפיצים של אימיסט במחיר מחירון של $3,995 USD.

אודות אימיסט

EMist® אימיסט, שהמטה שלה בפורט וורת, טקסס, מפתחת מרססים אלקטרוסטטיים חכמים לחומרי חיטוי שעושים שטחים לבריאים יותר. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר EMist.com.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20201102005026/en/

אנשי קשר

Doug Morrell
Phone: 817.837.0200
[email protected]

מקור:EMist

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI