דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים המייסדת של Glamhive סטפני ספריינג'רז והסטייליסטית של הסלבס ג'ניפר רייד מודיעות על Digital Fall Style and Beauty Summit
המייסדת של Glamhive סטפני ספריינג'רז והסטייליסטית של הסלבס ג'ניפר רייד מודיעות על Digital Fall Style and Beauty Summit
חיים נוי 08/11/20 |  צפיות: 1537

המייסדת של Glamhive סטפני ספריינג'רז והסטייליסטית של הסלבס ג'ניפר רייד מודיעות על Digital Fall Style and Beauty Summit

הכנס יפגיש מובילים בתעשיות הסטייל והביוטי כדי לדבר על אופנה, ביוטי ושלומות

סיאטל ולוס אנג'לס, 6 בנובמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

Glamhive הודיעה על הכנס המקוון השלישי שלה שיתקיים ב-14 בנובמבר. Glamhive Digital Fall Style and Beauty Summit יפגיש מובילי צמרת באופנה וביוטי, מהסטיילסט של שרה ג'סיקה פרקר ועד למעצב השיער של קים קרדשיאן. המובילים החדשניים ידברו על הדברים שקשורים לאופנה, שלומות, ביוטי ועוד. סטפני ספריינג'רז וג'ניפר רייד ינחו במשותף את האירוע.

"אני נרגשת להנחות את Glamhive LIVE Fall Style and Beauty Summit עם סטפני. אנחנו מפגישות את הסטייליסטים, המאפרים, מעצבי השיער, המעצבים והיזמים הכי מדהימים בעולם כדי לשתף את כל מה שלמדנו -- מאיך התחלנו ועד לכל הטיפים והטריקים שלנו על איך להחזיק סגנון אישי נהדר", אמרה ג'ניפר רייד, סטייליסטית ומעצבת תלבושות של הסלבס. ג'ניפר היא אחת מהסטייליסטים הכי עסוקים שעובדים היום. הלקוחות שלה נעו מכוכבות האיי-ליסט אנג'לינה ג'ולי, אייבי קורניש, שר וג'נה פישר ועד למוזיקאים ליידי איי, פינק, מרילין מנסון, דייב מתיוז, איימי וויינהאוז, מוטלי קרו וטינה טרנר. העבודה שלה הופיעה בפרסומים רבים, ביניהם W, Vanity Fair, Marie Claire, GQ, Esquire, Harper's Bazaar.

"החזון של Glamhive הוא להפוך את הסטיילינג האישי לזמין לכל אחד, בכל מקום והאירועים הדיגיטליים שלנו הם הרחבה נהדרת של החזון הזה. השנה הזאת איפשרה לנו להביא את האירועים שלנו לכל אחד, בכל מקום כך שאנשים שהם חובבי אופנה וביוטי או עובדים בתעשייה יוכלו ללמוד מהטובים ביותר בביזנס", אמרה סטפני ספריינג'רז, המייסדת של Glamhive.

ספריינג'רז היא המייסדת ומנהלת העסקים הראשית של Glamhive, שירות הסטיילינג האישי המקוון שמביא סטייליסטים אישיים ומאפרים מומחים -- שמגויסים ישירות מהוליווד ואינסטגרם -- לכל אחד. Glamhive פיתחה תוכנה קניינית שמאפשרת לסטייליסטים להעביר ללקוחות חוויית סטיילינג שהיא 100% מקוונת, ומאפשרת לאנשים לעבוד עם סטייליסטים בכל מקום בעולם.

באירוע עם כרטיסים הזה שיימשך כל היום יהיו 22 קטעים עם 50 פלוס דוברים. להלן סקירה של כמה מהנושאים שידברו עליהם הדוברים:

נושאים:

· סגנון זום: סגנון נהדר (ונוח)

· איך נעשים סטייליסט אופנה

· יסודות תחילה

· איך הסביבה בבית שלך משפיעה על מצב הרוח שלך ומשקפת את הסגנון שלך

· איך לבנות את מלתחת החלומות שלך

· סגנון 360 -- האינטראקציה בין השיער, האיפור והמלתחה

· יזמות - האומץ להגשים את החלומות שלך

· העתיד של השטיח האדום

· השיק של בחורות פריסאיות והאובססיה שלנו לאמילי בפריס

· הצורה חשובה - תאהבי את עצמך ואת הצורה שלך

· עיצוב הבריאות שלך - הגברת המרץ והחיסון שלך

· הדברים הבסיסיים בטיפוח העור: הדרכת לקוחות בטיפול עצמי

· סגנון איקוני + איך להתבטא באמצעות הסגנון שלך

דוברים:

הדוברים כוללים סטייליסטים של הסלבס, מאפרים, מעצבי תדמית שעובדים עם השמות הכי גדולים בהוליווד ומעבר, כולל:

אנג'לינה ג'ולי, מנדי מור, שרה ג'סיקה פרקר, קריסטן בל, קלואי קרדשיאן, רוברט דאוני ג'וניור, קיאנו ריבס, דוואיין ג'ונסון, דונלד גלובר, שרון סטון, סרינה וויליאמס, מירנדה למברט, ג'וליאן מור, ליב טיילר ועוד.

סטייליסטים של הסלבס:

Jennifer Rade, Ilaria Urbinati, Erin Walsh, Nicole Chavez, Jeanne Yang, Janelle Miller, Lindsey Dupuis, Tiffany Gifford, Sonia Young, Rachel Wirkus, Kesha McCloud

מאפרים ומעצבי שיער של הסלבס:

Danesa Myricks, Andrew Fitzsimons, Daniel Martin, Colleen, Runne, Quinn Murphy, Sheridan Ward, Simedar Jackson, and Mia Santiago, Cindy Eckhert (The Pink Ceiling Fund), Jonathan Sposato (Founder, PicMonkey), Carrie Colbert (Curated Capital), Summer Holl (President, Elyse Walker), Christian Juul Nielsen (Herve Leger | Aknvas), Lucy Aylen (Never Fully Dressed), Dr. Shrereene Idress, Dr. Avanti Kumar Singh

מנחים:

בריאן אנדרווד (O the Oprah Magazine), ברוק ג'אפי (לשעבר מנהלת האופנה, בלומינגדיילז), ג'ק יוסטייס, ניקול יאנג (E! News), קיבווי צ'ייז מרשל (מייסדת משותפת, The Kelly Initiative), ג'יזלן מויט.

כרטיסים לכנס עולים $99 לכרטיס לכל היום וכוללים רשימת השמעה מותאמת אישית של She-J Nikki Pennie. נותנת החסות המציגה של Glamhive Digital Fall Style and Beauty Summit היא Mary Kay ו-Mary Kay Global Design Studio שלה. נותני חסות אחרים הם NuBra USA, LEO, AKNVAS, NYDJ ועוד.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.glamhive.com/upcoming.

אודות Glamhive

Glamhive נוסדה על ידי היזמית סטפני ספריינג'רז ב-2017 עם חזון להביא שוויון לסטיילינג האישי והנחת יסוד שהביטחון שבא עם זוהר לא צריך להיות בלעדי לעשירים והמפורסמים.

חוויית הסטיילינג המקוונת מציעה לכל אחד עם חיבור Wi-Fi גישה לסטייליסטים שיספקו לו את התמיכה שהוא צריך כדי להיות הגרסה הכי טובה של עצמו. עבור סטייליסטים, זאת פלטפורמה יעילה מקצה לקצה שעוזרת להם להגדיל את הרשת ואת העסק שלהם, 100% וירטואלית.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה:

https://www.businesswire.com/news/home/52321577/en

ליצירת קשר:

Stephanie Sprangers, Founder + CEO, Glamhive
[email protected]
+1.206.851.0446

מקור: Mary Kay

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI