דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ניוסקייל פאוור מודיעה על גידול של 25 אחוזים נוספים בתפוקה של NuScale Power Module™; פתרונות נוספים של תחנות כוח
ניוסקייל פאוור מודיעה על גידול של 25 אחוזים נוספים בתפוקה של NuScale Power Module™; פתרונות נוספים של תחנות כוח
חיים נוי 11/11/20 |  צפיות: 1572

ניוסקייל פאוור מודיעה על גידול של 25 אחוזים נוספים בתפוקה של NuScale Power Module™; פתרונות נוספים של תחנות כוח

על סמך ניתוחים חדשים, NuScale Power Module™ מסוגל להגדיל את תפוקת החשמל שלו ל-77 MWe

פורטלנד, אורגון (BUSINESS WIRE)

-- ניוסקייל פאוור הודיע היום שבאמצעות פעילות הנדסית מוסיפת ערך, תוך שימוש בכלי בדיקה ומידול מתקדמים, ניוסקייל ניתחה והגיעה למסקנה ש-NuScale Power Module™ (NPM) יכול לייצר 25% יותר חשמל למודול ובסך הכל 77 MWe למודול (ברוטו), כלומר בערך 924 MWe בתחנת הכוח המובילה עם 12 מודולים. בנוסף, ניוסקייל מודיעה על אפשרויות של פתרונות של תחנות כוח קטנות יותר בגדלים של ארבעה מודולים (בערך 308 MWe) ושישה מודולים (בערך 462 MWe).

"מבלי להשפיע על הבטיחות ללא מקבילים של התכנון שלנו, המהנדסים שלנו הוכיחו שוב שהטכנולוגיה של ניוסקייל היא מהמעלה הראשונה, ויכולה להציע חיסכון משמעותי בעלויות והתאמה ספציפית ברמה שעוד לא נראתה בשוק האנרגיה הגרעינית", אמר היו"ר והמנהל הכללי של ניוסקייל פאוור ג'ון הופקינס. "עם ההתפתחות הזאת, ניוסקייל ממשיכה להוכיח שהיא המובילה הגלובלית במירוץ למסחור כורים מודולריים קטנים".

הגדלת כושר ייצור החשמל של תחנת כוח עם כור מודולרי קטן (SMR) של ניוסקייל עם 12 מודולים ב-25 אחוזים נוספים מורידה את עלות ההון בן לילה של המתקן על בסיס פר קילו-ואט מעלות צפויה של $3,600 לבערך $2,850. יתר על כן, הגודל של תחנת הכוח המדרגית עם 12 מודולים יתקרב עכשיו לגודל שיהפוך אותה למתחרה אמיתית בשוק הגודל של גיגה-ואט. תפוקת החשמל המוגדלת מגיעה ללא שינויים גדולים כלשהם בטכנולוגיית ה-NPM.

הפתרונות של תחנות כוח קטנות יותר נותן ללקוחות של ניוסקייל יותר אפשרויות מבחינת גודל, תפוקת חשמל, גמישות תפעולית ועלות. תהיה להם גם טביעת רגל קטנה יותר וחדשנית עם דגש על פישוט הבנייה, קיצור משך הבנייה (לו"ז) והפחתת עלויות. הפתרון החדש מאפשר לניוסקייל לתמוך בחתך גדול יותר של צורכי לקוחות כולל חשמל לרשתות קטנות כמו מדינות איים, קהילות מרוחקות שלא מחוברות לרשת, מתקנים תעשייתיים וממשלתיים ותחליפים לייצור חשמל פחמי שמצרכים פחות אנרגיה ועוזרים ללקוחות לעמוד בחוקים של אוויר נקי.

התהליך הרגולטורי של הגדלת הרמה של הספק הכורים המירבי שבו תחנת כוח גרעינית יכולה לפעול נקרא שדרוג הספק. הגדלת ההספק תיבחן על ידי הוועדה להסדרת פעילות הגרעין של ארה"ב כחלק מהבקשה לאישור תכנון סטנדרטי (SDA) של ניוסקייל, ש-ניוסקייל תגיש ב-2022.

המוצרים החדשים הראשונים של ניוסקייל יהיו פתרון של תחנת כוח עם ארבעה ושישה מודולים, למרות שתצורות אחרות אפשריות. הפתרונות האלה של תחנות כוח קטנות תחרותיים מבחינה כלכלית ונתמכים על ידי וממנפים את טכנולוגיית ה-NPM המובילה בענף ומסמך הבטיחות שכבר אושרו על ידי הוועדה להסדרת פעילות הגרעין של ארה"ב. כמו תחנת הכוח המובילה של ניוסקייל, התצורות הקטנות יותר האלה ישמרו על היכולת לספק פתרונות מדרגיים של תחנות כוח עם תכונות, יכולת וביצועים שלא נמצאים בכורים קטנים מודולריים אחרים. ניוסקייל תוכל לספק את המודול הראשון שלה ללקוח ב-2027.

אודות ניוסקייל פאוור

ניוסקייל פאוור פיתחה תחנת כוח גרעינית עם כור מים קלים מודולרי חדש כדי לספק אנרגיה לייצור חשמל, חימום אזורי, התפלה ויישומים אחרים של תהליכי חום. התכנון של הכור המודולרי הקטן (SMR) פורץ הדרך הזה כולל את NuScale Power Module™ שמיוצר במלואו במפעל ויכול לייצר 77 MW של חשמל באמצעות גרסה בטוחה יותר, קטנה יותר ומדרגית של טכנולוגיית כורי מי ליחוץ. התכנון המדרגי של ניוסקייל - בתחנת כוח יש מקום לעד 12 מודולי אנרגיה פרטניים - מציע את היתרונות של אנרגיה ללא פחמן ומפחית את ההתחייבויות הכספיות שקשורות במתקנים גרעיניים בגודל של גיגה-ואטים. משקיעת הרוב בניוסקייל היא Fluor Corporation, חברת הנדסה, רכש, ובנייה גלובלית עם היסטוריה של 60 שנה באנרגיה גרעינית מסחרית.

המטה של ניוסקייל נמצא בפורטלנד, אורגון ויש לה משרדים בקורבאליס, אורגון, רוקביל, מרילנד, שרלוט, קרוליינה הצפונית, ריצ'לנד, וושינגטון, ולונדון, בריטניה. תעקבו אחרינו בטוויטר: @NuScale_Power, פייסבוק: NuScale Power, LLC לינקדאין: NuScale-Power ואינסטגרם: nuscale_power. לניוסקייל יש לוגו, מותג ואתר חדשים. צפו בווידאו הקצר הזה.

אנשי קשר

אשת קשר למדיה:
Diane Hughes, Vice President, Marketing & Communications, NuScale Power
[email protected]
(C) 503-270-9329

מקור:NuScale Power

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI