דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Mary Kay ממשיכה לתמוך בחדשנות מדעית והוראה באמצעות מענקי לימוד בשותפות עם האקדמיה של IMCAS
Mary Kay ממשיכה לתמוך בחדשנות מדעית והוראה באמצעות מענקי לימוד בשותפות עם האקדמיה של IMCAS
חיים נוי 11/11/20 |  צפיות: 1816

Mary Kay ממשיכה לתמוך בחדשנות מדעית והוראה באמצעות מענקי לימוד בשותפות עם האקדמיה של IMCAS

דאלאס, 10 בנובמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

Mary Kay Inc., חלוצה וחדשנית כבר עשרות שנים במחקרים על הטיפול בעור, העניקה לאחרונה מענק לימוד לאקדמיה של קורס המאסטר הבינ"ל במדע ההזדקנות (IMCAS) כדי לממן את הוובינר שמאוד ציפו לו על "פילינג בקליניקה ופילינג בבית" שזמין למנתחים פלסטיים, רופאי עור, מומחים מהענף ועוסקים באסתטיקה כדי שימשיכו את הלימודים שלהם וישפרו את הפרקטיקה.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20201110005239/en/

ד"ר מישל היינז, מנהלת המחקר והחדשנות הגלובליים בקוסמטיקה ב-Mary Kay Inc. (תמונה: Mary Kay Inc.)

הוובינר, שהתחיל בכל העולם ליותר מ-1,200 משתתפים, הוא רק האירוע האחרון של האקדמיה שהמשימה שלה היא לספק לימודים מובילים בנושא של מדע ההזדקנות.

הוובינר, שהנחה העורך הראשי של האקדמיה של IMCAS, ד"ר דומיניק דו קרסט, כלל שורה של דוברים מפורסמים ומגוונים ברחבי העולם. ד"ר מישל היינז, מנהלת המחקר והחדשנות הגלובליים בקוסמטיקה של Mary Kay, פתחה את הוובינר עם סקירה של פילינג כימי ואז הצטרפה למומחים כדי לדבר על נושאים שונים שקשורים לכמה נושאים שעל סדר היום. הנושאים כללו את השאלה הקיומית האם "לעשות או לא לעשות פילינג", סוגים שונים של פילינג, פילינג לסוגי עור כהים יותר, השימוש במרכיבים חדשים וחדשניים, הסכנות שבפילינג אצל חולים במחלות עור שונות, כשהדוברים גם שיתפו טיפים איך להאריך את התועלת של הפילינג אחרי הטיפול. המושב הסתיים עם פאנל שאלות ותשובות חזק בראשות הד"ר לרפואה אוליאנה גוט, ולצידה ד"ר היינז, הדוברים המרכזים כללו את ד"ר פוטייני באגאורגו, דרמטולוג; ד"ר מריאנה לנדאו, דרמטולוגית; ד"ר מוקטה סצ'דב, דרמטולוגית.

"נשים בכל הגילים, בכל מקום בעולם, רוצות עור ללא פגמים", אמרה ד"ר היינז. "כיום, פילינג כימי הוא פרוצדורה פופולרית להצערת העור וחידוש פני העור. פילינג מקצועי וביתי מציעים חוויות ויתרונות שונים. היות שיש הרבה אפשרויות, יש חשיבות למידע ומודעות כדי לבחור באפשרות הטובה ביותר. Mary Kay שמחה להעניק מענק כדי לקדם את המידע והמחקר בנושא".

"ברצוני להדגיש את האופי הדינמי והמתפתח של הקהילה המגוונת שלנו", אמר ד"ר דו קרסט. "יש לנו יותר מ-28,000 רופאים חברים, ואחרי ההתפרצות של קוביד-19, הקהילה שלנו גדלה מאוד. מחוץ לוועידה שלנו, אנחנו מציעים וובינרים, לפעמים פעמיים בשבוע, שבאמצעותם אנו יוצרים הזדמנויות לרופאים, דרמטולוגים ועוסקים באסתטיקה בכל העולם להיפגש ולשתף ידע ומומחיות ולענות על שאלות שקשורות לענף מהעמיתים שלהם ללא צורך לנסוע או לעזוב את הבית או הקליניקה. בפלטפורמת הלמידה המתוקשבת יש מאות מקרים קליניים, הרבה רשומות בלוגים, יותר מ-40 וובינרים כל שנה ואלפי סרטונים שאנשי המקצוע בענף יכולים לצפות ולהעשיר את עצמם לפי דרישה".

הוובינר הוקלט וזמין לצפייה בפורטל IMCAS Academy Library.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.

אודות קורס המאסטר הבינ"ל במדע ההזדקנות (IMCAS)

IMCAS הוקם ב-1994 בפריס, צרפת כוועידה שמוקדשת למנתחים פלסטיים ודרמטולוגים. מאז הקמתו, IMCAS ביקש לגשר על פער הידע בין ניתוחים פלסטיים ומשקמים לדרמטולוגיה, וליצור בכך סינרגיות ולעזור לחבר בין שני התחומים האלה. המשימה שלו היא לאפשר לעוסקים באסתטיקה גישה לתוכן מדעי איכותי לפי דרישה. IMCAS השיק לאחרונה את פלטפורמת הלמידה המתוקשבת שלו, IMCAS Academy, שמציעה למנויים שלה גישה מיידית לסרטי הדרכה, מאמרים מדעיים, ראיונות עם מומחים ועוד. למידע נוסף על IMCAS, בקרו בבקשה באתר: https://www.imcas.com/en.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20201110005239/en/

אנשי קשר

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]

מקור: Mary Kay Inc.

מולטימדיה

תמונה

ד"ר מישל היינז, מנהלת המחקר והחדשנות הגלובליים בקוסמטיקה ב-Mary Kay Inc. (תמונה: Mary Kay Inc.)

תמונה

ד"ר דומיניק דו קרסט, העורך הראשי של האקדמיה של IMCAS (תמונה: Mary Kay Inc.)

לוגו

לוגו

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI