דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים רצפת חדר הילדים - שטיח או פרקט?
רצפת חדר הילדים - שטיח או פרקט?
5 נגרים 16/08/09 |  צפיות: 4036

רשת חמישה נגרים מנוהלת כיום בידי אלברט ענביאן ויורם עינב. במקור הוקמה הרשת בידי חמישה אחים אשר רצו להגשים את חלומו של אביהם שהיה בעל נגריה קטנה. רשת 5 נגרים מתמחה בייצור ועיצוב חדרי ילדים ומאמינה כי כל ילד הוא מיוחד וחדרו צריך להוות את ממלכתו הפרטית. עקב ניסיונה הרב של הרשת בעיצובם של חדרי ילדים, ביכולתה להעניק עצות בנושא בחירת הרצפה לחדר הילדים.

 

כאשר מעצבים את חדר הילדים, קיימות מספר החלטות שישפיעו באופן משמעותי על מראה החדר וסגנונו. אחת מהחלטות מרכזיות אלה לאחר שנבחרו רהיטי הילדים והצבעים לחדר, היא עיצוב הרצפה בחדר. ילדים אוהבים לשבת על הרצפה ולשחק עליה ופחות נהנים מישיבה על כסאות וספות. עובדה זו מעלה את השאלה מה הפתרון הטוב ביותר עבור הרצפה כאשר מעצבים חדר ילדים. רשת חמישה נגרים מציעה שני פתרונות נפוצים, מוצלחים ופרקטיים עבור הרצפה בחדר הילדים. האחד הוא רצפת פרקט ילדים והשני הוא שטיחים.

 

בחירת פרקט ילדים מציעה יתרונות רבים. לפי תיאוריית הפנג שוואי, פרקט מהווה את הבחירה הטובה ביותר עבור חדרי ילדים כי הוא מהווה יסוד המתאים ביותר בטבע לתקופת צמיחה וגדילה. כמו בחדרי מגורים אחרים בבית, גם פרקט ילדים הוא בחירה פרקטית ויפה אשר מעניקה לחדר סגנון רב. כאשר מדובר על חדר לילדים קטנים, הפרקט מעניק יתרון נוסף שכן הוא קל במיוחד לניקוי וחוסך להורים כאב ראש כשהילדים משתוללים בחדר ושוברים או מפילים משהו על הרצפה. הפרקט מהווה בחירה פופולארית גם בחדרים של בני נוער ומעניק לחדר מראה אלגנטי ובוגר. הפרקט שמציעה רשת 5 נגרים הוא פרקט ילדים איכותי המתאים במיוחד לשימוש בחדר ילדים ומהווה פתרון מצוין לרצפה בחדר.

 

אופציה מתאימה נוספת לחדר הילדים היא שטיח ילדים, שכן הוא רך למגע, נעים ומתאים מאוד לחדרי ילדים של ילדים בכל גיל. שטיח ילדים מצריך השקעה רבה יותר מאשר פרקט שכן צריך לנקות אותו ולדאוג לו יותר, אך שטיח הוא גם בעל יתרונות רבים. השטיח יוצר משטח נעים אשר מכסה את רוב רצפת החדר ומונע מהילדים לשבת ישירות על הרצפה כשקר. בנוסף, שטיח יוצר משטח נעים יחסית לנפילה בעת משחקים. אופציה מתאימה עבור חדרים של בני נוער היא שטיח מקיר לקיר אשר אינו מתאים במיוחד עבור חדרים לילדים קטנים שכן קשה לנקות אותו. כאשר בוחרים שטיח מומלץ לחשוב על גילו של הילד ואופיו. ברשת 5 נגרים ניתן למצוא שטיח אשר יענה על כל צורך ויתאים לכל חדר וגיל.

 

פתרון שאינו מתאים במיוחד לחדר הילדים הוא רצפת אריחים נוקשה. היא קרה, אינה נוחה לישיבה ומכאיבה כאשר נופלים. הפתרון המקובל ביותר לרצפת חדר הילדים הוא שטיח, אך גם רצפת פרקט קלה לניקוי ומסוגננת מהווה פתרון מצוין לחדר. ההחלטה בנושא זה נעוצה בהתייעצות עם הילד שלרוב יודע בדיוק מה מעדיף עבור חדרו. בכל מקרה, הבחירה של כל אחת מן האפשרויות המוצלחות הללו תעניק לחדר מראה נעים ותמצא חן בעיני הילד.

 

רשת חמישה נגרים שבראשה עומדים יורם עינב ואלברט ענביאן, מתמחה בייצור ועיצוב חדרי ילדים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 5 נגרים


 


מאמרים נוספים מאת 5 נגרים
 
מיטה לחדר ילדים של שני ילדים
רשת חמישה נגרים מתמחה בעיצוב וייצור חדרי ילדים ונוער ופועלת מתוך אמונה כי כל ילד הוא ייחודי וחדרו צריך להוות את ממלכתו הפרטית. על מנת לוודא כי התוצאה תשביע את רצון הילד והוריו, מעניק צוות חמישה נגרים שירות לקוחות מסור. הרשת הוקמה במקור בידי חמישה אחים שרצו להגשים את חלומו של אביהם שהיה בעל נגריה קטנה. כיום מנוהלת הרשת בידי האחים אלברט ענביאן ויורם עינב ונעשים מאמצים על מנת שתעניק חמישה נגרים שירות לקוחות יעיל ואדיב ללקוחותיה.

בחירת אביזרים לחדר הילדים
חברת חמישה נגרים מנוהלת בידי האחים יורם עינב ואלברט ענביאן. במקור הוקמה החברה בידי חמישה אחים שרצו להגשים את חלומו של אביהם שהיה בעל נגריה קטנה. החברה פועלת מתוך אמונה כי כל ילד הוא ייחודי וחדר הילדים שלו צריך להוות את ממלכתו הפרטית. מתוקף כך מעניק צוות 5 נגרים שירות לקוחות מסור שיסייע למציאת פתרונות שישביעו את רצון הילד והוריו. החברה פועלת ומשקיעה מאמצים על מנת שתעניק חברת 5 נגרים שירות לקוחות אדיב ויעיל ללקוחותיה. ניסיונה הרב של החברה מאפשר לה להעניק עצות לבחירתם של אביזרים לחדר הילדים.

בחירתם של אביזרים משלימים לחדר הילדים
חברת 5 נגרים מתמחה בעיצוב וייצור חדרי ילדים ופועלת מתוך אמונה כי כל ילד הוא מיוחד וחדר הילדים שלו צריך להוות את ממלכתו הפרטית והמיוחדת. החברה הוקמה בידי חמישה אחים שרצו להגשים את חלום אביהם שהיה בעל נגריה קטנה, וכיום מנוהלת בידי האחים יורם עינב ואלברט ענביאן. על מנת להביא לקבלת תוצאה ממנה יהיו הילד והוריו מרוצים, מוענק על ידי צוות 5 נגרים שירות לקוחות אדיב ומסור המסייע לקבלת התוצאה המבוקשת. כמו כן מושקעים מאמצים מצד החברה על מנת שתעניק רשת 5 נגרים שירות לקוחות יעיל ללקוחותיה.

עיצוב חדר ילדים שיתאים ללימודים
רשת חמישה נגרים מנוהלת כיום בידי האחים אלברט ענביאן ויורם עינב. במקור הוקמה החברה בידי חמישה אחים שרצו להגשים את חלום אביהם שהיה בעל נגריה קטנה. החברה מתמחה בייצור ועיצוב חדרי ילדים. לחברת חמישה נגרים שירות לקוחות אדיב ויעיל הפועל מתוך מטרה להעניק פתרונות מתאימים ללקוחות החברה. הרשת פועלת מתוך אמונה כי כל ילד הוא מיוחד וחדר הילדים שלו צריך להוות את ממלכתו הפרטית והייחודית. על מנת לדאוג לפתרון ממנו יהיה הילד מרוצה וגם הוריו, מעניק צוות חמישה נגרים שירות לקוחות מסור.

5 נגרים – עיצוב חדרי ילדים ונוער לטווח ארוך
טרם ניגשים לעיצוב חדר הילדים, חשוב לזכור כי הילדים גדלים במהירות. זכירת עובדה זו תוכל לחסוך כסף לאורך השנים. אמנם עיצוב חדר הילדים ובחירת הריהוט לחדר יכולים להיות מהנים, אך רשת 5 נגרים ממליצה להיות מוכנים ולגבש מראש תוכנית ותקציב מוגדרים פחות או יותר.

עיצובו של חדר הילדים מתחיל בהנחת היסודות לחדר: הקירות, הרצפה והרהיטים. זהו השלב הראשון והחשוב ביותר של התהליך כולו. עם בחירה נכונה של היסודות, תוספות ושינויים קלים יספיקו לשינוי אופי החדר בקלות ובהתאם לגילו של הילד.


חמישה נגרים - עיצוב חדר ילדים המיועד לבנים
רשת 5 נגרים הוקמה בידי חמישה אחים שרצו להגשים את חלומו של אביהם שהיה בעל נגריה קטנה. הרשת מתמחה בייצור ועיצוב חדרי ילדים ופועלת מתוך האמונה שכל ילד הוא מיוחד ולכן חדרו צריך להוות את ממלכתו הפרטית. כיום מנוהלת הרשת בידי אלברט ענביאן ויורם עינב. מתוקף ניסיונה הרב של הרשת בתחום, ביכולתה להעניק עצות לעיצוב חדר ילדים המיועד לבנים.

5 נגרים – רעיונות מקוריים לשדרוג חדרי נוער
רשת חמישה נגרים הוקמה בידי חמישה אחים אשר רצו להגשים את חלומו של אביהם שהיה בעל נגריה. רשת חמישה נגרים מנוהלת כיום בידי יורם עינב ואלברט ענביאן. הרשת מתמחה בייצור ועיצוב חדרי ילדים ונוער ויוצאת מתוך תפיסה כי כל ילד הוא ייחודי וחדרו צריך להוות את ממלכתו הפרטית. מתוקף ניסיונה הרב של הרשת, ביכולתה להעניק עצות ורעיונות לשדרוג חדרים של בני נוער.

חמישה נגרים – צביעת חדר הילדים
כאשר מעצבים חדר ילדים הצעד הראשון הוא בחירת צבע לחדר. בדרך כלל צעירים נמשכים לצבעים לא שגרתיים, אבל בחירה לא שקולה של צבע עלולה להעניק לחדר מראה מבולבל ולא ברור במקום להעניק לו מראה צעיר ומעניין יותר. בחירה נכונה של צבעים תשפר משמעותית את מראה חדר הילדים ותעניק לו אופי ייחודי. על מנת להקל על בחירת הצבע ולהגיע לתוצאה טובה, רשת חמישה נגרים מציעה לזכור מספר כללי בסיס לצביעתם של חדרי ילדים.

רצפת חדר הילדים - שטיח או פרקט?
רשת חמישה נגרים מנוהלת כיום בידי אלברט ענביאן ויורם עינב. במקור הוקמה הרשת בידי חמישה אחים אשר רצו להגשים את חלומו של אביהם שהיה בעל נגריה קטנה. רשת 5 נגרים מתמחה בייצור ועיצוב חדרי ילדים ומאמינה כי כל ילד הוא מיוחד וחדרו צריך להוות את ממלכתו הפרטית. עקב ניסיונה הרב של הרשת בעיצובם של חדרי ילדים, ביכולתה להעניק עצות בנושא בחירת הרצפה לחדר הילדים.

מיטה לחדר ילדים המיועד לשניים
כאשר מעצבים חדר ילדים אחד מהפריטים הראשונים שיש לבחור הוא המיטה. כאשר החדר מיועד ליותר מילד אחד, עולה השאלה באיזו מיטה כדאי לבחור. אחת האפשרויות היא מיטת קומותיים אשר מהווה אטרקציה עבור הילדים וחבריהם וכן חוסכת מקום בחדר, אך היא בעלת מספר חסרונות. אפשרות אטרקטיבית אחרת היא מיטת "ריש" - "ר", אשר יכולה לחסוך מקום בחדר ילדים המיועד ליותר מילד אחד ומציעה פתרונות אחסון משלה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI