דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הניהול של EHSQ נעשה עכשיו חכם יותר: אינטלקס רוכשת את ספקית האוטומציה של ציות ehsAI
הניהול של EHSQ נעשה עכשיו חכם יותר: אינטלקס רוכשת את ספקית האוטומציה של ציות ehsAI
חיים נוי 20/11/20 |  צפיות: 1633

הניהול של EHSQ נעשה עכשיו חכם יותר: אינטלקס רוכשת את ספקית האוטומציה של ציות ehsAI

אינטלקס רוכשת את ehsAI

EHSQ נעשה עכשיו חכם יותר

הרכישה מניעה את ההובלה של אינטלקס בניהול ציות עם טכנולוגיית האוטומציה של ehsAI המופעלת באמצעות בינה מלאכותית ולמידת מכונה

טורונטו, 19 בנובמבר 2020 :(GLOBE NEWSWIRE)

Intelex Technologies, ULC, ספקית גלובלית מובילה של תוכנת ניהול EHSQ (בטיחות, גהות, סביבה ואיכות) מבוססת תוכנה כשירות, הודיעה היום שהיא רכשה את ehsAI, ספקית של טכנולוגיית אוטומציה של ציות מהגל הבא. ehsAI משתמשת בבינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לעזור לארגונים להפחית מאוד את העלויות והסיכונים של ניהול היתרים וציות.

על ידי הרכישה האסטרטגית הזאת של חדשנית בשוק המתפתח של פתרונות בינה מלאכותית לתוכן רגולטורי, אינטלקס מעמיקה את היצע הציות שלה ומגדילה עוד את עמדת ההובלה שלה ב-EHSQ. ehsAI מציעה פתרון ייחודי באמצעות בינה מלאכותית ולמידת מכונה בפלטפורמה רב לשונית כדי לטפל בציות בקנה מידה גלובלי. הטכנולוגיה מפרקת, מנתחת, מפרשת וממירה תקנות, היתרים ומסמכים משפטים של EHS לדרישות ציות שאפשר לפעול לפיהן בתוך דקות, במקום ימים או שבועות כמו בתהליכים ידניים מסורתיים. באמצעות שילובי API עם פתרונות של תוכנת EHS שמפעילים זרימות עבודה אוטומטיות, אפשר לעקוב אחרי פעילויות וערכי הסף האלה של הציות, לנטר אותם ולדווח אליהם, ומתקבל ציות אוטומטי לגמרי.

"אנחנו שמחים ש-ehsAI מצטרפת לאינטלקס", אמר ג'סטין מקאלהאטן, נשיא אינטלקס. "ehsAI מחזקת את פתרונות ניהול הציות שלנו ואת השותפויות הקיימות שלנו בתוכן רגולטורי. אנחנו מצפים לחדש יחד עם ehsAI כדי לפתור בעיות אמיתיות של לקוחות באמצעות בינה שימושית וניתוחים מתקדמים. בין אם מדובר בציות לדרישות ציות של סביבה, גהות, בטיחות או איכות, האפשרויות בלתי מוגבלות".

ehsAI תפעל כיחידה עסקית עצמאית שנמצאת בוונקובר ותישאר אדישה ביכולת שלה לפעול עם כל תוכנת EHS או פתרון EMIS כדי שהטכנולוגיה המהפכנית תהיה נגישה לכל ארגון, לא רק ללקוחות של אינטלקס. בסיס הלקוחות של ehsAI כולל את ענפי הכלכלה טכנולוגיה, ייצור, אנרגיה, כימיקלים, בנייה, תרופות וקמעונאות. לקוחות ושותפי ייעוץ בולטים כוללים את AECOM, APTIM, Jacobs, Mosaic וגם כמה חברות Fortune 500 מהרמה העליונה.

"כחברת טכנולוגיות המנוהלת על ידי נשים, להירכש על ידי אינטלקס ולקבל גישה למשאבים והזדמנויות רחבים יותר בסביבה העצומה שלה הוא חלום שהתגשם", אמרה מרג'רי מור, המנהלת הכללית של ehsAI. "אנחנו נרגשות שיש לנו את הגיבוי של אינטלקס כדי להאיץ את משימת ההקמה שלנו להשתמש בבינה מלאכותית כדי לשנות את האופן שבו ארגונים מנהלים את הציות הרגולטורי. אינטלקס שותפה לחזון שלנו להשתמש בטכנולוגיה בחזית הקידמה כדי למזער סיכוני ציות ולהביא את ehsAI לידיים של אנשי ציות מקצועיים שזקוקים לה עכשיו"

העסקה נסגרה ב-18 בנובמבר 2020.

אודות Intelex Technologies, ULC

Intelex Technologies, ULC היא מובילה גלובלית בתוכנה לניהול EHSQ (בטיחות, גהות, סביבה ואיכות). מאז 1992, העובדים של אינטלקס ברחבי העולם מחויבים לחדשנות ולאפשר לארגונים לשלוח את העובדים שלהם הביתה בביטחה כל יום, בהשאירם מאחור עולם יותר בר קיימא לדורות הבאים, ולנהל את האיכות כך שרק המוצרים הכי בטוחים ובאיכות הכי גבוהה יגיעו לשוק. הפלטפורמה והיישומים מבוססי האינטרנט המדרגיים של אינטלקס עזרו ללקוחות בכל הענפים לשפר את הביצועים העסקיים, להפחית סיכונים כלל ארגוניים, ולהבטיח תאימות בת קיימא לדרישות רגולציה ותקנים שמקובלים בכל העולם כולל ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 ו-OSHAS 18001. יותר מ-1,200 לקוחות ב-172 מדינות בוטחים באינטלקס בהפעלת יוזמות ה-EHSQ שלהם. עם מטה בטורונטו ומשרדים אזוריים ועובדים ברחבי העולם, אינטלקס הפכה לחברה מדעית תעשייתית ב-2019. למידע נוסף על אינטלקס, בקרו בבקשה באתר www.intelex.com.

אודות ehsAI

ehsAI היא חברת טכנולוגיית ציות מהגל הבא שמשתמשת בבינה מלאכותית ולמידה עמוקה כדי לעזור לארגונים להפחית מאוד את העלויות והסיכונים של ניהול היתרים וציות. ehsAI, שהיא עסק שמנוהל על ידי נשים, מחויבת ליושרה, גיוון וחדשנות בפיתוח פתרונות משבשים שמשנים את הניהול של הסביבה, בטיחות וגהות וציות אצל עסקים. ehsAI משרתת את ענפי הכלכלה טכנולוגיה, ייצור, אנרגיה, כימיקלים, בנייה, חברות שירותים ציבוריים וקמעונאות. למידע נוסף על ehsAI, בקרו בבקשה באתר https://www.ehsAI.ca.

תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת :

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/0e4eab8e-0801-4758-9d24-5a08c4298052

ליצירת קשר:

INTELEX PR CONTACT FOR THIS RELEASE:
Contact: Roula Vrsic, SVP of Marketing, Intelex 
Phone: +1.647.539.9551 
Email: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI