דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים SNOMED CT תומך במועצת הבריאות המחוזית של קנטרברי בניו זילנד במימוש החזון של מערכת בריאות מבוססת נתונים, מחוברת ומשולבת
SNOMED CT תומך במועצת הבריאות המחוזית של קנטרברי בניו זילנד במימוש החזון של מערכת בריאות מבוססת נתונים, מחוברת ומשולבת
חיים נוי 24/11/20 |  צפיות: 1701

SNOMED CT תומך במועצת הבריאות המחוזית של קנטרברי בניו זילנד במימוש החזון של מערכת בריאות מבוססת נתונים, מחוברת ומשולבת

SNOMED International פרסמה סדרה של סרטים שמראה את הערך שמערכת בריאות מפיקה מהתקנה ושימוש של SNOMED CT, הטרמינולוגיה הקלינית הכי מקיפה בעולם.

לונדון, 23 בנובמבר 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

הפרק הראשון בסדרת הערך של SNOMED CT, שמתמקד במועצת הבריאות המחוזית של קנטרברי (CDHB) בניו זילנד, מדגיש את ההתקדמות של הארגון בהגשמת החזון של מערכת מחוברת ומשולבת שתומכת באסטרטגיית ההזדקנות הבריאה של המדינה ומאפשרת לו לשרת טוב יותר את האוכלוסייה שלה. המנהל בפועל לתכנון, מימון ותמיכה בהחלטות ראלף לה סל אומר: "מערכת בריאות משולבת חיונית לתוצאות הבריאות של תושבי קנטרברי ונתונים איכותיים עם ניתוח יסודי מובילים לתובנות קליניות שמשתפים אותן ודרכים חדשות לעבוד ביחד כדי למטב את השילוב הזה".

קרוליין גלרי, שבעת הצילומים הייתה המנהלת לתכנון, מימון ותמיכה בהחלטות של CDHB, אמרה שההתחייבות של ניו זילנד להיות חברה ב-SNOMED International ב-2007 הייתה תחילתו של שינוי חיובי במערכת בריאות שהייתה, כמו רבות אחרות ברחבי העולם, נתונה ללחץ עצום שקשור לכסף וביצועים. היא מסבירה שב-2007, מערכת הטיפול הראשוני של המחוז שגשגה, אבל מערכת בתי החולים הייתה בקשיים. מחוז קנטרברי היה צריך תמונה טובה יותר של המצב הנוכחי שלו ודרך לחזות את הצרכים העתידיים של 578,000 התושבים שלו.

לנצל את הכוח של ניתוח נתונים

המפתח ליעד, ציינה, היה היכולת להשתמש בנתונים וניתוח כדי להבין מדוע אנשים מגיעים למערכת הבריאות, מי הם ואיך להתערב באופן יעיל יותר כדי להפחית את הדרישה מהמערכת ולהעניק טיפול טוב יותר למטופלים. על ידי שימוש ב-SNOMED CT בחלק מתשתית הליבה שלה, ופתרון הניתוח של הטיפולים הרפואיים (HCAS), כלי תוכנה שמפעיל עיבוד של שפה טבעית על הנתונים הבלתי מובְנים מבוססי הטקסט ברשומה קלינית, מועצות הבריאות יכלו לקודד את הנתונים הקיימים שלהן ל-SNOMED CT ואז להדגים לקלינאים את הכוח של שימוש בקודים האלה כדי לנתח את הנתונים האלה. מעריכים שבערך 80 אחוז מנתוני הבריאות לא מובְנים, ויכולים להיות טקסט, תמונות, צילומי רנטגן, הקלטות קול/ וידאו, שקופיות ודואלים, בין יתר הסוגים של נתוני בריאות.

על ידי בניית סדרה של מערכות שפועלת כפלטפורמת בריאות משולבת, CDHB הצליחה להשתמש באותו מספר של מיטות ב-2019 כפי שהיו ב-2007 עבור אוכלוסייה שבמשך 12 שנים גדלה ב-80,000. הנציגים של קנטרברי גם הבחינו שהשימוש במחלקה לרפואה דחופה נמוך ב-30 אחוז ושיעור הקבלה לרפואה אקוטית נמוך ב-30 אחוז מהממוצע הארצי, כלומר לניו זילנדים יש סיכוי קטן יותר להגיע לבית חולים בקנטרברי מאשר בכל חלק אחר של המדינה.

הפחתת העבודה הידנית של הקלינאים

לדברי ד"ר נייג'ל גילכרייסט, רופא בקנטרברי, הארגון גם התקשה לזהות שברים בחוליות עמוד השדרה ולזהות חולים שאלי לא קיבלו טיפול בשברים האלה. על ידי שימוש ב-SNOMED CT לחיפוש ב-13,000 דוחות רנטגן כחלק מפרויקט פיילוט שכלל חולים במועצת הבריאות המחוזית של החוף המערבי, הארגון מצא ששליש מהחולים הרלבנטיים טופלו, עוד שליש לא טופלו, והשליש הנותר סווגו לא נכון.

"אנחנו מזהים עכשיו יותר מ-200 שברים חדשים בחוליות בכל חודש", הסביר. "SNOMED CT איפשר לנו לזהות תמהילי מקרים ספציפיים שבלעדיו היה לוקח למישהו זמן רב לעשות ידנית". למעשה, הארגון חסך יותר משנה של זמן קלינאים.

יכולת פעולה הדדית בין פלטפורמות

עוד יתרון של השימוש ב-SNOMED CT הוא יכולת הפעולה ההדדית שלו עם היישומים הטובים מסוגם של מחוז הבריאות. "אנחנו חייבים להיות בטוחים שאנו מדברים באותה שפה כשאנו משתמשים בנתונים, ואם אנחנו מעבירים אותם, המשמעות שלהם חייבת להיות אותו הדבר במקום אחד כמו באחר", אמר ד"ר סקסון קונור, רופא בקנטרברי.

קלינאים אחרים בקנטרברי אומרים שהם הכי מתלהבים מהיכולת של SNOMED CT לעזור לשני כלים קליניים שונים -- מערכת תיקים רפואיים אלקטרוניים וכלי מסלולים -- לדבר ביניהם באמצעות קוד של SNOMED CT שמקושר לאבחונים, ומהיכולת לחפש מסלולים ולמצוא היררכיות.

"בעבר, היינו צריכים לעבור על המסלולים שלנו ידנית ולשים עליהם מילות מפתח כדי שאנשים יוכלו למצוא אותם, ועם SNOMED אנחנו מקבלים את כל המילים הנרדפות האלה בחינם", אמר קירן הולנד, מנהל קליני של תוכנית HealthPathways של ניו זילנד, כלי הדרכה מקוון. "הוא שיפר את חוויית החיפוש של המשתמש".

SNOMED CT: חלק מסביבת הבריאות הדיגיטלית כש-CDHB מפיקה יתרונות רבים

  • השימושבמחלקה לרפואה דחופה נמוך ב-30 אחוז מהממוצע הארצי.
  • שיעורהקבלה לרפואה אקוטית נמוך ב-30 אחוז מהממוצע הארצי
  • שימושבאותו מספר של מיטות ב-2019 כמו ב-2007 עבור אוכלוסייה שגדלה ב-80,000.
  • זיהויחולים עם שברים בחוליות עמוד השדרה שלא קיבלו טיפול או שהמקרים שלהם סווגו לאנכון.
  • חיסכוןבשנה של זמן קלינאים על ידי אוטומציה של תהליכים שהיו קודם ידניים.
  • יכולתפעולה הדדית בין מערכות הטובות מסוגן.
  • יכולתלחבר כלים קליניים דרך קוד של SNOMED
  • יכולתלחפש מסלולים והיררכיות ושיפור חוויית החיפוש של המשתמש.

יש יותר אנרגיה מאי פעם בשימוש ב-SNOMED CT כתקן מידע קליני חשוב לקבלת מערכת בריאות ונכות צודקת בניו זילנד, מערכת המבוססת על נתונים ועם יכולות דיגיטליות ומנכ"ל SNOMED International דון סוויט, מכיר במחויבות של פעילות ההתקנה בניו זילנד. "קנטרברי היא דוגמה מצוינת של רוחב הבשלות ש-SNOMED CT מציע - בקידוד נתונים, ניתוח נתונים ובסופו של דבר היכולת ליישם בינה מלאכותית בנתוני SNOMED CT שכבר מובנים. זאת דוגמה מקצה לקצה של התועלת של SNOMED CT".

המיקוד של ניו זילנד בשנים הקרובות הוא בטיפול ראשוני ובקהילה, כשהמשתמשים מעבירים את המערכות שלהם מ-Read Codes ל-SNOMED CT כשהם מכניסים לשימוש מודלים חדשים של טיפול ותוכנה תומכת.

צפו בסדרת הערך כדי לדעת יותר על SNOMED CT וניו זילנד, חברה מייסדת של SNOMED International המיוצגת על ידי שר הבריאות מנטו האורה.

אודות SNOMED International:

SNOMED International הוא ארגון ללא מטרות רווח שהוא הבעלים והמפתח של SNOMED CT, מוצר טרמינולוגיית הבריאות הכי מקיף בעולם. אנחנו ממלאים תפקיד חיוני בשיפור הבריאות של האנושות על ידי קביעת תקנים לשפת קודים שמייצגת קבוצות של מונחים קליניים. זה מאפשר החלפה גלובלית של מידע בריאות לטובת החולים ובעלי עניין אחרים. אנחנו מחויבים לפיתוח הקפדני של המוצרים והשירותים שלנו, לספק חדשנות מתמשכת לקהילת הבריאות הגלובלית. SNOMED International הוא שם המסחר של הארגון הבינ"ל לפיתוח תקני טרמינולוגיות בריאות. למידע נוסף...

Kelly Kuru
Chief Communications Officer
SNOMED International
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI