דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים The Open Group ואיגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי משתפים פעולה כדי לפתח אסטרטגיות של מימשל דיגיטלי
The Open Group ואיגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי משתפים פעולה כדי לפתח אסטרטגיות של מימשל דיגיטלי
חיים נוי 25/11/20 |  צפיות: 1628

The Open Group ואיגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי משתפים פעולה כדי לפתח אסטרטגיות של מימשל דיגיטלי

שיתוף פעולה אסטרטגי כדי לקדם ולבנות ארכיטקטורה ארגונית שמתרכזת באזרח עבור החדשנות והשינוי בשירותים הציבוריים בארצות עם משאבים מוגבלים

לונדון, 24 בנובמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

היום The Open Group, קונסורציום הטכנולוגיה הניטרלי מבחינת ספקים, ואיגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי (ITU), סוכנות האו"ם לטכנולוגיות מידע ותקשורת (ICTs), הודיעו על שיתוף פעולה כדי להאיץ את החדשנות והשינוי בשירותים הציבוריים להשגת תוצאות טובות יותר לאזרחים וניצול אופטימלי של תשתיות ICT.

על ידי עבודה משותפת, The Open Group ו-ITU מתכוונים לקדם, להנחות ולבנות יכולות עבור אסטרטגיות של מימשל דיגיטלי וארכיטקטורה ארגונית שמתרכזת באזרח ברחבי העולם.

"מעולם קודם לא היו לשירותים הציבוריים הדיגיטליים השפעה כל כך גדולה על חייהם של אזרחים ברחבי העולם", אמר המזכיר הכללי של ITU, האולין ז'או. "באמצעות השותפות הזאת עם The Open Group, ITU מכפיל את מאמציו לעזור לממשלות בכל מקום להאיץ את ההתקנה וההגדלה של פתרונות דיגיטליים משפיעים שמתרכזים באזרח כדי לתמוך בהתאוששות הכלכלית ויעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם (SDGs)".

עם ההדרכה והחומרים הנחוצים, מדינות מוגבלות במשאבים יהיו במצב טוב יותר להפוך אסטרטגיות דיגיטליות למערכות בקנה מידה גדול שאפשר להוציא לפועל. לכן שיתוף הפעולה האסטרטגי בין ITU ו-The Open Group ימלא את הפער בין השקעות דיגיטליות וגישות ארכיטקטורה של פרקטיקות מיטביות כדי להשיג את SDGs.

דורין בוגדן-מרטין, מנהלת הלשכה לפיתוח טלקומוניקציה (BDT) של ITU, אמרה: "השימוש בפתרונות וטכנולוגיות דיגיטליים כדי להעלות את הרמה של שירותים ציבוריים דיגיטליים מהותי לתמיכה בתגובה למגיפת קוביד-19 ולהתאוששות ממנה. כשמדובר בתכנון, יישום והתחלת הפעלה של שירותים ציבוריים דיגיטליים בקנה מידה גדול, האימוץ של גישות ארכיטקטורה חשוב מאוד. ארכיטקטורה ארגונית מאפשרת לממשלות לענות על הצרכים של מגזרים עם דרישות שונות, ובה בעת לאפשר את תהליך השינוי הארגוני והמודרניזציה של השירותים הממשלתיים באופן כללי. יחד עם The Open Group, אנחנו יכולים ליצור את הכלים וההדרכה שנחוצים למדינות כדי להפעיל גישה של ארכיטקטורה ארגונית".

העבודה שנעשית כחלק משיתוף הפעולה תבוצע על ידי קבוצת העבודה לארכיטקטורה ארגונית ממשלתית של The Open Group. קבוצת העבודה תפתח תהליכים שיאפשרו זרימה חלקה של מידע בין סביבות ממשלתיות שונות ויקלו את השימוש במשאבי הארכיטקטורה הארגונית הקיימים -- כולל מדריכים, מסגרות, מקרי שימוש ומתודולוגיות -- וינגישו אותם לכולם. על ידי מתן גישה למשאבים האלה, The Open Group ו-ITU יעזרו לממשלות לבנות את היכולות שנחוצות כדי ליישם גישות ארכיטקטורה בקנה מידה גדול, על בסיס הצרכים הספציפיים של המדינות שלהן.

סטיב נאן, נשיא ומנכ"ל The Open Group, אמר: "The Open Group גאה לשתף פעולה עם ITU כדי לשנות את השירותים הציבוריים הדיגיטליים, ובסופו של דבר לשפר את החוויה של מיליוני אזרחים בכל העולם. ברור שהמדינות שיכולות להפיק את התוצאות הטובות ביותר מהשקעות דיגיטליות הן אלו שיצרו ואימצו גישות ארגוניות מותאמות למטרה למימשל הדיגיטלי. זאת הסיבה שיחד עם ITU נחתור להפוך לשוויוני את השימוש במתודולוגיות וכלים שנחוצים כדי ליצור ארכיטקטורות ותשתיות דיגיטליות חסינות מפני העתיד, במיוחד במדינות עם משאבים מוגבלים".

The Open Group ו-ITU יקיימו וובינרים כדי להשיק את בשיתוף הפעולה ב-2 בדצמבר וב-9 בדצמבר 2020. הירשמו כאן.

אודות The Open Group

The Open Group הוא קונסורציום שמאפשר את ההשגה של מטרות עסקיות באמצעות תקני טכנולוגיה. יותר מ-800 הארגונים החברים המגוונים שלנו כוללים לקוחות, ספקי מערכות ופתרונות, ספקי כלים, משלבים, אקדמאים ויועצים בענפים רבים. למידע נוסף על The Open Group, בקרו בבקשה באתר www.opengroup.org.

אודות איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי (ITU)

איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי (ITU) הוא סוכנות האו"ם לטכנולוגיות מידע ותקשורת (ICTs), והוא מניע חדשנות ב-ICTs יחד עם 193 מדינות חברות ו-900 חברים שהם חברות, אוניברסיטאות וארגונים בינ"ל ואזוריים. ITU, שהוקם לפני יותר מ-150 שנה ב-1865, הוא הגוף הבין ממשלתי שאחראי על התיאום של השימוש הגלובלי המשותף בתדרי רדיו, קידום שיתוף פעולה בינ"ל בהקצאת מסלולי לוויינים, שיפור תשתיות תקשורת בעולם המתפתח ויצירת התקנים הכלל עולמיים שמאפשרים חיבור הדדי חלק של מגוון גדול של מערכות תקשורת. מרשתות אינטרנט ועד לטכנולוגיות רדיו בחזית הקידמה, ניווט אווירי וימי, רדיו אסטרונומיה, ניטור אוקיינוגרפי ומבוסס לוויינים של כדור הארץ וגם ההתכנסות של טכנולוגיות של טלפונים נייחים, אינטרנט ושידור. ITU מחויב לחבר את העולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.itu.int.

אנשי קשר

אשת קשר שלThe Open Group Media
Jenny Morris
Hotwire
+44 (0)7393465529
[email protected]

אשת קשר שלITU
Monika Gehner
Head, Strategic Communication Division (SCD)
International Telecommunication Union (ITU)
Tel.: +41 22 730 5459
Press lines: +41 22 730 6039 & +41 79 337 4615
E-mail: [email protected]

מקור: The Open Group

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI