דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קבוצת מילה בוחרת את Leddar Pixell של לידרטק לשאטל האוטונומי MILLA POD
קבוצת מילה בוחרת את Leddar Pixell של לידרטק לשאטל האוטונומי MILLA POD
חיים נוי 26/11/20 |  צפיות: 1690

קבוצת מילה בוחרת את Leddar Pixell של לידרטק לשאטל האוטונומי MILLA POD

קבוצת מילה בחרה את Leddar™ Pixell שזכה בפרסים כלידאר הקדמי לשאטל האוטונומי שלה MILLA POD

קבוצת מילה בחרה את Leddar™ Pixell שזכה בפרסים כלידאר הקדמי לשאטל האוטונומי שלה MILLA POD

קוויבק סיטי, 25 בנובמבר 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

LeddarTech®, מובילה גלובלית בטכנולוגיות חישה של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית רמה 1-5, גאה שנבחרה על ידי MILLA Group כספקית של חיישן לידאר הפקעת שלה. קבוצת מילה בחרה את Leddar™ Pixell שזכה בפרסים כלידאר הקדמי לשאטל האוטונומי שלה MILLA POD.

Leddar Pixell הוא לידאר המצב המוצק הכי חסון בשוק. החיישן הזה מספק שדה ראייה אופקי של 180 מעלות ויכול לאפשר כיסוי של 360 מעלות של רכב כשמשתמשים בארבעה מודולים. Leddar Pixell מציע עמידות בפני זעזועים ותנודות הטובה מסוגה שעומדת בדרישות של ISO 16750-3 ותואמת לתקן SAE J1455 לחדירת אבק כבד, וזה מאפשר שימוש ב-Leddar Pixell בשוקי הרכב התעשייתי שדורשים חוסן ועמידות.

וגם, ל-Leddar Pixell יש אישור IP67 והוא מספק זמן ממוצע בין תקלות של יותר מ-148,000 שעות, ששווה לפי עשרה מהזמן של פתרונות סריקה. Leddar Pixell אידיאלי לשאטלים, רובוטקסים, ADVs ורכבי שטח אחרים שמשתמשים בהם ביישומי בנייה, חקלאות וכרייה.

"מילה התקשרה עם לידרטק בעניין Leddar Pixell החסון בשביל MILLA POD שלנו. POD הוא שאטל אוטונומי חדשני שהוכנס לשימוש באירופה וצפון אמריקה", אמר אריק ז'נדרם, המנהל הכללי של קבוצת מילה. "השינויים הרדיקליים שביצענו ב-POD בקשר לתכנון מתאימים היטב ל-Leddar Pixell. הלידאר הזה מאפשר לנו שדה ראייה של 180 מעלות, שמגביר את הבטיחות והאמינות הכוללת של השאטל האוטונומי שלנו". מר ז'נדרם המשיך: MILLA POD, המצויד ב-Leddar Pixell יחד עם רכיבי הטכנולוגיה האוטונומית האחרים שמרכיבים את מערכות ההפעלה שלנו, הוגש ל-RATP Group, מפעילת תחבורה ציבורית בבעלות המדינה שפועלת ב-13 מדינות בארבע יבשות, שמשימתה להעריך ולהעניק כשירות לרכב אוטונומי שמשמש לתחבורה ציבורית. RATP דיווחה שמערכות ההפעלה ב-MILLA POD, שכללו את Leddar Pixell, עומדות בדרישות הכשירות המחמירות" סיכם מר ז'נדרם.

"לכבוד הוא לנו להיבחר כספקים של קבוצת מילה בזכות טכנולוגיית החישה שלנו", אמר פרנץ סאינטלמי, נשיא ומנהל התפעול של לידרטק. "קבוצת מילה היא ארגון שחושב קדימה ומתמודד עם הטכנולוגיה של שאטלים אוטונומיים בגישה חדשה וחדשנית. אנחנו גאים ש-Leddar Pixell שלנו תרם לכשירות הטכנית שמילה קיבלה מ-RATP Group", סיכם מר סאינטלמי.

אודות קבוצת מילה

קבוצת מילה MILLA Group היא חברת מהנדסים צרפתית עצמאית מובילה שמתמחה בתכנון, פיתוח, ייצור וניסוי של מוצרי ושירותי ניידות חדשים. תפיסת התנועה החדשה של מילה היא לספק שירות הסעה בר קיימא, מודולרי, מדרגי וניתן להתאמה שנגיש לכולם. מאז 2019 השאטלים של מילה נעים כל יום בכבישים פתוחים במהירות של 30 קמ"ש במצב אוטונומי, שירותי ייחודי בעולם. כיום מילה היא ספקית הניידות היחידה שמציעה פתרונות הובלה לפי דרישה ורב אמצעיים (של אנשים וסחורות) לאזורים כפריים ובפאתי העיר. לטכנולוגיות שקבוצת מילה מיישמת יש השפעות רבות גם על תעשיית הרכב. חברות גדולות ומובילות בעולם משתמשות בשירותים של מילה, כמו רובוטיזציה ואוטומציה של כלי רכב וניסויים בהם בכבישים פתוחים.

איש קשר: Éric Gendarme at [email protected]

אודות לידרטק

לידרטק LeddarTech היא מובילה בפלטפורמות חישה סביבתית לרכב אוטונומי ומערכות עזר מתקדמות לנהג. לידרטק שהוקמה ב-2007 התפתחה לחברת חישה סביבתית מקצה לקצה מקיפה על ידי שהיא מאפשרת ללקוחות לפתור אתגרי חישה ותפיסה קריטיים לאורך כל שרשרת הערך של מגזרי השוק של הרכב והניידות. באמצעות פלטפורמת היתוך החיישנים והתפיסה שלה LeddarVision™ ופתרון פיתוח הלידארים המשתלם, מדרגי ורב תכליתי שלה ללידארים מצב מוצק ברמת רכב המבוסס על LeddarEngine™, לידרטק מאפשרת למשלבי מערכות רכב רמה 1-2 פתרונות חישה עם מחסנית שלמה לרמות אוטונומיה 1-5. הפתרונות האלה מותקנים באופן פעיל ביישומים של שאטלים, משאיות, אוטובוסים, רכב משלוחים, ערים/ מפעלים חכמים ורובוטקסי אוטונומיים. החברה אחראית לכמה חידושים בפתרונות חישה מרחוק בחזית הקידמה ברכב וניידות, עם יותר מ-95 טכנולוגיות עם פטנטים (שהוענקו או תלויים ועומדים) שמחזקים את היכולות של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית.

למידע נוסף על לידרטק, בקרו בבקשה באתר www.leddartech.com וגם: LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube..

אנשי קשר


Daniel Aitken, Vice-President, Global Marketing, Communications and Product Management, LeddarTech Inc.
Tel.: + 1-418-653-9000 ext. 232
[email protected]

Leddar, LeddarTech, LeddarEngine, LeddarVision, LeddarSP, LeddarCore, VAYADrive, VayaVision ולוגואים קשורים הם סימני מסחר או סימני מסחר רשומים של LeddarTech Inc. והחברות הבנות שלה. כל המותגים, שמות המוצרים והסימנים האחרים הם או עשויים להיות סימני מסחר או סימני מסחר רשומים המשמשים לזיהוי מוצרים או שירותים של בעליהם השונים.

תמונות הקשורות לידיעה זו מצורפים בלינקים הבאים:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/c4ce9937-f7fa-4d83-8c7d-a7106c467340

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/64706fa3-751d-4a2d-b9eb-336c4a7f8d6f

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI