דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים רשת הניסויים למניעת HIV קיבלה מימון מהמכונים הלאומיים לבריאות של ארה"ב כדי להמשיך בתוכנית המחקרים
רשת הניסויים למניעת HIV קיבלה מימון מהמכונים הלאומיים לבריאות של ארה"ב כדי להמשיך בתוכנית המחקרים
חיים נוי 02/12/20 |  צפיות: 1429

רשת הניסויים למניעת HIV קיבלה מימון מהמכונים הלאומיים לבריאות של ארה"ב כדי להמשיך בתוכנית המחקרים

דורהאם, צפון קרוליינה, 30 בנובמבר 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

ד"ר מיירון ס. כהן וד"ר וואפא מ. אל-סאדר, החוקרים הראשיים של רשת הניסויים למניעת HIV (HPTN), בשיתוף פעולה עם FHI 360, קיבלו מענק שבע שנתי מהמכונים הלאומיים לבריאות של ארה"ב כחלק במחזור המימון הבא (2020-2027) של הרשת. המימון הליבתי ולפרוטוקולים ספציפיים יאפשר ל-HPTN להמשיך את פעילות המחקר למניעת HIV שלו שמתמקדת בפיתוח שיטות מניעה ביו רפואיות חדשות ומיטוב השילוב של התערבויות ביו רפואיות, התנהגותיות ומבניות מוכחות כדי להשיג יעילות רבה והשפעה רבה.

במחזור המימון החדש, HPTN יתמקד בארבעת תחומי העדיפות הבאים:

1. זיהוי שיטות ומערכות החדרה חדשות מבוססות ARV למניעת HIV.

2. פיתוח טכנולוגיות רב תכליתיות למניעת HIV וגם למניעת הריון ומניעת מחלות מין אחרות.

3. הערכה של נוגדנים מנטרלים באופן רחב לבד או בשילוב כדי למנוע רכישת HIV, בשיתוף פעולה עם רשת הניסויים לחיסונים ל-HIV.

4. תכנון ועריכת מחקרים על אסטרטגיות משולבות באוכלוסיות ספציפיות שמשלבות התערבויות ביו רפואיות, חברתיות- התנהגותיות ומבניות למניעת HIV כדי למקסם את היעילות שלהן.

HPTN גם ימשיך כשותף ברשת למניעת קוביד-19 (CoVPN). CoVPN שהוקם לאחרונה מעריך חומרים ביולוגיים, כולל חיסונים ונוגדנים חד שבטיים, למניעת קוביד-19.

"בהיעדר חיסון ל-HIV, כלי ואסטרטגיות מניעה לא חיסוניים יעילים הפכו לחשובים באופן קריטי", אמר ד"ר כהן, החוקר הראשי של HPTN ומנהל המכון לבריאות גלובלית באוניברסיטה של קרוליינה הצפונית בצ'אפל היל. "האמונה הזאת היא בלב המשימה של HPTN, קידום המחקר כדי לזהות התערבויות ביו רפואיות ואסטרטגיות משולבות שעוזרות להפחית את ההיקרות הגלובלית של HIV".

בהכירו בקושי שיש להתמיד בטווח הארוך בטיפול מונע לפני החשיפה (PrEP) דרך הפה יומי, HPTN מבצע מחקר אינטנסיבי להערכת היעילות והבטיחות של קבוטגרביר מוזרק עם פעולה ארוכה (CAB LA) ל-PrEP. גישות עתידיות עשויות לכלול שימוש בשתלים, טלאים ומיקרו מחטים כדי להחדיר CAB LA ו/או ARV עם פעולה ארוכה אחרים. השילוב של כלי מניעה מבוססי ARV שמגנים מפני רכישת HIV עם חומרים מונעי הריון יעילים אטרקטיבי לאנשים שרוצים מניעת הריון ומניעת HIV. יוערך הפוטנציאל של שילובים של נוגדנים חד שבטיים למנוע HIV.

"אנו מכירים בכך שהוכחת היעילות של חומר חדש היא הצעד הראשון במסלול של מחקר קריטי", אמרה ד"ר אל-סאדר, החוקרת הראשית של HPTN, מנהלת ICAP ופרופסור לאפידמיולוגיה ורפואה באוניברסיטת קולומביה בניו יורק. "השגת השפעה מצריכה הגעה לאוכלוסיות מגוונות ומעורבות שלהן והשגת היענות גבוהה והתמדה בשיטות המניעה, ומחייבת את הצורך בשילוב של התערבויות ביו רפואיות עם התערבויות התנהגותיות ומבניות".

FHI 360, ארגון ללא רווח שעוסק בהתפתחות האדם, הוא ההנהלה ומרכז הפעילות של HPTN יותר מ-15 שנים וימשיך למלא תפקיד זה. FHI 360 נמצא בדרהאם, קרוליינה הצפונית.

"FHI 360 מחויב למאמצים למניעת HIV כשכולנו פועלים להפחית את השיעור של הידבקויות חדשות ב-HIV באוכלוסיות ברחבי העולם שנחשבות בסיכון גדול יותר", אמרה ד"ר נירופמה סיסטה, מנהלת ההנהלה ומרכז הפעילות ב-FHI 360.

אודות HPTN

רשת הניסויים למניעת HIV (HPTN) היא רשת שיתוף פעולה כלל עולמית של ניסויים קליניים שמפגישה חוקרים, אנשי אתיקה, חברים בקהילה ושותפים אחרים כדי לפתח ולבדוק את הבטיחות והיעילות של התערבויות שמיועדות למנוע את הרכישה וההעברה של HIV. המכון הלאומי לאלרגיה ומחלות זיהומיות של ארה"ב, המכון הלאומי לבריאות הנפש של ארה"ב, משרד המנהל, המכון הלאומי לשימוש מזיק בסמים של ארה"ב והמכון הלאומי לבריאות הילד והתפתחות האדם על שם יוניס קנדי שרייבר, כולם חלק מהמכונים הלאומיים לבריאות של ארה"ב, מממנים במשותף את HPTN. HPTN שיתף פעולה עם יותר מ-85 אתרים של ניסויים קליניים ב-19 מדינות כדי להעריך התערבויות ואסטרטגיות חדשות למניעת HIV באוכלוסיות עם נטל HIV לא פרופורציונלי. התוכנית המחקרית של HPTN -- יותר מ-50 ניסויים שנמשכים או הושלמו עם יותר מ-161,000 משתתפים שגויסו והוערכו -- מתמקדת בעיקר בגילוי כלים חדשים למניעת HIV והערכת אסטרטגיות משולבות, כולל התערבויות ביו רפואיות בשילוב עם התערבויות של הפחתת סיכונים התנהגותיים והתערבויות מבניות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר hptn.org.

ליצירת קשר:

Eric Miller, +1.919.384.6465; [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI