דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים dSPACE ולידרטק מאחדות כוחות כדי להניע את הפיתוח של חידושי לידאר למכוניות שנוהגות את עצמן
dSPACE ולידרטק מאחדות כוחות כדי להניע את הפיתוח של חידושי לידאר למכוניות שנוהגות את עצמן
חיים נוי 10/12/20 |  צפיות: 1435

dSPACE ולידרטק מאחדות כוחות כדי להניע את הפיתוח של חידושי לידאר למכוניות שנוהגות את עצמן

dSPACE ולידרטק

dSPACE ולידרטק מקדמות ביחד את הפיתוח של טכנולוגיות לידאר למערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית.

פדרברון, גרמניה וקביבאק סיטי, קנדה, 9 בדצמבר 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

dSPACE ו- LeddarTech®, מובילה גלובלית בטכנולוגיות חישה של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית רמה 1-5, התקשרו בשותפות כדי לקדם במשותף את הפיתוח של טכנולוגיות לידאר לנהיגה אוטונומית. שיתוף הפעולה הקרוב יאפשר ל-dSPACE וללידרטק לספק מודלים של סימולציה ומימשקים מאוד מדויקים לחיישני לידאר, שיאפשרו ליצרני ציוד מקורים ולספקים לשלב מהר יותר חידושי לידאר בתוך פתרונות מוכנים ליישום.

שיתוף הפעולה יתמוך באמולציה של חיישני לייזר חדשים של לידרטק בפתרונות הדמיה בשלב פיתוח מוקדם. יתר על כן, dSPACE תספק מודלים של הדמיה לבדיקות ותיקוף, וגם את סביבת ההדמיה של חיישנים לתיקוף חיישני מצלמות, לידאר ומכ"ם לכל אורך תהליך הפיתוח -- וזה יאיץ את הפרויקטים של הלקוחות.

פתרון ההדמיה של dSPACE יוצר ענני נקודות בזמן אמת כדי לדמות עצמים. מודלי ההדמיה עוזרים לקבוע את המיקום הכי יעיל של החיישן ברכב (הנקודה האידיאלית), וגם את המגבלות של החיישן (מקרי פינות). לידרטק תוכל לשלב באופן חלק את מודלי החיישנים של dSPACE בפרויקטי הפיתוח שלה.

"אסטרטגיית הבדיקות הנכונה, המודלים והמימשקים המוכנים לשימוש הנכונים להדמיה ועיבוד מחדש הם אבני בניין חשובות", אמר ד"ר כריסטופר וויגנד, מנהל מוצר ב-dSPACE. "השותפות הזאת תאפשר ללקוחות שלנו לבצע במדויק ובמהירות משימות תיקוף של יישומי לידאר. ללא הדמיות אמינות, אי אפשר להשיג מערכות נהיגה אוטומטית (SAE רמות 3-5)".

"הדמיית OTA היא חידוש חשוב בלידאר. השילוב של מוצרי הלידאר של לידרטק ותוכנת ההדמיה של dSPACE באמצעות מימשק חיישנים גנרי מאפשרת לכל אחד מהצדדים לתקף מוצרים ושירותים עבור לקוחות פוטנציאליים", אמר מייקל פאולין, סגן נשיא, שותפויות אסטרטגיות ופיתוח תאגידי בלידרטק. הוא המשיך: "האפשרות לתקף את תכונות החומר ותנאי מזג האוויר של חיישני סביבה קריטית בהדמיות. לידרטק ו-dSPACE יעבדו יחד על (המשך) הפיתוח והמידול של השפעות סביבה שספציפיות לחיישנים, כגון גשם, ערפל, רסס וכדומה".

אודות dSPACE

dSPACE היא ספקית מובילה של פתרונות לפיתוח של רכב מחובר, אוטונומי ומונע בחשמל. יצרני רכב והספקים שלהם במיוחד משתמשים במגוון הפתרונות מקצה לקצה של החברה כדי לבדוק את רכיבי החומרה והתוכנה ברכב החדש שלהם הרבה לפני שדגם חדש מקבל היתר תנועה בכביש. dSPACE היא לא רק שותפת פיתוח מבוקשת בפיתוח של רכב. מהנדסים סומכים על ידע ה-dSPACE שלנו גם בתעופה ובאוטומציה תעשייתית. התיק שלנו נע מפתרונות מקצה לקצה להדמיה ותיקוף ועד לשירותי הנדסה וייעוץ וגם הדרכה ותמיכה. המטה של dSPACE נמצא בפדרבורן, גרמניה, יש לה 1800 עובדים בכל העולם ושלושה מרכזי פרויקטים בגרמניה והיא משרתת לקוחות דרך חברות dSPACE אזוריות בארה"ב, בריטניה, צרפת, יפן, סין וקרואטיה.

אודות לידרטק

לידרטק היא מובילה בפלטפורמות חישה סביבתית לרכב אוטונומי ומערכות עזר מתקדמות לנהג. לידרטק שהוקמה ב-2007 התפתחה לחברת חישה סביבתית מקצה לקצה מקיפה על ידי שהיא מאפשרת ללקוחות לפתור אתגרי חישה ותפיסה קריטיים לאורך כל שרשרת הערך של מגזרי השוק של הרכב והניידות. באמצעות פלטפורמת היתוך החיישנים והתפיסה שלה LeddarVision™ ופתרון פיתוח הלידארים המשתלם, מדרגי ורב תכליתי שלה ללידארים מצב מוצק ברמת רכב המבוסס על LeddarEngine™, לידרטק מאפשרת למשלבי מערכות רכב רמה 1-2 פתרונות חישה עם מחסנית שלמה לרמות אוטונומיה 1-5. הפלטפורמה הזאת מותקנת באופן פעיל ביישומים של שאטלים, משאיות, אוטובוסים, רכב משלוחים, ערים/ מפעלים חכמים ורובוטקסי אוטונומיים. החברה אחראית לכמה חידושים בפתרונות חישה מרחוק בחזית הקידמה ברכב וניידות, עם יותר מ-95 טכנולוגיות עם פטנטים (שהוענקו או תלויים ועומדים) שמחזקים את היכולות של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית.

למידע נוסף על לידרטק, בקרו בבקשה באתר www.leddartech.com וגם: LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube..

ליצירת קשר:

Daniel Aitken, Vice-President, Global Marketing, Communications, and Product Management, LeddarTech Inc.
Tel.: + 1-418-653-9000 ext. 232
[email protected]

dSPACE GmbH

Bernd Schäfers-Maiwald

Vice President Corporate Communication

Rathenaustraße 26

33102 Paderborn

Tel: +49 5251 1638-714

Fax: +49 5251 16198-714

E-mail: [email protected]

dSPACE GmbH

Ulrich Nolte

Senior Communications Manager

Rathenaustraße 26

33102 Paderborn

Tel.: +49 5251 1638-941

Fax: +49 5251 16198-1448

E-mail: [email protected], [email protected]

תמונה קשורה מצורפת כאן בלינק:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/6e95e1bf-b301-4b74-aea5-ea32de5a39ae

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI