דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קבוצת Interactive Brokers מקימה משרד מרכז אירופי
קבוצת Interactive Brokers מקימה משרד מרכז אירופי
חיים נוי 15/12/20 |  צפיות: 1327

קבוצת Interactive Brokers מקימה משרד מרכז אירופי

Interactive Brokers Central Europe תשרת משקיעים ומנהלי עושר באזור הצומח במהירות

גריניץ', קונטיקט, 14 בדצמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

Interactive Brokers Group (Nasdaq: IBKR), חברת ברוקרים גלובלית, הודיעה היום על ההקמה של Interactive Brokers Central Europe Zrt., (IBCE) והפתיחה של משרד בבודפשט. עם ההוספה של הונגריה, לחברת הברוקרים הגלובלית יש עכשיו עשר ישויות ברחבי העולם בארה"ב, אוסטרליה, קנדה, הונג קונג, הודו, יפן, לוקסמבורג, סינגפור ובריטניה המשרתות יותר ממיליון חשבונות של לקוחות ביותר מ-220 מדינות וטריטוריות.

"הקמת משרד בהונגריה היא חלק מהמגמה המתמשכת שלנו לפתוח ישויות ברחבי העולם כדי לתמוך בנוכחות הגלובלית הגדלה שלנו", אמר תומס פיטרפי, יו"ר Interactive Brokers. "בכוונתנו להפוך את בודפשט למרכז הפעילות שלנו במרכז אירופה כדי ללא לפגר אחרי הגידול בחשבונות, שהוא מהיר במזרח ומערב אירופה וברחבי העולם".

יותר מרבע מהחשבונות של Interactive Brokers מגיעים עכשיו מאירופה ואפריקה, והגידול איתן. נכון ל-30 בנובמבר, מספר החשבונות בכל העולם גדל ב-52% לעומת השנה הקודמת, כש-80% מהגידול מקורו מחוץ לארצות הברית.

Interactive Brokers מציעה ללקוחות ברחבי העולם את היכולת להשקיע במניות, אופציות, חוזים עתידיים, מטבעות, אגרות חוב וקרנות ב-135 שווקים ב-33 מדינות מחשבון Interactive Brokers אחד. הלקוחות יכולים גם להרוויח מהמחירים הטובים יותר של החברה, שיעורי מרווחים הנמוכים בענף, מחירי המרת מט"ח צרים וטכנולוגיה מתקדמת. החברה גם ידועה במגוון הרחב של משאבי מידע שהיא מספקת חינם לציבור.

"אנחנו מצפים להפיץ ידע והבנה על שוקי ההון בקרב הלקוחות העתידיים שלנו בכל מרכז אירופה", אמר מר פיטרפי.

החברה, שהוקמה לפני 43 שנים על ידי מר פיטרפי שהיגר מהונגריה לארצות הברית ב-1965 גדלה והפכה לאחת מחברות ניירות הערך הבולטות בעולם עם הון עצמי של יותר מ-8.5 מיליארד דולר, שווי שוק של 23 מיליארד דולר והון לקוחות של 286.7 מיליארד דולר.

בנוסף לארבעה עשורים של ניסיון עם הרגולציה בארה"ב ובערך שני עשורים עם הרגולציה הבריטית, Interactive Brokers השיגה רישיונות ברוקרז' גם בקנדה, הונג קונג, יפן, אוסטרליה, הודו ולוקסמבורג והשיגה רישיון בסינגפור השנה. Magyar Nemzeti Bank, הבנק המרכזי של הונגריה, אישר את רישיון הברוקרז' של Interactive Brokers Central Europe Zrt. ב-12 בדצמבר 2020. מיקלוש הנטי משמש כמנכ"ל IBCE.

אודות Interactive Brokers Group, Inc.:

החברות המסונפות של Interactive Brokers Group מספקות ביצוע עסקאות ומשמר ניירות ערך, סחורות ומטבע חוץ אוטומטיים סביב השעון ביותר מ-135 שווקים במדינות ומטבעות רבים מחשבון השקעות משולב IBKR אחד עבור לקוחות ברחבי העולם. אנחנו משרתים משקיעים יחידים, קרנות גידור, קבוצות מסחר קנייניות, יועצים פיננסיים וברוקרים מייצגים. ההתמקדות שלנו במשך ארבעה עשורים בטכנולוגיה ואוטומציה מאפשרת לנו לצייד את לקוחותינו בפלטפורמה ייחודית בתחכומה לניהול תיק ההשקעות שלהם. אנחנו חותרים לספק ללקוחותינו יתרון במחירי ביצוע ומסחר, כלים לניהול סיכונים ותיקים, אמצעי מחקר ומוצרי השקעה, והכל בעלות נמוכה או ללא עלות, וממצבים אותם להשיג תשואות טובות יותר על ההשקעות. Barron’s דירגה את Interactive Brokers במקום הראשון עם 5 כוכבים מתוך 5 בסקירת הברוקרים המקוונים הטובים ביותר שלה מ-24 בפברואר 2020.

גלריית תמונות זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52348213/en

אנשי קשר

Interactive Brokers Group, Inc.
Investors: Nancy Stuebe, 203-618-4070
Media: Kalen Holliday, 203-618-4069 or [email protected]

מקור:Interactive Brokers Group.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI