דף הבית רוחניות יהדות זה הסוף! אתם לא מבינים?! 302/1#
זה הסוף! אתם לא מבינים?! 302/1#
Yafator 15/12/20 |  צפיות: 430


זה הסוף! אתם לא מבינים?! 302/1#

בנימין גולדן אור לכ"ו ניסן תשע"ח

אנחנו כולם מרגישים שהעולם רועד, רועד וצועק. ואם מישהו לא מרגיש את זה אז הוא כל כך אטום שאין מה לעשות איתו כבר. אנחנו יודעים היום שאמריקה איימה באו"ם על סוריה שזה אומר שאיימה על רוסיה, והאירנים איימו בצורה קשה ביותר על מדינת ישראל. לא רק זה אלא כל מיני ארצות מתחילים לתפוס מקום בצד אחד או שני, יש כאלה שהם לצידה של רוסיה כמו טורקיה ואירן וכו'. יותר ויותר זה נראה כמו ערב מלחמות העולם הראשונה והשנייה.

קרא כאן תפילה לפני קריאת תהילים

בואו ונסתכל בהיסטוריה ב-1929, לא הרבה אחרי מלחמת עולם הראשונה היתה נפילה כלכלית קשה ביותר בארצות הברית וזה הוריד את הכלכלה של כל העולם, להרבה מאד אנשים בארה"ב לא היתה עבודה, לא היה מספיק אוכל, הרוב גר בשכירות. רק אלה שעבדו בשביל הממשלה היה להם. וקם נשיא חזק רשע שקראו לו רוזבלט, והוא הציל את המצב ואיך? הוא התחיל לבנות את הצבא, הוא התחיל לגייס אמריקאים לצבא ובשביל מה? נגד מי? זה היה עוד לפני שהיטלר עלה. עם כסף מאנשים כמו רוטשילד מהבנק של אנגליה, ונדרבלט עשיר אמריקאי, ורוקפלר שהוא לא יהודי ועד היום נשאר עשיר ורשע, הם ועוד הרבה רשעים עשירים הכניסו הרבה כסף להיטלר ולנאצים ימש"ו והם התחילו את המלחמות שממשיכות כמעט ללא הפסקה עד היום. כל כך הרבה אנשים נהרגו בלי סיבה, המלחמות מתוכננות כל פעם מראש משני הצדדים, לא מצד אחד אלא משני הצדדים של הגבול.

מאז ועד היום המנהיגים הגדולים נשלטים ע"י השטן, יחד עם זה הם אנשי עסקים גדולים מאד ורוצים שליטה מוחלטת על העולם. לא אכפת להם כמה אנשים נהרגים, כמה דם נשפך - על מנת להגיע למטרה העקומה שלהם. וכמו שאמר פעם אחד מהרשעים - בשנה אחת של מלחמה הם מרוויחים כמו בעשר שנים של שלום. ומאחר והם הבעלים של תעשיית הנשק בעולם זה יותר ברור. וגם עכשיו אנחנו באותו מצב.

גם במלחמת העולם השניה זה היה משני הצדדים, אם זה לא היה משני הצדדים אז למה רוזבלט סירב להפציץ את פסי הרכבת למחנות שבהם כל היהודים נשרפו למוות? למה הוא לא נתן למטוסים להפציץ את המסילות? כי הוא לא רצה, הרבנים הגדולים ביותר באו לבקש ממנו, התחננו לפניו ולא עזר להם כלום, הוא סירב ימש"ו. הוא רצה להיכנס למלחמה, אז איך הוא יכנס למלחמה? הוא היה צריך שהאויב יפציץ משהוא, ואז מה קרה? היפנים הפציצו את פרל הרבור, מעל 3000 אמריקאים נרצחו שמה ע"י הצבא היפני מהמטוסים של היפנים שהיו בני ברית של הנאצים, הוא ידע מראש שזה עומד להיות כי תכננו את זה.

הכל שקר שקר שקר, וגם עכשיו תהיה הצגה מלאה בדם, אני לא יודע מאה אחוז מה יביא למלחמת העולם השלישית, אני לא יודע אם זה יהיה עוד חודש או חודשיים, אבל זה יהיה פיצוץ הכי גדול שהיה אי פעם, מלחמה הכי אכזרית

שהיתה בכל ההיסטוריה.

מידע על פאוור פוינט להורדה בעברית

איך להתכונן לזה? מה יהיה אתנו? לרשעים יש בונקרים ענקיים לוקסוס עם מלא דברים וטכנולוגיות חדשות שאנחנו אפילו לא יודעים מדברים כאלה, כמו איזה רכבת שיכולה להגיע מקליפורניה לניו יורק במהירות, משהוא כמו חצי שעה, זה טכנולוגיה חדשה שאין לנו, לא נתנו לנו.

באמריקה, תשתיות החשמל נמצאות במצב קשה ביותר, הם מיושנות לא פועלות כמו שצריך, כל דבר קטן יכול לגרום לזה לקרוס, אבל מתחת לאדמה ובבונקרים הלוקסוס שלהם הכל ממש הכי הכי משוכלל.

העולם שאנחנו חיים בו הוא סדום ועמורה, יש עבודה זרה ופריצות כמו שהיתה במצרים. כל הרשעים שחיו אי פעם, ירדו היום בגלגול ושולטים כיום על הממשלות, הטכנולוגיה, התקשורת וכו' ובכך בעצם שולטים על כל העולם.

אבל זה לא יעזור להם כי בסופו של דבר, הקב"ה ברא את העולם הזה אך ורק בשביל היהודים, בשביל הנשמה היהודית שתתפתח, תעלה ותגיע לרמה כל כך גבוה על מנת שתוכל לעבור לשלב הבא של הבריאה, והשלב הבא של הבריאה זה להיות כל הזמן עובדי ה', עבדי ה', משרתים של ה', וזו תהיה השמחה הכי הכי גדולה שיש.

אבל עד שנגיע לזה, זה לא יהיה פשוט כלל, נצטרך לעבור את המלחמה הענקית שמתוכננת מן השמים.

ש. במקום אחד כתבת שהמלחמה מתוכננת ע"י הרשעים ובמקום שני ציינת שהמלחמה מתוכננת מן השמים, זה לא סתירה?

ת. הרשעים חושבים שהם עושים את המלחמות, אבל האמת היא שהכל משמים כדי להעניש את הרשעים ולהחזיר את עם-ישראל בתשובה.

ונכון הוא שהקב"ה הוא לא אכזרי, אבל הבן אדם כן אכזרי, יש יהודים בינינו שהם אכזריים, שאין להם לב ליהודים אחרים. אין להם לב לקב"ה. יש יהודים שהם לא מאמינים בקב"ה, שמעדיפים את העבודה זרה של הרשעים. הם מעדיפים את ההנאה הגופנית על פני ההנאה הרוחנית שהיא ההנאה האמיתית, אבל אין להם סבלנות, הם רוצים את ההנאה המידית.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yafator


 


מאמרים נוספים מאת Yafator
 
היסטוריה קצרה של כתוביות סגורות
כתוביות וכתוביות היו חלק מהמדיה הנגישה מאז 1972 ומילאו תפקיד גדול בפיתוח זכויות נכים כמו גם זכויות אזרח בארצות הברית. נוצר בתחילה עבור חירשים וכבדי שמיעה, הוא מיושם בקנה מידה גדול מאז אותה תקופה בכל תוכניות טלוויזיה באמצעות כתוביות וידאו וכעת באינטרנט עם YouTube ושירותי שיתוף רבים אחרים

גלה את היתרונות של תמלול פודקאסטים
כשאתה יוצר תוכן, כפודקאסר חיוני להבין שתמלילים יכולים להיות חלק גדול וגוזל זמן מבסיס התוכן שלך. ישנן דרכים שונות לטרוף מידע, ולכל אחד חייבת להיות חיבה שונה. תוכן השמע הוא ללא ספק נוח

כיצד צביעות משפיעה על בריאותך הנפשית ועל האבולוציה הרוחנית שלך
משורר מנתח את העולם בצורה פואטית. המשמעות היא שמשורר מתבונן ומבקר את העולם בדרכים רבות. משורר הוא אמן, פילוסוף ופסיכולוג שקורא את מחשבותיהם של אנשים ומבין את רגשותיהם.

כתוביות פופ-און ו-Roll-Up מוגדרות
פופ-און ורול-אפ הם שני סגנונות ההצגה הנפוצים בכתוביות בטלוויזיה. כתוביות צבע על משמשות לעתים לאפקטים מיוחדים, אך הן הרבה פחות נפוצות. המק"ס תומכת בשימוש בסגנון הפופ-און עבור כל כתוביות הטלוויזיה. WebVTT תומך ב-Pop-on כמו גם ב-paint-on כתוביות.

ביקורת ספר על "בובה על שרשרת"
לא כל מה שנוצץ הוא זהב יהיה עוד כותרת מעוררת השראה לספר המחייב הזה של אליסטר מקלין. מקלין לוקח אותנו ברחובות אמסטרדם, שם המראה החיצוני מטעה ומסתיר באותה מידה שהוא חושף מציאות מלוכלכת שהיא של אלימות והתעללות בסמים שבה דמויות מכובדות לכאורה הן הכל מלבד אידיאליות.

תכונות מערכת טלפון שיכולות לשנות את הדרך שבה עסק מתקשר
תקשורת היא גורם ההצלחה העיקרי של כל עסק. מערכות טלפון יכולות לבצע מספר פונקציות שיכולות להיות מועילות עבור העסק. הם יכולים לעזור ביצירת תקשורת טובה יותר עם מחזיקי העניין השונים של העסק.

6 משרות מקוונות קלות לביצוע מהבית
אפשרויות כמו שירות לקוחות, הזנת נתונים, סקרים, עיצוב, משאבי אנוש ועוד. למשרות אלו יש ביקוש רב משתי סיבות ברורות. ראשית, הם משתלמים ושנית, הם נותנים לך את החופש לעבוד מהבית שלך.

הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן
כשאני עובד עם מנהלי משא ומתן שרוצים להשתפר, אחת השאלות שמוצגות לי לרוב היא לא לגבי סגנונות משא ומתן שונים או טכניקות משא ומתן, אלא "מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן"

מדוע יצירה מחדש של סרט מסווגת כהתנהגות עותק
מדי פעם אתה מוצא יוצרי סרטים שלוקחים סרט פופולרי פעם ומשנים כמה מהתכונות שלו תוך שמירה על העלילה הראשית. יצירת סרטים מחדש הם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. ייתכן שהטרנדים משתנים

שירות תמלול רפואי הוא מחליף משחק נהדר עבור פרמדיקי
הפרמדיקים כל כך עסוקים שהם בקושי מוצאים זמן להקליד נרטיב ברור של המפגש עם המטופל. לכן, לעתים קרובות בעיות כמו הבאות צצות ב-PCR שלהם ויוצרות בעיות עבור רופאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI