דף הבית רוחניות יהדות הבעיה היא שהגוף יכול לקבל הנאות רק עד גבול מסוים
הבעיה היא שהגוף יכול לקבל הנאות רק עד גבול מסוים
Yafator 15/12/20 |  צפיות: 460


הבעיה היא שהגוף יכול לקבל הנאות רק עד גבול מסוים, אחר-כך הבן אדם מתעייף או נרדם או מקבל כאב בטן אם הוא אכל יותר מדי, אבל לא משנה מה, לא משנה איזה הנאה הוא רודף. וכסף... מי שאוהב כסף, כמה כסף שיהיה לו, אין לו אף פעם הנאה מהכסף הזה. "אֹהֵב כֶּסֶף לֹא יִשְׂבַּע כֶּסֶף" קהלת, אמנם גם ליהודים יש את אותם רצונות, אבל לנו יש תורה המלמדת אותנו את הגבולות מה מותר ומה אסור.

כנסו למידע כאן סיפור עם מסר חזק

והיהודים שאמרו עם כל הלב 'נעשה ונשמע' אז הנשמות האלה הן נצחיות, אין מה לומר, הן נצחיות וגם אם הם רחוקים, ה' יסחוב אותם בחזרה לאמת. וכמו שכתבנו לא פעם - שני שליש מהעולם יחרב, חלק אחד לגמרי, חלק אחד פחות או יותר לגמרי, וחלק אחד לא יחרב, ובחלק הזה נמצאת ארץ ישראל. היהודים שנשארו בחוץ לארץ גם יגיעו בחלקם. אבל רק אלה שהם באמת יהודים, שבאמת לא רודפים אחרי העגל הזהב. אלה שיש להם נשמה ממש יהודית, שמבינים שעגל הזהב זה שקר גמור, ובחיים יש משהוא הרבה יותר אמיתי ממה שרואים עם העיניים.

לצערי הרב העולם החרדי ירד בצורה קשה מאוד במיוחד באמריקה. אחרי מלחמת העולם השניה היהודים סבלו מאוד באירופה, רוב היהודים ששרדו הגיעו בעיקר לארצות הברית, ובארצות הברית נולדה קבוצה גדולה של יהודים שעיקר החיים שלהם מבוסס על עגל הזהב, והם לא רק אנשי עסקים, אלא גם "לכאורה" תלמידי חכמים, ותרבות השקר שוב תפסה את רוב היהודים, הם פשוט לא הבינו מה זה אומר להיות יהודי, הרבה נהיו חילונים, הרוב הגדול של יהודי אמריקה הם מחללי שבת, חלק מנסים להתקרב לקב"ה לפי ההבנה השגויה שלהם. הם חושבים שהם יכולים לשנות את התורה לכיוון עגל-הזהב.

כנסו לקרוא על רבנים מקובלים קבלת קהל

אחרי מלחמת העולם השניה היו כמה רבנים חזקים מאוד ששלטו בארצות הברית אבל הם הלכו לעולמם והיהודים באמריקה נשארו עם רבנים אומנם גדולים אבל לא כמו הגדולים של הדור הקודם ויש הרבה רב'ייס שהם הולכים לא לפי מה שכתוב, אלא הם הולכים לפי איך שהם מרגישים, איך שהקהילות שלהם רוצות, ועל זה כתוב פני הדור כפני הכלב, הכלב שולט וסוחב את הרבנים, מסתובב מסתכל אם הם באים איתו, ורוב היהדות החרדית בארה"ב נראית כך.

אבל אנחנו חייבים לדעת שזה לא בדיוק אידישקייט ופה בארץ כל ה'עולם הזה' עם הנשים הלא צנועות, ממש לא צנועות, עם פאות ארוכות משער אמיתי, עם שמלות לא צנועות וקצרות, עם איפור, ואפילו יש איפור לשלש שנים שלא יורד וזה אסור, אסור. אומנם יש כאלה שמתירים את זה, איך? אני לא יודע! אבל הכל התבלבל.

הרבה גברים חרדים הולכים עם בגדים צמודים, חליפות קצרות שאי-אפשר אפילו לכפתר אותן, פאות קטנות אחרי האוזן, ללא זקן - לרוב על-פי דרישתה של הכלה, וכל זה לא בסדר, זו ירידה גדולה.

וגם בארץ היצר הרע נכנס בין החרדים - הגשמיות, החוסר הבנה, חוסר העומק, השטחיות והרצון להיות כמו החילונים אבל עם כיפות, זקנים וכו'. אבל זה לא יחזיק מעמד...

ועכשיו כל אחד יצטרך לבחור באיזה צד הוא נמצא, בצד של הקב"ה או לא, אם הוא הולך לכיוון הקב"ה או לא, אם הוא הולך לכיוון האמת או לכיוון שקר, אי אפשר יהיה להיות בשני הצדדים. אלה שהולכים לכיוון השקר יעלמו, אלה שבוחרים בשקר יעלמו, ואלה שבוחרים להיות עם ה' ממש לגמרי, עוזבים כל הגשמיות המיותרת ואת כל השטויות והולכים לכיוון הקדושה והצניעות - אלה ינצלו.

הקב"ה שונא זימה והקהילות מלאים זימה, הקב"ה שונא פריצות וכל מה שקשור לזה, אשה יהודיה צריכה להתלבש ארוך ורחב ובלי פאה, כן בלי פאה. יש כל כך הרבה רבנים חשובים ביותר שאסרו את הפאה מלכתחילה. אני לא פוסק הם פסקו, לכן תתכוננו לקראת העתיד, עכשיו אתם מתחילים לראות שזה לא צחוק, זה לא יהיה צ'יק צ'ק וגמרנו, זה יקח זמן, נלך משלב לשלב, קודם תהיה מלחמת עולם, בלי כל ספק הרשעים סוחבים את כל העולם לזה.

יש הרבה מהרשעים גם פה בארץ, כמו שאמרתי יש להם בונקרים עמוקים בתוך האדמה, בונקרים ענקיים, ממש ערים שלמות, וזה לא יציל אותם כי אי אפשר להסתתר מה'. "אִם יִסָּתֵר אִישׁ בַּמִּסְתָּרִים וַאֲנִי לֹא אֶרְאֶנּוּ" (ירמיה כג, כד) ואם יהיה אפילו חרדי אחד שיצטרף אליהם אני לא מקנא בו.

בנבואות כתוב כי מי שנמצא בירושלים ומבקש עם כל הלב מהקב"ה שיציל אותו - הוא ינצל, ואנחנו יודעים כי ה' יציל כל נשמה יהודית ויכריח אותו לעשות תשובה, גם בחו"ל. "וְשָׁב וְקִבֶּצְךָ מִכָּל הָעַמִּים אֲשֶׁר הֱפִיצְךָ ה' אֱלֹקֶיךָ שָׁמָּה: אִם יִהְיֶה נִדַּחֲךָ בִּקְצֵה הַשָּׁמָיִם מִשָּׁם יְקַבֶּצְךָ ה' אֱלֹקֶיךָ וּמִשָּׁם יִקָּחֶךָ:" (דברים ל,ג)



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yafator


 


מאמרים נוספים מאת Yafator
 
היסטוריה קצרה של כתוביות סגורות
כתוביות וכתוביות היו חלק מהמדיה הנגישה מאז 1972 ומילאו תפקיד גדול בפיתוח זכויות נכים כמו גם זכויות אזרח בארצות הברית. נוצר בתחילה עבור חירשים וכבדי שמיעה, הוא מיושם בקנה מידה גדול מאז אותה תקופה בכל תוכניות טלוויזיה באמצעות כתוביות וידאו וכעת באינטרנט עם YouTube ושירותי שיתוף רבים אחרים

גלה את היתרונות של תמלול פודקאסטים
כשאתה יוצר תוכן, כפודקאסר חיוני להבין שתמלילים יכולים להיות חלק גדול וגוזל זמן מבסיס התוכן שלך. ישנן דרכים שונות לטרוף מידע, ולכל אחד חייבת להיות חיבה שונה. תוכן השמע הוא ללא ספק נוח

כיצד צביעות משפיעה על בריאותך הנפשית ועל האבולוציה הרוחנית שלך
משורר מנתח את העולם בצורה פואטית. המשמעות היא שמשורר מתבונן ומבקר את העולם בדרכים רבות. משורר הוא אמן, פילוסוף ופסיכולוג שקורא את מחשבותיהם של אנשים ומבין את רגשותיהם.

כתוביות פופ-און ו-Roll-Up מוגדרות
פופ-און ורול-אפ הם שני סגנונות ההצגה הנפוצים בכתוביות בטלוויזיה. כתוביות צבע על משמשות לעתים לאפקטים מיוחדים, אך הן הרבה פחות נפוצות. המק"ס תומכת בשימוש בסגנון הפופ-און עבור כל כתוביות הטלוויזיה. WebVTT תומך ב-Pop-on כמו גם ב-paint-on כתוביות.

ביקורת ספר על "בובה על שרשרת"
לא כל מה שנוצץ הוא זהב יהיה עוד כותרת מעוררת השראה לספר המחייב הזה של אליסטר מקלין. מקלין לוקח אותנו ברחובות אמסטרדם, שם המראה החיצוני מטעה ומסתיר באותה מידה שהוא חושף מציאות מלוכלכת שהיא של אלימות והתעללות בסמים שבה דמויות מכובדות לכאורה הן הכל מלבד אידיאליות.

תכונות מערכת טלפון שיכולות לשנות את הדרך שבה עסק מתקשר
תקשורת היא גורם ההצלחה העיקרי של כל עסק. מערכות טלפון יכולות לבצע מספר פונקציות שיכולות להיות מועילות עבור העסק. הם יכולים לעזור ביצירת תקשורת טובה יותר עם מחזיקי העניין השונים של העסק.

6 משרות מקוונות קלות לביצוע מהבית
אפשרויות כמו שירות לקוחות, הזנת נתונים, סקרים, עיצוב, משאבי אנוש ועוד. למשרות אלו יש ביקוש רב משתי סיבות ברורות. ראשית, הם משתלמים ושנית, הם נותנים לך את החופש לעבוד מהבית שלך.

הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן
כשאני עובד עם מנהלי משא ומתן שרוצים להשתפר, אחת השאלות שמוצגות לי לרוב היא לא לגבי סגנונות משא ומתן שונים או טכניקות משא ומתן, אלא "מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן"

מדוע יצירה מחדש של סרט מסווגת כהתנהגות עותק
מדי פעם אתה מוצא יוצרי סרטים שלוקחים סרט פופולרי פעם ומשנים כמה מהתכונות שלו תוך שמירה על העלילה הראשית. יצירת סרטים מחדש הם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. ייתכן שהטרנדים משתנים

שירות תמלול רפואי הוא מחליף משחק נהדר עבור פרמדיקי
הפרמדיקים כל כך עסוקים שהם בקושי מוצאים זמן להקליד נרטיב ברור של המפגש עם המטופל. לכן, לעתים קרובות בעיות כמו הבאות צצות ב-PCR שלהם ויוצרות בעיות עבור רופאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI