דף הבית רוחניות יהדות אז נשמח כמו שלא שמחנו 2000 שנה 304/1# מנחם, י' אייר התשע"ח
אז נשמח כמו שלא שמחנו 2000 שנה 304/1# מנחם, י' אייר התשע"ח
Yafator 15/12/20 |  צפיות: 1095


אז נשמח כמו שלא שמחנו 2000 שנה 304/1#

מנחם, י' אייר התשע"ח

עם ישראל, אני מתחנן לפניכם - תחזרו בתשובה, העולם הוא לא כל השטויות שאתם מתעסקים עם זה - העולם הוא הקב"ה. כל העולם - הים, ההרים, הכוכבים, כל מה שחי וכל מה שאנחנו רואים וכל מה שאנחנו לא רואים - הכל זה הקב"ה.

מכל האוכלוסיה של 7 מיליארד בני-אדם בעולם הזה - רק מעטים יודעים את האמת שאין עוד מלבדו, שהוא הכל, הכל יכול, פשוט הוא הכל. וכדי לעבור את המבחן הגדול שיש לנו בעולם הזה - אנחנו צריכים קודם כל להכיר בזה שהוא הכל, אין עוד מלבדו ואנחנו בעצם כלום - הוא נותן לנו חיים, הוא נתן לנו גוף "הנשמה לך והגוף פועלך ומי ידמה לך..." הוא נותן לנו יכולת, הוא יודע מי אנחנו כי הוא יצר אותנו. אמא לא יצרה אותנו - היא רק כלי להביא אותנו לעולם, גם אבא לא יצר אותנו כי גם הוא כלי להביא אותנו לעולם. הקב"ה יודע אותנו מ-א' עד ת', יודע כל דקה בחיים שלנו - מה היה ומה יהיה. אנחנו לא יודעים, אבל הקב"ה יודע - כי הוא האבא שלנו והאמא שלנו והוא הכל יכול, הוא הכל. ואנחנו לפעמים עושים חטאים והוא גם יודע שנעשה חטאים, והוא יודע אם נחזור בתשובה עם כל הלב או לא ח"ו.

כאן נקרא על דניאל מסרים מעולם האמת

הוא ברא את העולם עם עבר הווה ועתיד. הוא יצר את הזמן, הוא נתן לנו שעונים כדי שלא נאחר ואם נאחר אז מה? לא קרה כלום, רק שלא נאחר לשחרית מנחה וערבית וכו' - כי זה נצחי ואת זה הוא ברא בשבילנו. אבל רק בעולם הזה, אבל בעולם הבא של משיח לא יהיה שום דבר כזה, נתפלל ונהלל את ה' כל היום לא משנה מה, לא נצטרך לנוח, לא נצטרך לדבר שטויות, נדבר רק קדושה. ואני מבין שיש כבר אנשים שכבר אומרים "אוי, משעמם, מה נעשה בשביל הכיף?". הקב"ה ברא בעולם הזה גם את הכיף עבור הרשעים והטיפשים שרוצים רק כיף וזה הסט"א (סיטרא אחרא). סט"א שכל היום גורם לאנשים לרצות בידור. בידור זו העבודה של הסט"א, אין כזה בידור בעולם הבא של משיח. יש את הקב"ה ויש את אהבת הקב"ה לעם-ישראל ואהבת עם-ישראל לקב"ה. נחיה רק לשרת אותו, לשמח אותו וזה יהיה כל כך טוב, כל כך נהדר שאין מספיק מילים בשביל לתאר את זה.

מידע שניתן לקרוא ריבת אתרוגים של הרבנית קנייבסקי

אתם מבינים? אני מקווה שכן ואני יודע שהרשעים לא יבינו, הם רוצים את השטן ימש"ו, הוא השטן שיודע לתפוס את הערב רב, את העמלקים, את האדומים, את המוסלמים ואת הנוצרים ואת כל הגוים. ולמה? כי הוא מושך אותם לעולם הזה, הוא מושך אותם להנאות הרגע של הגוף. וזה ממש חבל, אבל כנראה שהאנשים הנמשכים לזה לא ראויים ליותר מזה. ואני רוצה לומר כי מי שהולך אחרי השטן ימש"ו מסכן מאד. כל ההנאות הגשמיות הן הנאות לרגע אחד. כמה הבן-אדם יכול לאכול? אם אוכלים יותר מידי הקיבה מתפוצצת. אלה שהולכים אחרי השטן ח"ו, מתעסקים עם כל מיני הנאות. אבל עד כמה אפשר ליהנות? יש גבול לכל דבר ואחרי זה, זה פוגע בהם חזק וקשה ואפילו זה יכול להרוג אותם, אבל הם רק דואגים שיהיה להם כיף, שייהנו עם החושים ולא עם הנשמה, הם בכלל כבר לא מרגישים את הנשמה, הם לא רוצים לעזוב את החושים, אפילו שהם כבר חולים מזה, אפילו שזה עושה את הגוף שלהם לא בריא ועייף, הם לא רוצים לעזוב את זה.

הסט"א נכנס פנימה ומשגע את העולם, והעולם שלנו היום דומה יותר לסדום ועמורה מאשר כל דבר אחר. הסדום ועמורה זה רוב העולם, גם במדינת ישראל זה קיים. לא בארץ ישראל - במדינת ישראל זה קיים, וזה מה שיהרוג את רוב האנשים בעולם, אבל לא את הצדיקים ולא את היהודים האמיתיים, כי הם לא סובלים מזה, אולי זה מושך טיפה, אבל באיזה מקום עושים תשובה ורוצים להיות קדושים. כל יהודי אמיתי רוצה להיות קדוש, אין לו שום רצון להיות כמו הגוים.

יש כאלה שההורים שלהם התבוללו ואפילו יכול להיות שעברו מאז כמה דורות, אבל כשמגיעים לעולם הזה, אפילו שהם רחוקים ואפילו מחללים שבת שלא נדע, אבל כאשר הם רואים צדיק, אז הלב שלהם נמשך אליו ועם כל המהות שלהם הם רוצים להתקרב אליו, ואז גם הרצון ללמוד תורה מגיע. יהודי אמיתי רוצה להיות קדוש, להתקרב לה' כמה שרק אפשר, בלי שום גבול, אבל אלה מעט מאד אנשים לעומת כל אלה שחיים פה בעולם הזה.

אנחנו נראה בעתיד הקרוב ניסים כל-כך גדולים וזה יפחיד אותנו - אבל נשמח, כל יהודי אמיתי ישמח. די! מספיק עם העולם המלוכלך הזה, המטונף עם אנשים עקומים ומגעילים. אנחנו, גם הרחוקים שבינינו וגם הקרובים שבינינו נבין, נבין שה' עושה את הכל. העולם הזה נברא אך ורק להחזיר את היהודים לקב"ה עם רצון לא לעשות עבירות. ובכלל עם רצון עז להתקרב אליו ולהגיע לרמה רוחנית כזו שנוכל להיות עבדי ה'. שנהיה קדושים גם, גם הגברים וגם הנשים ונרצה רק קדושה.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yafator


 


מאמרים נוספים מאת Yafator
 
היסטוריה קצרה של כתוביות סגורות
כתוביות וכתוביות היו חלק מהמדיה הנגישה מאז 1972 ומילאו תפקיד גדול בפיתוח זכויות נכים כמו גם זכויות אזרח בארצות הברית. נוצר בתחילה עבור חירשים וכבדי שמיעה, הוא מיושם בקנה מידה גדול מאז אותה תקופה בכל תוכניות טלוויזיה באמצעות כתוביות וידאו וכעת באינטרנט עם YouTube ושירותי שיתוף רבים אחרים

גלה את היתרונות של תמלול פודקאסטים
כשאתה יוצר תוכן, כפודקאסר חיוני להבין שתמלילים יכולים להיות חלק גדול וגוזל זמן מבסיס התוכן שלך. ישנן דרכים שונות לטרוף מידע, ולכל אחד חייבת להיות חיבה שונה. תוכן השמע הוא ללא ספק נוח

כיצד צביעות משפיעה על בריאותך הנפשית ועל האבולוציה הרוחנית שלך
משורר מנתח את העולם בצורה פואטית. המשמעות היא שמשורר מתבונן ומבקר את העולם בדרכים רבות. משורר הוא אמן, פילוסוף ופסיכולוג שקורא את מחשבותיהם של אנשים ומבין את רגשותיהם.

כתוביות פופ-און ו-Roll-Up מוגדרות
פופ-און ורול-אפ הם שני סגנונות ההצגה הנפוצים בכתוביות בטלוויזיה. כתוביות צבע על משמשות לעתים לאפקטים מיוחדים, אך הן הרבה פחות נפוצות. המק"ס תומכת בשימוש בסגנון הפופ-און עבור כל כתוביות הטלוויזיה. WebVTT תומך ב-Pop-on כמו גם ב-paint-on כתוביות.

ביקורת ספר על "בובה על שרשרת"
לא כל מה שנוצץ הוא זהב יהיה עוד כותרת מעוררת השראה לספר המחייב הזה של אליסטר מקלין. מקלין לוקח אותנו ברחובות אמסטרדם, שם המראה החיצוני מטעה ומסתיר באותה מידה שהוא חושף מציאות מלוכלכת שהיא של אלימות והתעללות בסמים שבה דמויות מכובדות לכאורה הן הכל מלבד אידיאליות.

תכונות מערכת טלפון שיכולות לשנות את הדרך שבה עסק מתקשר
תקשורת היא גורם ההצלחה העיקרי של כל עסק. מערכות טלפון יכולות לבצע מספר פונקציות שיכולות להיות מועילות עבור העסק. הם יכולים לעזור ביצירת תקשורת טובה יותר עם מחזיקי העניין השונים של העסק.

6 משרות מקוונות קלות לביצוע מהבית
אפשרויות כמו שירות לקוחות, הזנת נתונים, סקרים, עיצוב, משאבי אנוש ועוד. למשרות אלו יש ביקוש רב משתי סיבות ברורות. ראשית, הם משתלמים ושנית, הם נותנים לך את החופש לעבוד מהבית שלך.

הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן
כשאני עובד עם מנהלי משא ומתן שרוצים להשתפר, אחת השאלות שמוצגות לי לרוב היא לא לגבי סגנונות משא ומתן שונים או טכניקות משא ומתן, אלא "מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן"

מדוע יצירה מחדש של סרט מסווגת כהתנהגות עותק
מדי פעם אתה מוצא יוצרי סרטים שלוקחים סרט פופולרי פעם ומשנים כמה מהתכונות שלו תוך שמירה על העלילה הראשית. יצירת סרטים מחדש הם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. ייתכן שהטרנדים משתנים

שירות תמלול רפואי הוא מחליף משחק נהדר עבור פרמדיקי
הפרמדיקים כל כך עסוקים שהם בקושי מוצאים זמן להקליד נרטיב ברור של המפגש עם המטופל. לכן, לעתים קרובות בעיות כמו הבאות צצות ב-PCR שלהם ויוצרות בעיות עבור רופאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI