דף הבית רוחניות יהדות ובאה בחורה מישראל, ודאי שלא צנועה בכלל
ובאה בחורה מישראל, ודאי שלא צנועה בכלל
Yafator 15/12/20 |  צפיות: 893

ובאה בחורה מישראל, ודאי שלא צנועה בכלל, מחללת שבת כי הרי התחרות היתה במוצ"ש והם עבדו כל היום כדי להיות מוכנים. השיר היה שיר - אני לא יודע אפילו איך לתאר את זה, מוזיקה זה לא היה. קשה לאוזניים לעכל איפה המוזיקה בזה, רק פשוט רעש. אפשר להגיד שזה מתאים בדיוק לדור הזה. והם, הרשעים תכננו את זה מראש, וזה היה ברור שזה הכל הצגה. כמו שאנחנו יודעים משנים קודמות שזו לא בדיוק תחרות לפי החוקים. יש כל מיני סיבות שמדינה אחת או אחרת נבחרת. וכהגברת חזרה לארץ אתמול בלילה, היא עשתה הופעה גדולה חינם בכיכר רבין בתל-אביב, באו המונים. ואנשים שמחו, קפצו והשתוללו משמחה, אבל אני בכיתי - כי שאלו אותה - מה עם השבת, מה יגידו בשנה הבאה בירושלים, הרי כאשר היא זכתה, היא התלהבה וצעקה "לשנה הבאה בירושלים". לקחת את המילים הקדושות האלה ולהשתמש בזה, שדבר כל-כך מלוכלך יגיע לירושלים ומאחר שהתחרות היא תמיד במוצ"ש, זאת אומרת שיהיה חילול שבת ענקי כדי להתכונן. שאלו אותה - "מה יהיה עם השבת", והיא ענתה - "כמו שלא הפריעו לי בזה, זה לא יפריע לאף-אחד".

כנסו למידע כאן חלום על חתול לבן

יכול להיות שהיא צודקת ח"ו, כי היהודים החרדים בבלבול, שכחו מה כן ומה לא. חלק מהחרדים מתייחסים לחילונים כמו לגויים - שיעשו מה שהם רוצים. אבל יותר ויותר הרשעים שנחשבים כיהודים מושכים את החלשים שביננו לתוך העולם שלהם.

אנחנו בסכנה גדולה - לא מהערבים, ולא מהרוסים ולא מהסינים ולא משנה מי. אנחנו בסכנה - סכנת-מוות, מוות נצחי ח"ו, ולמה?

כי אנחנו - עם-ישראל. ה' בחר בנו אותנו להיות העם שלו, וזה בא עם הרבה הרבה אחריות, עם הרבה דרישות, אבל כל הדרישות של הקב"ה - רק מביאות אותנו לנצח, מביאות אותנו להשתחרר מהיצר הרע - שמושך אותנו לכל מיני דברים אסורים בהחלט. דברים שנותנים לבן-האדם הנאה רגעית, אבל לא הנאה נצחית, דברים שהם מלוכלכים - הם לא לפי הטבע שה' בנה את העולם הזה.

כאשר תהיה הגאולה השלמה - הכל ישתנה, הטבע כבר התחיל להשתנות, הטבע של העולם הזה, כדור הארץ שאנו חיים בו - משתנה, מזג האויר השתנה, הכל השתנה. ואנשים, בני האדם משתנים לרעה, מתעסקים עם דברים שהיו אסורים ולא מקובלים על כל האנושות, ועושים את זה חוקי - שזה מותר, גם אם פעם זה היה נגד החוק. זה נגד התורה - איך שלא יהיה.

הרשעים - הפכו את העולם לדמוקרטיה כביכול, עוד מעט גם החיות יצביעו... דבר אחד ברור - גם ההתנהגות של בני האדם וגם ההתנהגות של החיות השתנו. האסור ניהיה מותר והמותר ניהיה אסור. לדוגמא התורה אומרת ששוק באשה ערוה ואסור לגלותו, אבל ברוב הסמינרים של בתי-יעקב הפכו את זה - ואסור ללכת עם חצאית ארוכה ויש סמינרים שאם הבת באה עם חצאית ארוכה - שולחים אותה הביתה כי זה בניגוד לתקנון הצניעות. ועוד דוגמא - התורה אומרת "שער באשה ערוה" אז שמים על הראש שערות של אשה אחרת - וזה נחשב למותר. יש הרבה דברים שהם אסורים לפי הדין אבל בעולם החרדי אסור לדבר נגד, כי זה כל-כך מצוי היום בגלל שאין לראשי הישיבות וראשי הסמינרים את האומץ והרצון ללמד את האמת. הם כמו כל העולם שהולכים על פסיכולוגיה, שזה לבד הורס את היהדות.

כנסו לקרוא על סגולה נגד עין הרע נגע הצרעת

העולם החרדי מושפע מאד מזה. אנחנו יכולים להגיד - טוב, זה בירור גדול, הרי כתוב שיהיה בירור לפני שמשיח מתגלה, מי הם ערב-רב או עמלקים או אדומים וכו'.

מי שהוא יהודי אמיתי - כל הטינופת הזו - מגעילה אותו, הוא בורח מזה, וכל אלה שנולדו עם הנטיות של עמים אחרים, או שהם ערב-רב, שעוד יש להם את הנטיות של מצרים, או שבאו ממשפחות שלא היו כמו שצריך. אבל המשיכה הזו למה שאסור - היא מאד חזקה, ואפילו אם הערב-רב ישב וילמד יום ולילה תורה - זה לא יגן עליו - כי אין לו את אותה נשמה - אותו בסיס שיש ליהודים האמיתיים. לגרים אמיתיים יש נשמה יהודית ויש להם את הכח להילחם נגד השקר, ואלה שלא התגיירו כמו שצריך - אין להם.

יבוא עכשיו מצב מבלבל וקשה ביותר, היהודים האמיתיים יבינו את האמת, הם יבינו כי יש להם נשמה יהודית ולא משנה אם הם רחוקים או קרובים לאמת. הרחוקים יתקרבו לאמת שוב. היהודים האמיתיים יבינו שכדי לשרוד צריכים להתנתק מעולם השקר ולשמור על עצמנו בקהילות סגורות יחד.

כי אם נישאר עם השקר, עם הטינופת, עם החוסר קדושה בצורה איומה - ניעלם - חס ושלום. ה' לא יתן לנו להיעלם. ה' ברא אותנו, ה' ברא את היצר הרע, ה' ברא את אדם וחוה והכניס את השטן לתוך הגן-עדן - כדי לבחון אותנו, כדי לבנות אותנו, כדי שנהיה חזקים, להגיד ליצר הרע - לא, לא רוצים, לא נלך נגד הקב"ה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yafator


 


מאמרים נוספים מאת Yafator
 
היסטוריה קצרה של כתוביות סגורות
כתוביות וכתוביות היו חלק מהמדיה הנגישה מאז 1972 ומילאו תפקיד גדול בפיתוח זכויות נכים כמו גם זכויות אזרח בארצות הברית. נוצר בתחילה עבור חירשים וכבדי שמיעה, הוא מיושם בקנה מידה גדול מאז אותה תקופה בכל תוכניות טלוויזיה באמצעות כתוביות וידאו וכעת באינטרנט עם YouTube ושירותי שיתוף רבים אחרים

גלה את היתרונות של תמלול פודקאסטים
כשאתה יוצר תוכן, כפודקאסר חיוני להבין שתמלילים יכולים להיות חלק גדול וגוזל זמן מבסיס התוכן שלך. ישנן דרכים שונות לטרוף מידע, ולכל אחד חייבת להיות חיבה שונה. תוכן השמע הוא ללא ספק נוח

כיצד צביעות משפיעה על בריאותך הנפשית ועל האבולוציה הרוחנית שלך
משורר מנתח את העולם בצורה פואטית. המשמעות היא שמשורר מתבונן ומבקר את העולם בדרכים רבות. משורר הוא אמן, פילוסוף ופסיכולוג שקורא את מחשבותיהם של אנשים ומבין את רגשותיהם.

כתוביות פופ-און ו-Roll-Up מוגדרות
פופ-און ורול-אפ הם שני סגנונות ההצגה הנפוצים בכתוביות בטלוויזיה. כתוביות צבע על משמשות לעתים לאפקטים מיוחדים, אך הן הרבה פחות נפוצות. המק"ס תומכת בשימוש בסגנון הפופ-און עבור כל כתוביות הטלוויזיה. WebVTT תומך ב-Pop-on כמו גם ב-paint-on כתוביות.

ביקורת ספר על "בובה על שרשרת"
לא כל מה שנוצץ הוא זהב יהיה עוד כותרת מעוררת השראה לספר המחייב הזה של אליסטר מקלין. מקלין לוקח אותנו ברחובות אמסטרדם, שם המראה החיצוני מטעה ומסתיר באותה מידה שהוא חושף מציאות מלוכלכת שהיא של אלימות והתעללות בסמים שבה דמויות מכובדות לכאורה הן הכל מלבד אידיאליות.

תכונות מערכת טלפון שיכולות לשנות את הדרך שבה עסק מתקשר
תקשורת היא גורם ההצלחה העיקרי של כל עסק. מערכות טלפון יכולות לבצע מספר פונקציות שיכולות להיות מועילות עבור העסק. הם יכולים לעזור ביצירת תקשורת טובה יותר עם מחזיקי העניין השונים של העסק.

6 משרות מקוונות קלות לביצוע מהבית
אפשרויות כמו שירות לקוחות, הזנת נתונים, סקרים, עיצוב, משאבי אנוש ועוד. למשרות אלו יש ביקוש רב משתי סיבות ברורות. ראשית, הם משתלמים ושנית, הם נותנים לך את החופש לעבוד מהבית שלך.

הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן
כשאני עובד עם מנהלי משא ומתן שרוצים להשתפר, אחת השאלות שמוצגות לי לרוב היא לא לגבי סגנונות משא ומתן שונים או טכניקות משא ומתן, אלא "מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן"

מדוע יצירה מחדש של סרט מסווגת כהתנהגות עותק
מדי פעם אתה מוצא יוצרי סרטים שלוקחים סרט פופולרי פעם ומשנים כמה מהתכונות שלו תוך שמירה על העלילה הראשית. יצירת סרטים מחדש הם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. ייתכן שהטרנדים משתנים

שירות תמלול רפואי הוא מחליף משחק נהדר עבור פרמדיקי
הפרמדיקים כל כך עסוקים שהם בקושי מוצאים זמן להקליד נרטיב ברור של המפגש עם המטופל. לכן, לעתים קרובות בעיות כמו הבאות צצות ב-PCR שלהם ויוצרות בעיות עבור רופאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI