דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות למה לחגוג ברית מילה?
למה לחגוג ברית מילה?
רן ביטון 29/05/08 |  צפיות: 2335

הרבה זוגות מתלבטים בשאלה האם כדאי לערוך מסיבת ברית מילה או כדאי לדלג עליה. אמנה לפניכן כמה סיבות שבגללם כדאי לערוך ברית מילה. הרבה זוגות מתלבטים בשאלה האם כדאי לערוך מסיבת ברית מילה או כדאי לדלג עליה. אמנה לפניכן כמה סיבות שבגללם כדאי לערוך ברית מילה.

1. כי את השמחות אנחנו עושים בעצמנו- רק הצרות באות לבד. אז אם לא נדאג לשמחות שלנו, מי ידאג?

2. כי זאת הזדמנות נהדרת לפגוש משפחה וחברים טובים בתנאים נעימים, בשעת שמחה אמיתית.

3. כי זה הרגע להציג בפני כולם את פרי העמל של תשעה חודשים מלאים. האלטרנטיבה היא שכ-ו-ל-ם ירצו לבוא אליכם הביתה. תודו שזאת אלטרנטיבה לא מפתה במיוחד, מה עוד שכל אחד יבוא בזמנו הפנוי, כשאצלך המצרך הזה-זמן פנוי- לא קיים בכלל.

4. כי יהיה מצב מאד לא נוח כשאנשים יודיעו שהם רוצים לבוא ובכל פעם תצטרכו לדחות אותם בתירוץ אחר. הרי לא תמתינו עד הבר מצווה כדי לארח אותם...

5. כי סוף-סוף זה אירוע שאתם יכולים להחליט את מי אתם רוצים להזמין, בלי הבוס המעצבן של אמא והשכנה הנודניקית של האחות.

6. כי זאת חגיגה למען הילד ועם ילדי המשפחה. זאת הזדמנות נהדרת לראות איך גדלו הקטנים!

7. כי האורחים מאד נדיבים. כולם יודעים כמה עולה היום לגדל ילד, ומנצלים את ההזדמנות להזדהות ולתרום. המתנות ברובן כספיות ומכסות מעל ומעבר את העלויות.הסטטיסטיקה שאנחנו עורכות בקפדנות חד-משמעית: עריכת ברית מילה "מכסה" את העלויות.

8. כי זאת הזדמנות לצאת מהבית ולקנות בגד חדש- סוף-סוף, בגד במידה מעט יותר נורמלית.

9. כי זאת גם הזדמנות ללכת למספרה, להתאפר ולהרגיש שוב מקור למחמאות, ולא רק מקור לחלב.

10. כי זה כיף לראות אחר-כך את התמונות ולבדוק עד כמה הצוציק גדל מאז הברית מילה.

11. כי אין הזדמנות שניה לערוך חגיגת ברית מילה!

מזל טוב!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן ביטון

אתרי האינטרנט שיעזרו לכם למצוא את כל מה שאתם צריכים בתחום ניתוחים פלסטיים חתונה גני אירועים טיסות זולות גם לימודים ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת רן ביטון
 
מארגנים חתונה
כעת אתם יכולים לקבוע פגישה מסודרת במספר מקומות ולהגיע עם רשימת שאלות, נסו להתרשם לא רק מהמראה אלא בעיקר מהיחס והאווירה במקום.

מתכננים בר מצווה
במידה והחלטתם לערוך אירוע בגן או באולם, עליכם להתחיל לאתר את כל נותני השירות השונים שיהפכו את האירוע למושלם:

לסדר חתונה
במידה והתשובה חיובית, תוכלו כעת לקבוע פגישה ולהתרשם, לברר כל מה שאתם רוצים ולקבל הצעת מחיר לעבודה. בנוסף, בחלק מן המקרים, הגעה דרך לקוח לשעבר תוכל להשיג לכם הנחה נאה במחיר השירות - אין שום הבטחה, אבל אף אחד לא יאשים אתכם אם תנסו.

די ג'י לחתונות
תפקיד נוסף שצריך למלא כל תקליטן לחתונות הוא להמליץ לבני הזוג ולעזור להם לבחור את רשימת השירים החשובים – מוזיקה לקבלת פנים, שיר להליכה לחופה, שיר לשבירת הכוס ושיר לסלואו הראשון. אם התקליטן מדבר על כך כבר בפגישה הראשונה עמו, אתם נמצאים בידיים טובות

צלמים לחתונות ואירועים
אם אתם מעוניינים לשכור לאירוע שלכם גם צלם וידאו וגם צלם סטילס, מומלץ לשכור צוות צלמים לחתונה מאותו הסטודיו, מכיוון שכך ניתן לחסוך עשרות אחוזים על המחיר הסופי.

חתונה עם מפיקים
מהסיבה הזאת יותר ויותר אנשים מחליטים בסופו של דבר להעביר את ארגון החתונה לידיהם של חברות הפקה מנוסות, במיוחד אם אתם רוצים משהו אחר כמו גן אירועים עם בריכה או חתונה אחרת.

מתכוננים לחתונה
על מנת להגשים את החלום אתם צריכים לעשות את זה נכון, סיבה נוספות היא העלויות, אז איך תעשו את זה? בואו לקרוא מספר עצות וטיפים שיעזרו לכם לארגן חתונה מוצלחת במחיר טוב:

מפיקי חתונה
בהישג ידם של עשירים בלבד, אבל בהווה להזמין חברת הפקה זה בכלל לא חריג. נפטרים מהלחץ הכרוך בניהול עשרות נותני שירותים שונים, פשוט מעבירים את כל הסמכויות למי שכבר צבר נסיון בהפקת אירועים והולכים לישון בראש שקט.

גן או אולם
כמעט בלתי אפשרי להתעלות על התחושה הייחודית שגן איכותי נותן למוזמנים. ובמרחבים האדירים שמספק הגן,תוכלו להביא את כל העולם ואחותו בלי לדאוג מצפיפות יתר.

חתונה אזרחית
בארץ לא ניתן להתחתן בחתונה אזרחית אבל המדינה מכירה בנישואין אזרחיים אם הם נערכו במדינה אחרת, לאחר החתונה תוכלו להגיש את הטפסים למשרד הפנים שיכיר בכם כזוג נשוי לכל דבר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI