דף הבית רוחניות יהדות אחד אחרי השני, יש כבר מאות
אחד אחרי השני, יש כבר מאות
Yafator 17/12/20 |  צפיות: 1372


כמו כן ישנם הרי געש שמתפרצים בכל העולם - אחד אחרי השני, יש כבר מאות מטאורים גדולים וקטנים שפוגעים בכדור הארץ וגורמים לשרפות ענקיות וכו'. בחדשות לא מספרים לנו את הכל, ואם בטעות מספרים, אז פשוט מורידים את זה מהר כדי שנשכח. זה נהפך לעולם של אלימות שאף פעם לא היתה עד כדי כך אכזרית כמו שהשטן יודע לעשות ולהשפיע על אנשים לעשות, אבל ה' ישים לזה סוף.

השמש הקטנה (מכונה בשם נמסיס) עם לקט כוכבים המסתובבים סביבו (אחד מהם נקרא פלנט-אקס, ניבירו, בעל הכנפיים, הדרקון האדום ועוד כמה שמות) - וזה ברור מעשה ה'. רק ה' יכול לעשות כזה דבר שפתאום מופיע כוכב ומגיע בדיוק לידינו. כדור הארץ הוא הכוכב היחיד ביקום שיש בו בני-אדם. וזה הכל עשוי נברא עבורנו. השמש, הירח, הכוכבים, הכל נועד כדי להחזיק את כדור הארץ שיהיה גם יום וגם לילה, שהכל יעבוד כמו שצריך וכו'. זה הכל נברא בשבילנו.

בואו עם ישראל, הסוף כמעט מגיע, תבואו איתי, אני צדיק, תבואו איתי, נלך אחרי משיח צדקנו והוא יביא אותנו לבית המקדש. נעבור כל מיני דברים עד שנגיע, אבל לא לעזוב, לא לעזוב! נלך אחרי משיח צדקנו שיביא אותנו לבית המקדש, ויביא אותנו לכסא הכבוד ואנחנו נכיר מקרוב את אבינו שבשמים.

אני רוצה לומר לכל העולם היהודי - הגיע הזמן לעלות לארץ-ישראל. מי שיכול להגיע - הוא ירוויח בסוף. מי שלא יכול - להתפלל לה' שיעזור לו להגיע לא"י. נכון, אומרים בשביל מה להגיע לא"י, הרי יש שם שלטון של רשעות שרק רוצה לגמור את היהדות ה' ישמור, אז למה להגיע לא"י שיש בה ממשלה שרוצה להפוך את היהודים פה לגוים או לכאילו יהודים. למה להגיע לפה? כי אנחנו ממש לפני הגאולה!

 

קרא כאן וולבוטרין קשב וריכוז


פלא יועץ, ערך גאולה: 'ומסימני המאמין ומצפה לישועה הוא... שלא יבנה בתים רבים חזקים ועליות מרווחים בציורים ופטורי ציצים בארץ נכריה, כי מי שהוא נכון לבו בטוח יושב ומצפה מדי יום ביומו כי קרוב יום ה' שיקבץ נדחיו ונקומה ונעלה אל הר ה' מקום מקדשנו, ולא יקבע דירתו דירה נאה בארץ הטמאה, ומה גם כי ימינו כצֵל עובר וגֵרים אנחנו בעולם הזה.

אנחנו לא צריכים דמוקרטיה, אנחנו יודעים שאין לנו שכל לעומת הקב"ה, ורק הקב"ה יכול לכוון אותנו. כמו תינוק היודע שההורים שלו הם מכוונים והם מחזיקים אותו. הם מאכילים אותו, הם משכיבים אותו לישון ומכסים אותו בשמיכה כאשר קר. הוא יודע שהם שומרים עליו. ולנו יש את הקב"ה השומר עלינו, אנחנו לא צריכים את המדינה, אנחנו צריכים את הקב"ה. והקב"ה יוציא אותנו מהמדינה, אבל לא מארץ-ישראל. הוא פשוט יהרוס את המדינה ואנחנו היהודים האמיתיים נשאר. הקב"ה ישמור עלינו גם כשהכוכב יגיע עם כל ההרס שהוא מביא. ואפילו כשתהיה מלחמת גוג ומגוג הקב"ה ישמור עלינו, לא יקרה לנו כלום בעזרת ה'.

נכון, הרבה אנשים שנחשבים ליהודים אבל הם באמת ערב רב - יעלמו, אפילו קרובים שלנו שלא נדע, אבל זה לא משנה לנו כי נדע שאם זה קרה, ה' יודע מה הוא עושה.

 

מידע על מלח נגד עין הרע


אנחנו, עם-ישראל נחזור לקב"ה פה בארץ ישראל, אנחנו נרגיש את הקדושה הרבה יותר חזק ובמיוחד כשאין בלבולים, זה יבוא חזק מאד וזה יביא אותנו לרמה רוחנית הרבה יותר גבוהה ממה שאנחנו עכשיו, ואחרי זה הקב"ה יגלה לנו את כל האמת. זה יהיה גילוי מדהים בשבילנו, מעל ומעבר לכל חוויה שהיתה לנו מהאדם הראשון ועד היום, אבל נדע שזו האמת, אז נשמח כמו שלא שמחנו 2000 שנה. ארץ ישראל, במיוחד ירושלים היא רק המעבר לעולם הבא. ירושלים תישאר, כדור הארץ לא ישאר, עם-ישראל ישאר לנצח.

ש. כמה יסורים אנחנו עוד נצטרך לעבור?

ת. רוב הסבל יהיה הפחד, גם לראות את הערב רב נעלם - זה יפגע בנו מאד, כי אלה יהיו אנשים שלא תמיד ידענו מי הם בכלל, יכול להיות שהם אנשים קרובים ה' ישמור, והפרידה מהם יכולה להיות מאד כואבת ועצובה, אבל אנחנו רוצים להיות עם ה' - לא משנה מה. אם ה' מראה לנו שהם ערב רב, אז צריכים לקבל את זה בהכנעה כמו ה 20% יהודים שיצאו ממצרים וקברו את ה-80% שנפטרו במכת החושך ולא רצו לצאת ממצרים.


ירושלים תיהיה המעבר מהעולם הזה ל... 304/2#

אסתר י' אייר התשע"ח

אני לא מבינה מה יש לי עוד לומר, הצדיק הזה (מנחם) אמר את הכל כל כך יפה, מה יש לי עוד להגיד. רק לחזק אולי קצת את מה שהוא כתב. ארץ-ישראל, בעיקר ירושלים היא מקום קדוש, מקום נצחי מקום שבעתיד הקרוב יהפוך באמת למעבר בין העולם הזה כמו שאנחנו מכירים אותו עכשיו, למימד אחר לגמרי, זה לא העולם הבא שאליו הנשמות הולכות אחרי שעוזבים את העולם הזה, זה מקום אחר - עוד יותר טוב.

אני מחכה מאד לגאולה השלמה. כאשר שאלו אותי בשמים לפני שירדתי לעולם הזה, אם אני רוצה לחזור לפה ולתקן את מה שהייתי צריכה לתקן, אני מיד עניתי - כן, ולמה? כי מי שנמצא עכשיו בעולם הזה, אם הוא היה בהר סיני ואמר "נשעה ונשמע" - היהודי הזה יזכה מיד לעולם הבא של משיח בלי לעבור את שלב המיתה, הוא יעבור מחיים לחיים - ולזה אני מחכה.

העולם הזה כמו שהוא עכשיו הוא מקום שבני אדם רשעים הרסו. הם כל כך לא רוצים שמישהו יגיד להם מה לעשות, שמישהו יגיד להם להיות צדיקים ולעזוב את השקר שלהם, הם לא מסוגלים לשמוע בכלל או לרצות את האמת. הרשעים חייבים להימחק והצדיקים שהם מעטים מאד - יחיו חיי נצח.

ולאחיות היהודיות שלי, אני רק רוצה לומר לכן - מי שהולכת לא צנועה לא תוכל להיכנס לבית-המקדש. יהיו שומרים שמה, שומרים ושומרות. יהיו מלאכים ובודקים - מי צנוע ומי לא, אתן באמת חושבות שאפשר להיכנס לבית המקדש ולזכות ולהגיע לעולם הבא של משיח עם לבוש לא צנוע? ודאי שלא. גם אם הגברים צנועים בלבוש, עם הולכים עם מעיל ארוך, זקן ארוך, פאות, כיפה גדולה וכו' אבל אם האישה שלהם הולכת לא צנוע, או אם המחשבות שלהם לא צנועות - השומרים יודעים את המחשבות שלהם וזה יפסול אותם. לא לפחד, ההכנה הכי טובה זה להתקרב לה'



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yafator


 


מאמרים נוספים מאת Yafator
 
היסטוריה קצרה של כתוביות סגורות
כתוביות וכתוביות היו חלק מהמדיה הנגישה מאז 1972 ומילאו תפקיד גדול בפיתוח זכויות נכים כמו גם זכויות אזרח בארצות הברית. נוצר בתחילה עבור חירשים וכבדי שמיעה, הוא מיושם בקנה מידה גדול מאז אותה תקופה בכל תוכניות טלוויזיה באמצעות כתוביות וידאו וכעת באינטרנט עם YouTube ושירותי שיתוף רבים אחרים

גלה את היתרונות של תמלול פודקאסטים
כשאתה יוצר תוכן, כפודקאסר חיוני להבין שתמלילים יכולים להיות חלק גדול וגוזל זמן מבסיס התוכן שלך. ישנן דרכים שונות לטרוף מידע, ולכל אחד חייבת להיות חיבה שונה. תוכן השמע הוא ללא ספק נוח

כיצד צביעות משפיעה על בריאותך הנפשית ועל האבולוציה הרוחנית שלך
משורר מנתח את העולם בצורה פואטית. המשמעות היא שמשורר מתבונן ומבקר את העולם בדרכים רבות. משורר הוא אמן, פילוסוף ופסיכולוג שקורא את מחשבותיהם של אנשים ומבין את רגשותיהם.

כתוביות פופ-און ו-Roll-Up מוגדרות
פופ-און ורול-אפ הם שני סגנונות ההצגה הנפוצים בכתוביות בטלוויזיה. כתוביות צבע על משמשות לעתים לאפקטים מיוחדים, אך הן הרבה פחות נפוצות. המק"ס תומכת בשימוש בסגנון הפופ-און עבור כל כתוביות הטלוויזיה. WebVTT תומך ב-Pop-on כמו גם ב-paint-on כתוביות.

ביקורת ספר על "בובה על שרשרת"
לא כל מה שנוצץ הוא זהב יהיה עוד כותרת מעוררת השראה לספר המחייב הזה של אליסטר מקלין. מקלין לוקח אותנו ברחובות אמסטרדם, שם המראה החיצוני מטעה ומסתיר באותה מידה שהוא חושף מציאות מלוכלכת שהיא של אלימות והתעללות בסמים שבה דמויות מכובדות לכאורה הן הכל מלבד אידיאליות.

תכונות מערכת טלפון שיכולות לשנות את הדרך שבה עסק מתקשר
תקשורת היא גורם ההצלחה העיקרי של כל עסק. מערכות טלפון יכולות לבצע מספר פונקציות שיכולות להיות מועילות עבור העסק. הם יכולים לעזור ביצירת תקשורת טובה יותר עם מחזיקי העניין השונים של העסק.

6 משרות מקוונות קלות לביצוע מהבית
אפשרויות כמו שירות לקוחות, הזנת נתונים, סקרים, עיצוב, משאבי אנוש ועוד. למשרות אלו יש ביקוש רב משתי סיבות ברורות. ראשית, הם משתלמים ושנית, הם נותנים לך את החופש לעבוד מהבית שלך.

הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן
כשאני עובד עם מנהלי משא ומתן שרוצים להשתפר, אחת השאלות שמוצגות לי לרוב היא לא לגבי סגנונות משא ומתן שונים או טכניקות משא ומתן, אלא "מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן"

מדוע יצירה מחדש של סרט מסווגת כהתנהגות עותק
מדי פעם אתה מוצא יוצרי סרטים שלוקחים סרט פופולרי פעם ומשנים כמה מהתכונות שלו תוך שמירה על העלילה הראשית. יצירת סרטים מחדש הם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. ייתכן שהטרנדים משתנים

שירות תמלול רפואי הוא מחליף משחק נהדר עבור פרמדיקי
הפרמדיקים כל כך עסוקים שהם בקושי מוצאים זמן להקליד נרטיב ברור של המפגש עם המטופל. לכן, לעתים קרובות בעיות כמו הבאות צצות ב-PCR שלהם ויוצרות בעיות עבור רופאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI