דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Atomwise ו-FutuRx משיקות את A2i Therapeutics
Atomwise ו-FutuRx משיקות את A2i Therapeutics
חיים נוי 20/12/20 |  צפיות: 1661

Atomwise ו-FutuRx משיקות את A2i Therapeutics - חברת אימונו- אונקולוגיה חדשה שהוקמה על ידי חברות הון סיכון מובילות בתרופות ביולוגיות ורשות החדשנות A2i Therapeutics מבטיחה מימון סיד מ-FutuRx והמשקיעים שלה - Johnson & Johnson Innovation (JJDC, Inc.), Takeda Ventures, OrbiMed Partners, Leaps by Bayer ורשות החדשנות של ישראל - כדי לפתח חומרים אימונו- אונקולוגיים חדשים עם מולקולות קטנות

סן פרנסיסקו ונס ציונה, 18 בדצמבר 2020, (BUSINESS WIRE) :

Atomwise, המובילה בשימוש בבינה מלאכותית בגילוי של תרופות עם מולקולות קטנות, הודיעה היום על שותפות עם FutuRx, חממת ביוטק מוכרת מישראל שמתמקדת בטכנולוגיות חדשניות של תרופות בשלב המוקדם. שיתוף הפעולה ישמש כהצגה הראשונה של הפלטפורמה AtomNet® של Atomwise לגילוי מבוסס בינה מלאכותית של תרופות למרכז חדשנות ביוטק גדל בישראל והוא השותפות השנייה של Atomwise עם מרכז חממות גלובלי.

FutuRx, שהוקמה כהשקעה משותפת בין Johnson & Johnson Innovation (JJDC, Inc.), Takeda Ventures Inc., OrbiMed Israel Partners, יצרה יותר מ-20 חברות בשלב המוקדם בשותפות עם רשות החדשנות של ישראל והפכה תגליות פורצות דרך לתרופות חדשניות. לאחרונה Leaps by Bayer הצטרפה כמשקיעה חדשה לצד המשקיעים המייסדים של FutuRx כדי להקים ולפתח חברות ביוטק בשלב המוקדם. פעילות המחקר של A2i Therapeutics בטווח בקרוב תמומן על ידי תרומות הון מרשות החדשנות של ישראל, המשקיעים של FutuRx ומשאבים ותמיכה בעין מ-Atomwise.

כחלק מהשותפות האסטרטגית, Atomwise תעבוד באופן קרוב עם צוות ההנהלה של FutuRx, משקיעים והחברות הנתמכות בתיק כדי ליישם את טכנולוגיית הבינה המלאכותית שלה בפרויקטים בשלב המוקדם של גילוי תרופות. Atomwise ו-FutuRx הודיעו על המיזם המשותף הראשון שלהם, A2i Therapeutics, עם מימון סיד כדי להשתמש בפלטפורמת הבינה המלאכותית של Atomwise כדי להתמקד בחלבון חשוב שמעורב בשליטה על התגובה החיסונית המולדת ופוטנציאלית מטרה אימונו- אונקולוגית חשובה. פלטפורמת הבינה המלאכותית AtomNet® של Atomwise יכולה לבדוק יותר מ-16 מיליארד תרכובות ולחפש פגיעות פוטנציאליות בתוך פחות מיומיים וחוקרים מכל העולם משתמשים בה כדי למצוא פגיעות במטרות ביישומים רבים של מחלות.

"FutuRx נרגשת להשיק חברת התכנסות ביולוגית חדשה ביחד עם מובילה עולמית בגילוי מבוסס בינה מלאכותית של תרופות", אמרה כינרת סביצקי, PhD, המנהלת הכללית של FutuRx. "Atomwise מביאה מורשת של שיתוף פעולה וחדשנות בגילוי של תרופות עם מולקולות קטנות לרשת המומחים המובילים שלנו מחברות תרופות רב לאומיות והון סיכון. אנחנו שמחים שהשותפות שלנו עם Atomwise תציג את פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשנית שלה לגילוי תרופות לחברות הזנק וחברות ביוטק מתפתחות בישראל".

"רשות החדשנות של ישראל מובילה את אסטרטגיית ההתכנסות הביולוגית של ישראל ושמחה ש-FutuRx מצטרפת שוב לפעילות הזאת יחד עם השותפה החדשה שלה Atomwise", אמרה אניה אלדן, סמנכ"לית רשות החדשנות וראש מחלקת ההזנקים. "Atomwise נמצאת בחזית של גילוי התרופות המבוסס על בינה מלאכותית, והשותפות הזאת עם FutuRx תעזור להתמקד במטרות של מחלות קשות ותחזק משמעותית את גילוי התרופות באמצעות בינה מלאכותית ואת סביבת ההתכנסות הביולוגית בישראל".

FutuRx מצטרפת עכשיו לרשת המשקיעים והחברות השותפות הגדלה של Atomwise, ששווי העסקאות המיצרפי שלה כיום מתקרב ל-7 מיליארד דולר. מאז הקמתה Atomwise בנתה תיק חזק של חברות מיזמים משותפים ושותפויות עם חברות ביוטק מתפתחות וחברות תרופות ואגרוכימיה מובילות.

באפריל 2020 Atomwise הרחיבה את השותפות האסטרטגית שלה עם Hansoh Pharma, חברת תרופות ביולוגיות מובילה בסין, אחרי שהשלימה בהצלחה את שיתוף הפעולה הראשונה שלה בגילוי פגיעות כדי לזהות תרכובות פוגעות שהן ספציפיות למטרה שהיא תרופה עיקשת. הודעה זאת באה בעקבות עוד שותפות מורחבת מוקדם יותר השנה עם Bayer כדי להמשיך בפיתוח של שתי תוכניות להגנה על יבולים. כחלק מהשותפות האסטרטגית, Atomwise עוזרת לבאייר להגדיל את המהירות וההסתברות של הגילוי והפיתוח של מוצרים חדשים להגנה על יבולים באמצעות בינה מלאכותית.

"אנחנו נרגשים ש-Atomwise, חברה בתיק של Leaps by Bayer, משתפת פעולה עם FutuRx בחזיתות חדשות כדי לטפל ביעד המשותף שלנו לרפא ולמנוע סרטן", אמר ד"ר יורגן אקהרט, מנהל Leaps by Bayer.

אודות FutuRx

FutuRx היא חממת הביוטק המובילה בישראל שהוקמה ב-2014 על ידי Johnson & Johnson Innovation (JJDC, Inc.), OrbiMed Israel Partners ו-Takeda Pharmaceutical Company, באמצעות קבוצת ההון סיכון שלה Takeda Ventures Inc. אחרי זכייה במכרז של רשות החדשנות של ישראל. לאחרונה באייר הצטרפה ל-FutuRx כמשקיעה אסטרטגית באמצעות חברת הון הסיכון שלה LEAPS. החממה מתמקדת בטכנולוגיות ריפוי חדשניות בשלב המוקדם והקימה 23 חברות עד היום. למידע נוסף על FutuRx, בקרו בבקשה באתר https://www.futurx.co.il.

אודות Atomwise

Atomwise מחוללת מהפכה באופן הגילוי של תרופות באמצעות בינה מלאכותית. אנחנו המצאנו את השימוש בלמידה עמוקה לגילוי תרופות מבוסס מבנה, וכיום אנו מפתחים צנרת של תרופות פוטנציאליות עם מולקולות קטנות שמתקדמות למחקרים קדם קליניים. הטכנולוגיה שלנו AtomNet® משמשת לשחרור יותר מטרות בלתי ניתנות להשפעה (undruggable) מכל פלטפורמת בינה מלאכותית לגילוי תרופות אחרת. אנחנו מתמודדים עם יותר מ-600 מחלות מטרה שונות ב-775 שיתופי פעולה עם יותר מ-250 שותפים ברחבי העולם. שווי העסקאות המיצרפי של תיק המיזמים המשותפים והשותפויות שלנו עם חברות תרופות ואגרוכימיה מובילות וחברות ביוטק מתקרב ל-7 מיליארד דולר. Atomwise גייסה יותר מ-174 מיליון דולר מחברות הון סיכון מובילות כדי לקדם את המשימה שלנו לייצר תרופות טובות יותר, מהר יותר. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר atomwise.com או תעקבו אחרי @AtomwiseInc.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52350629/en

אנשי קשר

אנשי קשר שלAtomwise :
Sara Agee Le, PhD
VP of Marketing and Communications
[email protected]
[email protected]

מקור:Atomwise

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI