דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אלה 20 המקומות הכי טובים לעבוד בהם במזרח התיכון ב-2020
אלה 20 המקומות הכי טובים לעבוד בהם במזרח התיכון ב-2020
חיים נוי 30/12/20 |  צפיות: 1700

אלה 20 המקומות הכי טובים לעבוד בהם במזרח התיכון ב-2020

דובאי, איחוד האמירויות, 29 בדצמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

Gulf Business Machines, לונדבק, נובו נורדיסק, קטאיפן פרויקטים, אסטרהזניקה, MSD, Johnson & Johnson, טלפרפורמנס ו-Ooredoo נמצאות בראש רשימת מקומות העבודה הטובים ביותר לעבוד בהם במזרח התיכון ב-2020 לפי תוכנית האישורים היוקרתית "המקומות הכי טובים לעבוד בהם".

התוכנית הכינה לאחרונה את הרשימה שנתית שלה של 20 המקומות הכי טובים לעבוד בהם במזרח התיכון המבוססת על ההערכה שעשתה ליותר מ-250 ארגונים באזור. הממצאים מהתוכנית של השנה הזאת מראים באיזה מידה חברות הסתגלו לאתגרים שהביאה מגיפת קוביד-19. בניית תרבות של חדשנות ועמידות אפשרה למעסיקים להסתגל במהירות לשיבוש וליצור הזדמנויות נוספות להתפתחות בתוך הארגון שלהם. 85% מהעובדים בארגונים שברשימה אומרים שהם מרוצים מהעבודה הנוכחית שלהם, 13% יותר מהממוצע באזור, וזה נותן תוקף למחויבות של החברות ליצור תרבות וחוויית מקום עבודה שהעובדים שלנו גאים להשתייך אליה.

"האנשים שלנו הם הנכס הכי גדול שלנו, וזה משתקף בהשגת הציון הכי גבוה (91%) במקומות הכי טובים לעבוד בהם בבחריין. אנחנו מעריכים את העובדים המצוינים שלנו ומתגמלים אותם על השגת המטרות שלהם, וממשיכים לפתח את המיומנויות החברתיות והטכניות של העובדים שלנו באמצעות המגמות הטכנולוגיות האחרונות. אנחנו מאמינים שיצירת מקום עבודה יותר שמח וחיובי מועברת כל יום ללקוחות ב-30 השנים האחרונות של המסע של GBM באזור", אמר עבדאללה איסחק, המנהל הכללי של GBM בחריין.

"ב-2015 יצאנו להגשים חלום: לבסס את לונדבק מצרים בין המעסיקים הטובים ביותר בתעשיית התרופות באמצעות סביבת תרבות ועבודה ייחודיות. כולנו עבדנו קשה וכצוות אחד כדי להפוך את החלום לחזון. החלום הוא עכשיו מציאות, אבל אנחנו לא נעצור כאן. נמשיך לחתור כדי להפוך את לונדבק מצרים למקום טוב אפילו יותר לעבוד בו, כדי שנוכל להמשיך לחולל שינוי אצל אנשים שחיים עם מחלות מוח", אמר אחמד אל-אשמאווי, מנהל לונדבק מצרים.

"באסטרהזניקה, להיות מקום נהדר לעבוד בו זאת מחויבות לחברה שלנו ולאנשים שלנו. אנו מכירים בכך שהאנשים שלנו הם הנכס הכי גדול שלנו ואנחנו מחויבים להבטיח שכל מי שבוחר לעבוד בחברה שלנו יכול להגיע למלוא הפוטנציאל שלו, לבצע במיטבו ולתרום תרומה בעלת ערך לארגון", אמר רמי סקנדר, מנהל המזרח הקרוב והמגרב של אסטרהזניקה.

"רשימת המקומות הכי טובים לעבוד בהם במזרח התיכון של השנה הזאת מציגה מיגוון גדול מבחינת ענפים, גודל ומדינות. למרות המצב של מגיפה, חברות ביצעו מאמץ מתואם כדי להציע גמישות ותמיכה לכל העובדים, ולספק משאבים נוספים למי שנפגע באופן ישיר מקוביד-19", אמר חמזה אידריס, מנהל התוכנית במזרח התיכון.

רשימת הדירוג:

1. GBM בחרין

2. Lundbeck מצרים

3. Astrazeneca לבנון

4. Novo Nordiskכווית

5. Novo Nordiskערב הסעודית

6. Qetaifan Projectsקטאר

7.Astrazeneca מצרים

8.Astrazeneca ירדן

9.Johnson & Johnson ערב הסעודית

10. MSD Animal Healthמצרים

11. Astrazenecaעיראק

12. Etihad Credit Export Insurance איחוד האמירויות

13. Parkville מצרים

14. Tamkeen Technologiesערב הסעודית

15. International Maritime Industries ערב הסעודית

16. Al Safi Danone ערב הסעודית

17. Johnson & Johnson מצרים

18. MSD Animal Health ערב הסעודית

19. Teleperformance מצרים

20. Ooredoo עומן

אודות תוכנית "מקומות העבודה הטובים ביותר לעבוד בהם"

"מקומות העבודה הטובים ביותר לעבוד בהם" היא תוכנית אישורים גלובלית של משאבי אנוש שמעניקה אישור והכרה למקומות עבודה מובילים במדינות רבות ברחבי העולם. ההערכה הקניינית שלנו מנתחת את האטרקטיביות של חברה באמצעו תהליך דו שלבי שמתמקד בשמונה גורמים במקום העבודה ביניהם תרבות, ניהול, הזדמנויות להתפתח וההתנהלות האנושית. בנוסף לסקר שביעות הרצון של העובדים, אנחנו עורכים הערכת משאבי אנוש שמתמקדת בהתנהלות של משאבי האנוש בארגון מול תקן מסגרת האנשים הגלובלי שלנו.

למידע נוסף, בבקרו בבקשה באתר של התוכנית בכתובת www.bestplacestoworkfor.org

אנשי קשר

Press: Hamza Idrissi
Email: [email protected]
Tel: +44 203 129 5354

מקור: Best Places To Work

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI