דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מכון סייבין לחיסונים מממן מחקרים כדי לחקור מידע שגוי על קוביד-19 ולתכנן פתרונות להגדלת ההשפעה של החיסונים
מכון סייבין לחיסונים מממן מחקרים כדי לחקור מידע שגוי על קוביד-19 ולתכנן פתרונות להגדלת ההשפעה של החיסונים
חיים נוי 14/01/21 |  צפיות: 1567

מכון סייבין לחיסונים מממן מחקרים כדי לחקור מידע שגוי על קוביד-19 ולתכנן פתרונות להגדלת ההשפעה של החיסונים

וושינגטון, 13 בינואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

מכון סייבין לחיסונים (סייבין) The Sabin Vaccine Institute (Sabin) הודיע היום שהעניק מענקים לצוותי מחקר בארבע מדינות כדי לחקור את הגורמים החברתיים של מידע שגוי על קוביד-19, ואת השפעתו על קבלת חיסון שגרתי וקבלת חיסון קוביד-19.

המענקים הם חלק מתוכנית המענקים הקטנים של סייבין להתערבויות חברתיות והתנהגותיות להתקבלות של חיסונים, שנותנת מימון לחוקרים במדינות עם הכנסה נמוכה ובינונית כדי להבין טוב יותר את הגורמים החברתיים של התחסנות ולתכנן התערבויות בקנה מידה קטן כדי להעריך את ההשפעה שלהם על ההתקבלות של חיסונים.

חמישה צוותי מחקר בהודו, קניה, פקיסטן ואוגנדה יקבלו עד $30,000 כדי לבצע את המחקר הזה ופיילוט של התערבות בקנה מידה קטן בקהילה שלהם בתקופה של 10 חודשים.

באמצעות התמיכה הזאת, סייבין מעודד קשרים של שיתוף פעולה בשטח בין חוקרים באקדמיה, פקידי בריאות וקהילות מקומיות. למקבלי המענקים תהיה הזדמנות ליצור קשרים ולנהל שיחות משפיעות על המחקר שלהם ויישומים אפשריים של מדעי החברה בחיסונים עם רשת המחקר על קבלת חיסונים הבין תחומית שמוביל סייבין, קבוצה בינ"ל של מומחים במדעי החברה ובריאות הציבור שעוסקים בהתקבלות של חיסונים והביקוש להם. סייבין גם יתמוך בכל אחת מקבוצות המחקר בחיבור וההפצה של פרסום בכתב עת עם גישה חופשית, שיהיה נגיש לקהילות שבהן המחקרים נערכו. בגלל מגיפת קוביד-19 שנמשכת, כל הרכיבים של הפרויקטים ייעשו באופן וירטואלי כדי להבטיח את שלומם של צוותי המחקר והקהילות שבהן הם עובדים.

"חשוב יותר מאי פעם להבין טוב יותר את ההתקבלות של חיסונים במדינות עם הכנסה נמוכה ובינונית", אמרה קייטלין כריסטנסון, סגנית נשיא להתקבלות וביקוש לחיסונים בסייבין. "ההכנסה לשימוש הצפויה של חיסון נגד קוביד-19 מגבירה את הצורך לדעת יותר על הגדלת ההתקבלות והביקוש לחיסונים ולעבוד עם תוכניות חיסונים קהילתיות על אסטרטגיות התערבות, וגם להמשיך לשפר את ההיענות הכוללת לחיסונים".

מקבלי המענקים של סייבין ב-2020 הם:

בהודו, ד"ר רג'יב סת, MBBS, MD, DNB, רופא ילדים יועץ בכיר שמנהל את Bal Umang Drishya Sanstha, ארגון ללא מטרת רווח בניו דלהי שמתמקד בבריאות ורווחה של ילדים אצל ילדי שוליים, יעמוד בראש צוות של חוקרים שיחקור את התפיסות והמידע השגוי שיש לעובדי בריאות בקהילה לגבי חיסונים. חוקרים שותפים מבית הספר בלומברג לבריאות הציבור של אוניברסיטת ג'ון הופקינס, המיוצגים על ידי בלדיפ דאליוואל, MPH, וד"ר אניטה שט, MD, מהמחלקה לבריאות בינ"ל במרכז הבינ"ל לגישה לחיסונים, ישתפו פעולה עם ד"ר סת וצוות של חוקרים בפרויקט. במחקר הווירטואלי ישתמשו בהתערבויות תלת זרועיות של עובדי בריאות בקהילה באזור מוואט של הריאנה, הודו כדי לטפל בחסמים להתקבלות של החיסונים.

בקניה, ד"ר בנסון וואמלווה, MSc, PhD, מדען מחקר ומרצה מהאוניברסיטה של ניירובי, יוביל צוות שיחקור וירטואלית מידע שגוי על קוביד-19 ברשתות חברתיות אמינות במטרה להבין טוב יותר תפיסות לגבי קוביד-19 ואת הנכונות של הקהילה לקבל חיסון נגד קוביד-19 בטרנס נזויה, קניה. צוות המחקר יישם ויעריך התערבות שתנסה לחשוף את אי הנכונות של מידע שגוי על קוביד-19 באמצעות ייעוץ מרחוק. האחות המוסמכת בקניה כריסנתוס וואמלה, הרשמת הראשית של היחידה לבריאות אימהות, ילודים וילדים של AMUA, מצטרפת לצוות כחוקרת שותפה שמנחה את הפרויקט.

בפקיסטן, עבדול מומין קזי, MPH, MBBS, מרצה מחקר בכיר לרפואת ובריאות ילדים באוניברסיטת אגא חאן בקראצ'י, יוביל פרויקט מחקר וירטואלי כדי לחקור את התפיסות והחסמים בחיסון ילדים בקרב עובדי רפואה ומטפלים באתר בפאתי העיר קראצ'י. צוות המחקר גם יחקור את התפקיד של התערבויות על בסיס בריאות בסלולר והמדיה החברתית בשיפור החיסון של ילדים בזמן קוביד-19. ד"ר פאוזיה אמאן מליק, PhD, MSc, יועצת מיוחדת לדיקן על יוזמות מחקרי בריאות גלובליים באוניברסיטת ייל, תשמש כחוקרת שותפה בפרויקט.

גם בפקיסטן, רובינה קסים, MSc, חוקרת מובילה ומרצה באוניברסיטת דאו למדעי הבריאות בקראצ'י, תוביל צוות מחקר שיחקור מידע שגוי על קוביד-19 וחיסונים בקרב דיירי שכונות עוני עירוניות בלנדי טאון, קראצ'י. בעקבות המחקר שלו, הצוות ישתמש בגישה של תכנון משותף, ויעבוד עם חברים בקהילה כדי לתכנן וליישם התערבות מתאימה שתטפל  במידע שגוי על קוביד-19 וההשפעה שלו על ההתקבלות של חיסון נגד קוביד-19. ד"ר מוחמד טהיר יוספזי, PhD, אפידמיולוג יועץ ומדריך בכיר באוניברסיטת אגא חאן, מצטרף לצוות כחוקר שותף.

באוגנדה, ד"ר פרדי קיטוטו, PhD, מרצה למערכות בריאות, רוקח וחוקר ודיקן בית הספר למדעי הבריאות באוניברסיטת מקררה, יוביל צוות שיחקור את השכיחות וההשפעה של מידע שגוי באזור בויקווה. אחרי המחקר שלו, הצוות ידריך ויעצים קבוצות של משפיענים בקהילה לטפל במידע שגוי על קוביד-19 ובהססנות להתחסן. המחקר הווירטואלי יחקור התערבות של גיוס חברתי מבוססת דו-שיח באמצעות קבוצות ומשפיענים בקהילה. ז'קלין נמבי ססניה, MPH, מבית הספר למדעי הבריאות באוניברסיטת מקררה, מצטרפת לצוות כחוקרת שותפה.

אודות מכון סייבין לחיסונים

מכון סייבין לחיסונים The Sabin Vaccine Institute הוא תומך מוביל בהגדלת הגישה לחיסונים והאימוץ שלהם בכל העולם, קידום המחקר והפיתוח של חיסונים, והגברת הידע והחדשנות בחיסונים. על ידי שחרור הפוטנציאל של החיסונים באמצעות שותפות, סייבין בנה סביבה איתנה של מממנים, חדשנים, מיישמים, עוסקים, קובעי מדיניות ובעלי עניין מהציבור כדי לקדם את החזון שלו לעתיד ללא מחלות שאפשר למנוע. כארגון ללא מטרת רווח עם יותר משני עשורים של ניסיון, סייבין מחויב למציאת פתרונות מתמידים ולהרחבת מלוא התועלת של החיסונים לכל האנשים, בלי קשר מי הם או היכן גם חיים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.sabin.org ותעקבו אחרינו בטוויטר, @SabinVaccine.

קשרי מדיה:

Mary Beth Wooden
Sabin Vaccine Institute
+1 (202) 842-5025
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI