דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Taconic Biosciences מרחיבה את התיק של מודלים של בעלי חיים באימונו אונקולוגיה
Taconic Biosciences מרחיבה את התיק של מודלים של בעלי חיים באימונו אונקולוגיה
חיים נוי 19/01/21 |  צפיות: 1361

Taconic Biosciences מרחיבה את התיק של מודלים של בעלי חיים באימונו אונקולוגיה

מארח של מודל של גידול סינגני Jh קריטי זמין עכשיו ברקע של B6

רנסילייר, ניו יורק, 18 בינואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Taconic Biosciences, מובילה גלובלית בהספקת פתרונות של מודלים של בעלי חיים בגילוי תרופות, הודיעה על הרחבת תיק האימונו אונקולוגיה שלה.

אימונו אונקולוגיה היא עדיפות מובילה במחקר כי היא משתמשת במערכת החיסונית של הגוף עצמו כדי לטפל ביעילות בסוגים מסוימים של סרטן. מודלי בעלי חיים של גידולים סינגניים ממלאים תפקיד קריטי כי הם משתמשים בעכברים סטנדרטיים שהורבעו במעבדה ויש להם מערכת חיסונית כשירה, שנחוצה כדי להעריך טיפולים מווסתי חיסון. למודלים האלה מחדירים גידולי עכברים שמקורם ברקע של אותו זן; הדמיון הגנטי הזה בין הגידול והמארח מונע דחייה של הגידול על ידי המארח.

אחד השיקולים בשימוש במודלים סינגניים הוא שתרופות פוטנציאליות מסוימות גורמות לתגובה חיסונית שלילית שלא רואים בבני אדם. עכברים סטנדרטיים עשויים לפתח נוגדנים נגד התרופה (ADA), שיכולים לנטרל את התרופה או אפילו לגרום לאנפילקסיס (תגובה חיסונית חריפה). זה יכול למנוע מהחוקרים לקבוע את היעילות של התרופה במחקר קדם קליני.

העכברJh של טקוניק, שאין לו תאי B אבל נשארו לו תאים חיסוניים מסוגים אחרים, כמו תאי T שחשובים בהערכה של טיפולים אימונולוגיים, נמצא בשימוש רחב כדי להתגבר על הבעיה הזאת. משום שהעכבר Jh לא יכול להפיק ADA, אין נטרול או השפעה פרמקוקינטית על התרופה או סיכון של אנפילקסיס. העכבר Jh של טקוניק היה בעבר זמין רק ברקע של BALB/c, ולכן היה ישים רק בחלק מהמחקרים על גידולים סינגניים. העכבר Jh החדש ברקע C57BL/6 מרחיב את השימוש לכיסוי של רוב המחקרים.

"טקוניק מחויבת ליצירת מודלי עכברים חשובים באימונו אונקולוגיה וגם להקל את הגישה אליהם בגילוי תרופות", שיתף ד"ר מייקל סיילר, סגן נשיא למודלים מסחריים בטקוניק. "העכבר Jh זמין בכל העולם גם לחוקרים ללא כוונת רווח וגם לחוקרים עם כוונת רווח, כולל חברות מחקרים קליניים".

קוהורטים של שתי הגרסאות של העכבר Jh, C57BL/6 ו-BALB/c, זמינות להספקה מיידית.

המודלים Jh הם רק היבט אחד מתיק האימונו אונקולוגיה של טקוניק, שכולל עכברים מואנשים שמבוססים על CIEA NOG mouse® עם הכשל החיסוני פלוס יצירת מודלים לפי הזמנה ופתרונות לניהול מושבות.

למידע נוסף על עכברי Jh, התקשרו עם טקוניק בטלפון 1-888-TACONIC (888-822-6642) בארה"ב, +45 70 23 04 05 באירופה או בדואל [email protected].

אודות Taconic Biosciences, Inc.

Taconic Biosciences היא מובילה גלובלית מורשית באופן מלא במודלים ושירותים של מכרסמים מהונדסים גנטית. טקוניק שהוקמה ב-1952 מספקת את פתרונות בעלי החיים הטובים ביותר כדי שהלקוחות יוכלו לרכוש, ליצור לפי הזמנה, להרביע, לטפל טיפול מקדים, לבדוק ולהפיץ מודלי מחקר רבי ערך בכל עולם. טקוניק, מומחית במודלים של עכברים וחולדות מהונדסים גנטית, מיקרוביום, מודלים אימונו- אונקולוגיים של עכברים ושירותים משולבים של תכנון והרבעת מודלים, מפעילה שלוש מעבוד שירות ושישה מתקני הרבעה בארה"ב ואירופה, מקיימת קשרים עם מפיצים באסיה ויש לה יכולות משלוח להספקת מודלים של בעלי חיים בכל מקום כמעט בעולם.

לפרטים נוספים:

Kelly Owen Grover
Director of Marketing Communications
518-478-6095
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI