דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים היישום הסלולרי והארנק הדיגיטלי של קואנטס יציעו את השירותים הדיגיטליים של ווסטרן יוניון
היישום הסלולרי והארנק הדיגיטלי של קואנטס יציעו את השירותים הדיגיטליים של ווסטרן יוניון
חיים נוי 04/02/21 |  צפיות: 2120

היישום הסלולרי והארנק הדיגיטלי של קואנטס יציעו את השירותים הדיגיטליים של ווסטרן יוניון

קואנטס ווסטרן יוניון חותמות על הסכם לחמש שנים

מיאמי, פלורידה, 3 בפברואר 2021, (ACCESSWIRE) :

Cuentas, Inc. (OTCQB: CUEN), ספקית פינטק מובילה של פתרונות בנקאות ותשלומים סלולריים שמתמקדת בצרכנים היספנים ולטינו חתמה על הסכם לחמש שנים עם חברת ווסטרן יוניון (WU), מובילה גלובלית בתנועת כספים ותשלומים בין מדינות ובין מטבעות. קואנטס תשלב שירותי העברת כספים דיגיטלית בתוך המדינה ובין מדינות ממותגים של ווסטרן יוניון ביישום הסלולרי והארנק הדיגיטלי של קואנטס ב-2021.

השירותים הפיננסיים של קואנטס מותאמים להתמקדות באוכלוסיית הלטינו ומאפשרת את הכלילה הפיננסית שלהם להגדלת ההצלחה הכלכלית.

באמצעות הפלטפורמה חוצת הגבולות וחוצת המטבעות של ווסטרן יוניון, מחזיקי הכרטיסים של קואנטס בארה"ב יוכלו להעביר כסף לבני משפחה ויקירים בכל מקום כמעט בעולם מהיישום הסלולרי של קואנטס. הלקוחות יוכלו לבחור שהמקבלים שלהם יקבלו את התשלום תוך דקות[i] דרך הרשת הגלובלית של ווסטרן יוניון שכוללת מיליארדי חשבונות בנק, ארנקים וכרטיסים ב-120 מדינות או דרך יותר מחצי מיליון סניפים ב-200 מדינות וטריטוריות.

"אנחנו שמחים על האפשרות לשתף פעולה עם ווסטרן יוניון, מובילה גלובלית. זה נותן לנו הזדמנות נהדרת לשרת צרכנים עם צורכי שימוש שונים, במיוחד צרכנים בארה"ב שלא מקבלים שירותי בנקאות או לא מקבלים מספיק שירותי בנקאות. פתרון ללא מגע, בטוח ובזמן אמת לשליחת כסף ליקירים ברחבי העולם, זאת ההבטחה שלנו ללקוחות", אמר אריק מיימון, מייסד שותף ומנכ"ל קואנטס.

"הקשר החדש הזה עם ווסטרן יוניון הוא הראשון מתוך רבים שיבואו. זאת המחויבות שלנו ללקוחות שלנו לעדכן את השירותים שלנו ולתת להם יותר אפשרויות והגעה באמצעות היישום הסלולרי והארנק הדיגיטלי של קואנטס", אמר מייקל דה פרדו, מייסד שותף ונשיא קואנטס.

הפלטפורמה חוצת הגבולות וחוצת המטבעות של ווסטרן יוניון משלבת באופן חלק רגולציה, ציות, ערוצים, מטבע ושפה מקומיים. היכולת מתורגמת לחוויית תשלום של נוחות, בחירה ואמון ללקוחות שמקבלים שירות ישירות מווסטרן יוניון. בשנים האחרונות ווסטרן יוניון פתחה את הפלטפורמה שלה לקבוצה גדלה של שותפים ממגזרי הפיננסים, תקשורת וטכנולוגיה.

"אנחנו מקבלים בברכה את קואנטס לרשת של ווסטרן יוניון ושמחים שהשילוב של הפלטפורמה הדיגיטלית שלנו יעמיק את ההיצע ללקוחות. אנחנו גאים שהיכולות הדיגיטליות המובילות שלנו ממשיכות לאפשר תשלומים דיגיטליים ללקוחות ועסקים", אמרה מולי שי, מנהלת הרשת, ווסטרן יוניון, האמריקות.

"אנחנו נרגשים לראות שקואנטס הגיעה לציון הדרך החשוב הזה וחוזים עלייה עצומה במגזר הלטינו באמצעות היכולת הזאת עם ווסטרן יוניון", אמר ג'ף לואיס, סגן נשיא ביצועי של בנק סאטן, הבנק המנפיק של Cuentas Prepaid Mastercard®.

שירותי היישום הסלולרי של קואנטס מספקים פתרון פיננסי מקיף לאנשים בקהילה ההיספנית והלטינו בארה"ב שלא מקבלים שירותי בנקאות, לא מקבלים מספיק שירותי בנקאות ולא מקבלים מספיק שירותים, ומספקים גישה למערכת הפיננסית האמריקנית לאנשים שלא יכולים לפתוח חשבון בנק מסורתי או מעדיפים שלא לפנות למוסד בנקאי מסורתי.

אודות קואנטס

Cuentas, Inc. (OTCQB: CUEN) היא ספקית שירותי בנקאות ומסחר אלקטרוניים עם טכנולוגיה קניינית שמיועדת לספק פתרונות לאוכלוסייה ההיספנית והלטינו שלא מקבלת מספיק שירותי בנקאות או בכלל לא. השירותים שלה כוללים, בין היתר, בנקאות סלולרית, בנקאות מקוונת, חיוב משולם מראש, ACH והפקדות בסלולר, העברת מזומנים, העברת כספים עמית לעמית, ומתן גישה לחשבונות בנק ללקוחות שקודם לכן לא יכלו לקבל חשבונות בנק. כרטיס GPR (נטען רב תכליתי) הקנייני של קואנטס מספק למחזיקים ארנק דיגיטלי, הנחות בקניות אצל קמעונאים פיזיים ומקוונים חשובים, הטבות, ויכולת לקנות תוכן דיגיטלי. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://cuentas.com.

אודות ווסטרן יוניון

חברת ווסטרן יוניון (WU) היא מובילה גלובלית בתנועת כספים ותשלומים בין מדינות ובין מטבעות. הפלטפורמה הרב ערוצית של ווסטרן יוניון מחברת את העולמות הדיגיטלי והפיזי ומאפשרת לצרכנים ועסקים לשלוח ולקבל כסף ולבצע תשלומים במהירות, בקלות ובאופן אמין. נכון ל-30 הספטמבר 2020, הרשת של ווסטרן יוניון כללה יותר מ-550,000 סניפי סוכנים המציעים את שירותים ממותגים ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות, עם יכולת לשלוח כסף למיליארדי חשבונות. בנוסף, westernunion.com שהיה הערוץ עם הצמיחה הכי מהירה ב-2019 זמין ביותר מ-75 מדינות, פלוס טריטוריות נוספות, כדי להעביר כספים ברחבי העולם. באמצעות טווח הגעה גלובלי, ווסטרן יוניון מעבירה כספים ומחברת טוב יותר בני משפחה, חברים ועסקים כדי לאפשר כלילה פיננסית ולתמוך בצמיחה כלכלית. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.westernunion.com.

ליצירת קשר

Cuentas Inc.
(800) 611-3622
[email protected]

מקור: Cuentas, Inc.

[i] הזמינות של שירותים וכספים תלויה בגורמים מסוימים כולל השירות שנבחר, הבחירה של אפשרויות מסירה מאוחרות, תנאים מיוחדים שחלים על כל שירות, הסכום שנשלח, מדינת היעד, זמינות מטבעות, ענייני רגולציה, ענייני הגנת הצרכן, דרישות זיהוי, הגבלות מסירה, השעות של סניפי סוכנים והבדלים בין אזורי זמן.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCSSEWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI