דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אינפינידום משלימה בהצלחה פעילויות טיסה בתרחיש של "שיבושי GPS"
אינפינידום משלימה בהצלחה פעילויות טיסה בתרחיש של "שיבושי GPS"
חיים נוי 21/02/21 |  צפיות: 1480

 

אינפינידום משלימה בהצלחה פעילויות טיסה בתרחיש של "שיבושי GPS"

קיסריה, 21 בפברואר 2021,(BUSINESS WIRE):

infiniDome Ltd., חברת אבטחת ה-GPS, הודיעה היום על ההשלמה המוצלחת של ניסויי טיסה של UAS שנערכו בתרחיש של שיבושי GNSS. טיסת הניסוי הייתה חלק מיוזמת נעמה, פרויקט שמטרתו להרחיב את הגבולות של פעילות BVLOS (מחוץ לקשר עין) ולהאיץ את האימוץ של UAS בסביבות עירוניות. פרויקט הזה התאפשר על ידי משרד החבורה של ישראל, רשות החדשנות ורשות התעופה האזרחית (CAAI). בניסוי המחמיר, אינפינידום הגבירה את עמידות ה-GNSS ב-400% בסביבת השיבושים העוינים.

מקלט ה-GPS של הרחפן התגבר על תרחישים של שיבושי GPS באמצעות ההגנה של GPSdome של אינפינידום שננעלה על אותות ה-GNSS ושמרה עליהם לכל אורך ניסוי השיבושים.

ל-GPSdome יש את יחס העלות, הגודל, המשקל וההספק הטוב ביותר להגנה נגד שיבושים על מבני UAS כשטווח מורחב, משימות קריטיות וניווט עמיד נדרשים בסביבות טקטיות. הפתרון נגד שיבושים GPSdome של אינפינידום הוא מודול מתווסף קטן ובמחיר נגיש שמגן על כל מקלט GNSS/GPS. באמצעות שתי אנטנות מהמדף ומימשק למקלט ה-GNSS ברמת ה-RF, המערכת הרשומה כפטנט שלה הופכת כל רחפן שמפעיל אותה למאוד מובדל מרחפנים אחרים בעיקר מבחינת BVLOS ופעולות קריטיות כמו תצפיות, משלוחים אוטונומיים וסיורי גבולות.

GPSdome מספקת PNT עמיד על ידי הוספת יכולות נגד שיבושים למקלטי GPS/GNSS. על ידי תמיכה בגילוי והפחתת הפרעות בזמן אמת, GPSdome שומרת על אות ה-GPS של המקלט לכל אורך התקפת השיבושים או בנוכחות של הפרעת RF לא מכוונת. הניחות של אות הפרעת ה-RF בזמן אמת מאפשר את רציפות הפעולה הרגילה על ידי שמירה על הזמינות של המצבים האוטונומי והחצי אוטונומי של הרחפן שתלויים ב-GNSS.

אודות אינפינידום בע"מ

אינפינידום, חברת אבטחת ה-GPS, מספקת פתרונות סייבר לקצה הקדמי שמגינים על תקשורת אלחוטית מהתקפות שיבוש. פתרונות ההגנה על GPS של אינפינידום מותאמים להגנה על מערכות ה-GPS שבלב של רחפנים ומערכות לא מאוישות אחרות, ציי רכב ורשתות קריטיות וגם יישומים צבאיים. בקרו באתר www.infinidome.com.

הערה לעורכים: infiniDome ו-GPSdome הם שמות מסחר של אינפינידום בע"מ. כל השמות האחרים של חברות או ארגונים נשארים הרכוש של בעליהם בהתאמה.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210220005014/en/

אנשי קשר

Kristi Furrer
infiniDome, Ltd
303-525-0924
[email protected]
[email protected]

מקור: infiniDome Ltd

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI