דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ג'ליפיש רוכשת חמש חברות, מניעה התרחבות גלובלית עם יכולות דיגיטליות חדשות
ג'ליפיש רוכשת חמש חברות, מניעה התרחבות גלובלית עם יכולות דיגיטליות חדשות
חיים נוי 24/02/21 |  צפיות: 1282

 

ג'ליפיש רוכשת חמש חברות, מניעה התרחבות גלובלית עם יכולות דיגיטליות חדשות

ג'ליפיש מרחיבה את דריסת הרגל הגלובלית עם יכולות נתונים וניתוח שמחוזקות על ידי מוצרים חדשים במסחר אלקטרוני, יצירת תוכן, קריאייטיב ולוקליזציה

לונדון, 23 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE) :

Jellyfish, השותפה בשיווק דיגיטלי של המותגים המובילים בעולם (כלומר סמסונג, אובר, נסטלה, דקר, ספוטיפיי ואי-ביי), הודיעה היום על הרכישה של חמש חברות -- כל אחת מהן מובילה ידועה בתחום הדיגיטל. ההתרחבות המהירה של ג'ליפיש באה על רקע של מיזוגים ואתגרים במגזר הסוכנויות המסורתיות כשהיכולות של החברה טמונות בסיוע למותגים במהלך מסע השינוי הדיגיטלי שלהם. ההתרחבות של ג'ליפיש באה בעקבות רכישות קודמות עם השקעה משמעותית של קבוצת פימלק ב-2019. החברה מייצגת עסק דיגיטלי מסוג חדש, שבו שירותי סוכנות משולבים בייעוץ, הדרכה וטכנולוגיות בחזית הקידמה כדי לספק ללקוחות את התוצאות הכי טובות שאפשר.

היא הוקמה ב-2005 והפכה לאחת משותפות פלטפורמות השיווק של גוגל המעטות הנבחרות שמנוהלות גלובלית, וצומחת בשיעור שנתי ממוצע של 45% באופן עקבי בשמונה השנים האחרונות.

תחזיות עכשוויות של eMarketer מצביעות על כך שההוצאה הכוללת על פרסום במדיה צפויה להגיע ליותר מ-600 מיליארד דולר ב-2021 ולכן, כדי להישאר תחרותיות, וכדי להגביר את היעילות במדיה, החברות חייבות להתמודד עם סביבה דיגיטלית רוויה ולספק תקשורת יעילה ורלבנטית בכל הערוצים ונקודות המגע. ההאצה של השינוי הדיגיטלי בתגובה למגיפה העולמית יצר אצל המותגים צורך רב יותר לחבור לחברות שיכולות לעזור להם להתמודד ולעמוד באתגרים של יצירת צמיחה וקיימות.

"המשימה שלנו היא להבטיח שללקוחות שלנו יהיו כל המשאבים שנחוצים כדי לאמץ באופן מלא שינוי דיגיטלי ולהגיע לתוצאות שעולות על כל הציפיות. אחרי שנה של שיבוש ושינוי ללא תקדים בשיווק הדיגיטלי, ג'ליפיש ממשיכה לצמוח בכל העולם, נכנסת לשווקים החדשים של אוסטרליה ומכסיקו ומגדילה את הנוכחות שלנו בצרפת, ברזיל וארה"ב -- ומוסיפה יכולות ואנשים מוכשרים ברחבי העולם, עם דגש על יצירה ולוקליזציה של תוכן, מסחר אלקטרוני, קריאייטיב ומיטוב נתונים", אמר רוב פייר, מנכ"ל ג'ליפיש. "הרכישות האלה חשובות ליצירת בולטות וצמיחה בשוק ואנחנו מאמינים שאין דבר שהוא בלתי אפשרי או מחוץ להישג ידם של הלקוחות שלנו", מוסיף פייר.

"הרכישות האלה מביאות שיפורים חזקים לתיק השירותים שלנו על ידי הרחבת עומק המומחיות שלנו, טווח ההגעה הג"ג והמוצרים שלנו בכמה יבשות ואזורים", אומר כריס לי, מנהל התפעול, ג'ליפיש.

הרחבת המומחיות, טכנולוגיות:

Seelk
תוכנה וייעוץ ל-Amazon Marketplace
Splash
טכנולוגיות ושירותי קרייאטיב עם לוקליזציה גלובלית
Quill
תוכן ביצועים גלובלי למסחר אלקטרוני
Webedia Brand Services
מישחוק, תוכן, נתונים, שירותים טכנולוגיים ואסטרטגיות נתונים ארגוניות

הרחבת דריסת הרגל הגלובלית:

Data Runs Deep - אוסטרליה
ייעוץ, התקנה והדרכה של פתרונות נתונים

למידע נוסף על כל אחת מהקבוצות שג'ליפיש רכשה, תלחצו כאן.

רכישות נוספות מהזמן האחרון שהרחיבו את דריסת הרגל הגלובלית שלנו:

Reamp - ברזיל
שיווק פרוגרמטי, אוטומציה של שיווק וביצועי קמפיינים דיגיטליים (נרכשה במחצית השנייה של 2020)
San Pancho - מכסיקו וקולומביה
יכולות שיווק דיגיטלי עם משפך מלא ומומחיות בניתוחים (נרכשה במחצית השנייה של 2020)

אודות ג'ליפיש

Jellyfish ג'ליפיש, חלק מקבוצת פימלק, היא שותפה גלובלית בשיווק ושינוי דיגיטלי של כמה מהמותגים המובילים בעולם כולל סמסונג, אובר, נסטלה, אורנג', ספוטיפיי ואי-ביי. ג'ליפיש מייצגת עסק דיגיטלי מסוג חדש, שבו שירותי סוכנות משולבים בייעוץ, הדרכה וטכנולוגיות בחזית הקידמה כדי לספק ללקוחות את התוצאות הכי טובות שאפשר. עם יותר מ-2000 אנשים שהיא מעסיקה ב-40 משרדים ברחבי העולם, ועם התרחבות נוספת באופק, המטרה של ג'ליפיש היא להיות הבחירה הראשונה כשותפה הגלובלית לדרישות הדיגיטליות של כל מותג. ג'ליפיש שהוקמה ב-2005 גם התפתחה והפכה לאחת משותפות השיווק של גוגל המעטות הנבחרות שמנוהלות גלובלית. ג'ליפיש שצומחת בשיעור שנתי ממוצע של 45% באופן עקבי בשמונה השנים האחרונות גאה להיות בחזית הכלכלה הדיגיטלית העולמית.

אנשי קשר

לשאלות של עיתונאים התקשרו בבקשה
Julia Angelen Joy, Media Frenzy Global
[email protected]
208.996.9844

מקור:Jellyfish

מולטימדיה



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI