דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אנטרה ביו מודיעה על פרסום התוצאות של מחקר שלב 2a בתת-פעילות מצד התריס בכתב העת Journal of Bone and Mineral Research
אנטרה ביו מודיעה על פרסום התוצאות של מחקר שלב 2a בתת-פעילות מצד התריס בכתב העת Journal of Bone and Mineral Research
חיים נוי 28/02/21 |  צפיות: 1375

אנטרה ביו מודיעה על פרסום התוצאות של מחקר שלב 2a בתת-פעילות מצד התריס בכתב העת Journal of Bone and Mineral Research

-- EB612 כשהוסיפו אותו לטיפול הסטנדרטי הוביל לקיטון מובהק סטטיסטית בשימוש בתוספי סידן –

-- להורמון פראתירואיד אנושי (1-34) שניתן דרך הפה יש פוטנציאל להשפעה רבה על הציות, ההיענות, ההשפעה הריפויית ואיכות החיים של החולים –

בוסטון וירושלים, 25 בפברואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Entera Bio Ltd. (NASDAQ: ENTX), מובילה בפיתוח של תרופות של מולקולות גדולות שניתנות דרך הפה, הודיעה היום על פרסום התוצאות של מחקר שלב 2a ב-EB612 שהושלם בעבר בכתב העת Journal of Bone and Mineral Research. המאמר, שכותרתו Safety and Efficacy of Oral Human Parathyroid Hormone (1-34) in Hypoparathyroidism: An Open-Label Study דן בתוצאות של מחקר שנמשך ארבעה חודשים שבו EB612 הוערך ב-2015 כתוספת לטיפול הסטנדרטי בתוספי סידן ויטמין D בחולים עם תת-פעילות מצד התריס (HypoPT). EB612, הורמון פראתירואיד אנושי (1-34) (PTH) שניתן דרך הפה, קיבל סיווג של תרופה יתומה ממינהל המזון והתרופות של ארה"ב ומסוכנות התרופות האירופית לטיפול ב-HypoPT.

המחקר שלב 2a הראה את הבטיחות והסבילות של EB612 שניתן ארבע פעמים ביום במשך 16 שבועות לחולים עם HypoPT. המחקר השיג את נקודות הסיום הראשונה והשנייה שלו, כולל הפחתה בתוספי סידן, הפחתה בסרום פוספט והפרשת סידן בשתן ב-24 שעות, שמירה על סרום סידן מתואם לאלובין (ACa) בתוך תחום הייחוס, ושיפור באיכות החיים. תוצאות ספציפיות של המחקר כללו:

  • הפחתה מובהקת של42% (p=0.001) לעומת קו הבסיס בשימוש החציוני בתוסףסידן.
  • שמירה על רמות ACa חציוניות מעל רמת המטרה הנמוכה יותר עבור חולי HypoPT (>7.5 mg/dL) במשך כל המחקר.
  • קיטון מהיר של 23% (p=0.0003) ברמות החציוניות של סרום פוספט שעתיים אחרי המנה הראשונה שנשמר בתוך התחוםהנורמלי במשך המחקר.
  • קיטון חציוני בולטשל 21% (p=0.07) בהפרשת סידן בשתן ב-24 שעות בין יוםהטיפול הראשון והאחרון.
  • גידול של 5% בציוןאיכות החיים (p=0.03) לעומת קו הבסיס עד סוף תקופת הטיפול.

במחקר הזה החולים עברו טיטור עד למקסימום של 12 טבליות EB612 של 0.75 mg ביום (מנה יומית כוללת של 9 mg) על ידי החוקר, לפי ה-ACa של כל נבדק, ומשטר הטיפול של התוספים. מתוך 19 הנבדקים שגויסו, 17 השלימו את הניסוי (מתוכם 15 היו לפי הפרוטוקול). לא דווחו אירועים שליליים חמורים שקשורים לתרופה ורוב האירועים השליליים לא נחשבו לקשורים לתרופה.

"פרסום התוצאות של מחקר שלב 2a שלנו ב-EB612 בכתב העת עם ביקורת עמיתים המוביל הזה תומך בתוכנית פיתוח ה-HypoPT שלנו ובערך של טכנולוגיית הפלטפורמה שלנו. הזמינות של PTH דרך הפה צפויה לשפר את הציות, וגם את ההשפעה הריפויית ועשויה להציע לחולים עם HypoPT חלופה מאוד נחוצה לאפשרויות הטיפול הזמינות עכשיו של תחליפי הורמון פראתירואיד שניתנות באמצעות זריקות יומיות. "אנחנו עובדים עכשיו על פורמולציה משופרת של EB612 ועל התכנון של הניסוי הקליני הבא שאנחנו מצפים להתחיל ב-2022", אמר יו"ר אנטרה ספירוס ג'מאס. "בנוסף, באמצעות שימוש בתוכנית המניות במחיר השוק שלנו שנמסר עליה בעבר, המשכנו לחזק את המאזן שלנו ברבעון הראשון של 2021, ויש לנו עכשיו כסף לתוך הרבעון הרביעי של 2021".

הפרסום המלא שעבר ביקורת עמיתים יהיה זמין באתר של אנטרה ברגע שהמאמר הסופי ישוחרר לפרסום ואפשר למצוא אותו כאן.

אודות תת-פעילות מצד התריס

תת-פעילות מצד התריס (HypoPT) הוא מצב רפואי נדיר שבו הגוף מפיק כמויות לא מספיקות של הורמון פראתירואיד. אנשים עם HypoPT בדרך כלל מציגים רמות נמוכות באופן לא תקין של סידן בדם (תת סידן בדם), ורמות גבוהות של פוספט בדם (עודף פוספט בדם). הם גם מפתחים סידן מוגבר בשתן (יתר סידן השתן). מעריכים ש-HypoPT פוגע ב-77,000 אנשים בערך בארצות הברית. בעבר הטיפולים ב-HypoPT היו תוספי סידן וויטמין D פעיל (קלציטריול או אלפקלצידול). לפעמים מוסיפים קשרני פוספט שמעכבים ספיגת פוספט וחומרים מעוררי השתנה תיאדיזיים. לעיתים קרובות קשה לטטר את המינון של תוספי הסידן והוויטמין D הפעיל כדי להפחית את התסמינים של תת סידן בדם מבלי ליצור סידן מוגבר בשתן או יתר סידן בדם עם הסתיידות רקמות בשימוש כרוני, שיכולים לגרום לפגיעה בכליות ועלויות טיפול רפואי גדולות. יתר על כן, המינונים הגבוהים של תוספי סידן עשויים ליצור תסמיני קיבה ומעיים וגם תסמינים אחרים שמשפיעים לרעה על איכות החיים של החולה. צורה של הורמון פראתירואיד שמוזרקת פעם ביום אושרה על ידי FDA ו-EMA לטיפול בתת סידן בדם בחולים עם HypoPT.

אודות אנטרה ביו

אנטרה Entera Bio היא מובילה בפיתוח של תרופות של מולקולות גדולות שניתנות דרך הפה לשימוש בתחומים עם צורך רפואי גדול שלא נענה כשהאימוץ של טיפול באמצעות זריקה מוגבל בגלל עלות, נוחות וקשיי ציות של החולים. טכנולוגיית החדרת התרופות דרך הפה הקניינית של החברה מיועדת לתת מענה לאתגרים הטכניים של ספיגה גרועה, שונות גבוהה ואי יכולת להביא מולקולות גדולות למיקום היעד בגוף באמצעות שימוש במגביר ספיגה סינתטי כדי לאפשר את הספיגה של מולקולות גדולות, ומעכבי פרוטאז כדי למנוע הגרעה אנזימטית ולתמוך בהבאה לרקמות היעד. המוצרים הפוטנציאליים הכי מתקדמים של החברה, EB613 לטיפול בדלדול העצם ו-EB612 לטיפול בתת-פעילות מצד התריס, נמצאות בפיתוח קליני שלב 2. אנטרה גם נותנת רישיונות לטכנולוגיה שלה לחברות ביופארמה לשימוש עם התרכובות הקנייניות שלהן, ועד היום יצרה שיתוף פעולה עם Amgen Inc.. למידע נוסף על אנטרה ביו, בקרו בבקשה באתר www.enterabio.com.

ליצירת קשר:

Jonathan Lieber, CFO
Tel: +001617-362-3579
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI