דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Sea Electric חותמת על עסקה לרכישת 1,000 סטים של סוללות לרכב מסחרי חשמלי מ-Soundon New Energy Technology Co.
Sea Electric חותמת על עסקה לרכישת 1,000 סטים של סוללות לרכב מסחרי חשמלי מ-Soundon New Energy Technology Co.
חיים נוי 26/03/21 |  צפיות: 1117

Sea Electric חותמת על עסקה לרכישת 1,000 סטים של סוללות לרכב מסחרי חשמלי מ-Soundon New Energy Technology Co.

רוב הסוללות הנרכשות מיועדות לארצות הברית אחרי הבטחת מימון הון עצמי של 42 מיליון דולר אמריקני עבור Sea Electric

Soundon New Energy Technology Co

פעילות הייצור של Soundon New Energy Technology Co. נמצאת על שטח של שמונה מייל רבוע בתוך מחוז הונאן בסין. המפעל שלה נחשב למוביל בתעשיית האנרגיה החדשה ומשתמש בשילוב של רובוטיקה, הרבה בינה, הרבה דיגיטציה והרבה אוטומציה כדי לשלב פתרון מקיף של בית חרושת חכם.

SEA-Drive® 120 הקנייני של Sea Electric עם 138 קילו-ואט שעה (קוט"ש)

טכנולוגיית החישמול SEA-Drive® של Sea Electric מתאימה למגוון רחב של משאיות ורכב מסחרי קל מתוצרת יצרני ציוד מקורי, ומאפשרת למעשה את החישמול של רוב מגזר הרכב המסחרי הקל, בינוני וכבד, וכוללת סוללה ייחודית עם מתח בינוני שמורכבת באמצע לשיפור הבטיחות והדינמיקה של הרכב. בתמונה: SEA-Drive® 120 עם 138 קילו-ואט שעה (קוט"ש).

לוס אנג'לס, 25 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

חברת טכנולוגיות הרכב הגלובלית SEA Electric, יחד עם טכנולוגיית SEA-Drive® הקניינית שלה -- הרוטב הסודי שמאחורי ההובלה של החברה בשוק החישמול של רכב מסחרי -- הגדילה את ההגעה הגלובלית שלה באמצעות רכישה של 1,000 סוללות לרכב חשמלי מהשותפה הטכנולוגית הוותיקה Soundon New Energy Technology Co.. ההסדר החדש שנוצר בא מייד אחרי החדשות האחרונות של Sea Electric על מימון הון עצמי של 42 מיליון דולר אמריקני.

(רקע מלא ותמונות: https://www.dropbox.com/sh/dulvd9izcotdfsm/AACe1q0VJpjuGHNfaWgbFPBpa?dl=0).

סאונדון, ספקית הסוללות היחידה של Sea Electric מאז 2012, פיתחה שבעה פתרונות סוללות SEA-Drive® במהלך המסע המשותף של שתי החברות בתחום הרכב המסחרי החשמלי. באמצעות הקשר החדש הזה Sea Electric מממשת את היתרונות בעלויות של המומחיות הטכנית של סאונדון בסוללות ואלקטרוניקת הספק, וגם את הייצור היעיל שלה. כתוצאה מכך, ייצור הסוללות בעיצומו והשלמת מילוי ההזמנה צפוי במועד כלשהו ברבעון השני של 2021. העסקה גם מאפשרת ל-Sea Electric לממש הפחתה משמעותית של 36 אחוז בעלות ליחידת קילו-ואט שעה (קוט"ש).

לדברי טוני פיירוודר, הנשיא והמייסד של Sea Electric, סאונדון היא לא רק מובילה ברמה עולמית בחדשנות וטכנולוגיה של סוללות, אלא גם מוערכת מאוד בזכות איכות המוצרים שלה, הספקה בזמן ומחירים תחרותיים. "הקשר רב השנים שלנו עם סאונדון היה מסע מסחרי מאוד מוצלח ואנחנו מצפים להמשיך את ההצלחה הגלובלית המשותפת שלנו בהמשך הדרך". רוב 1,000 הסוללות הראשונות מיועדות לארצות הברית, והיתר ילכו למלאים של Sea Electric באוסטרליה, ניו זילנד ודרום מזרח אסיה, יחד עם הכניסה הראשונה של החברה לשוק האירופי.

הטכנולוגיה הבלעדית וקניינית של Sea Electric מתאימה למאות פלטפורמות של יצרני ציוד מקוריים וההזמנה הגדולה הזאת מתחלקת בין שלושה דגמים עיקריים של מערכות כוח:

  • SEA-Drive® 70 -- מכיל 88 קילו-ואט שעה (קוט"ש)
  • SEA-Drive® 100 -- מכיל 101 קילו-ואט שעה (קוט"ש)
  • SEA-Drive® 120 -- מכיל 138 קילו-ואט שעה (קוט"ש)

פעילות הייצור ברמה עולמית של סאונדון נמצאת על שטח של שמונה מייל רבוע בתוך מחוז הונאן בסין, ומשתמשת בשילוב של רובוטיקה, הרבה בינה, הרבה דיגיטציה והרבה אוטומציה כדי לשלב פתרון מקיף של בית חרושת חכם. מניהול קפדני של הייצור והסביבה ועד לאבטחת איכות, המפעל הוא מהמעלה הראשונה ומוביל בתעשיית האנרגיה החדשה.

וו פנג, סגן נשיא למכירות ושיווק של סאונדון אמר: "זאת אבן דרך משמעותית בשותפות שלנו עם Sea Electric. קבלת ההזמנה הזאת של 1,000 יחידות לא רק מאפשרת את הצמיחה הגלובלית הגדולה של Sea Electric, היא גם ממצבת את סאונדון כמובילה בשוק היצוא של רכב מסחרי חשמלי. זאת הצעה מנצחת לכולם".

אחרי צמיחה גדולה בשווקים חדשים, Sea Electric הודיעה לאחרונה שהיא סגרה מימון הון עצמי בהנפקה פרטית ראשונה עם הכנסות ברוטו כוללות של בערך 42 מיליון דולר אמריקני. ההכנסות נטו מההשקעה יאפשרו ל-SEA Electric לחזק את מעמדה כמובילת שוק בחישמול של רכב מסחרי כשהיא מממנת את צבר ההזמנות הגדול שלה ומאפשרת עוד תוכניות פיילוט עם מפעילים.

עם מטה גלובלי ומנהלים חשובים בלוס אנג'לס, יש ל-SEA Electric כעת פעילות בחמש מדינות ויותר ממיליון מייל של ניסויים על ידי יצרני ציוד מקוריים עצמאיים (OEM) ופעילות בשירות בכל השווקים.

ל-SEA Electric יש כעת שותפויות עם OEM’s, סוכנים, מפעילים ומתאימים של רכב מסחרי כדי לספק מגוון חדש של משאיות עם אפס פליטות והיא עומדת בלוח הזמנים למסור יותר מ-1,000 כלי רכב מסחריים השנה. החברה חוזה שיהיו לה יותר מ-15,000 כלי רכב מסחריים על הכביש עד סוף 2023.

אודות SEA Electric

חברת טכנולוגיות הרכב הגלובלית SEA Electric הוקמה באוסטרליה ב-2012, ויצרה את טכנולוגיית מערכת הכוח החשמלית הקניינית שלה (שנקראת SEA-Drive®) לציי המשלוחים והחלוקה העירוניים של העולם.

ל-SEA Electric שמוכרת על ידי רבים כמובילת שוק בחישמול של רכב מסחרי על בסיס גלובלי, יש נוכחות גלובלית, היא מתקינה מוצרים בשבע מדינות כולל ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, תאילנד, אינדונזיה ודרום אפריקה עם יותר ממיליון מייל ביחד של ניסויים על ידי יצרני ציוד מקוריים עצמאיים ופעילות בינ"ל בשירות.

המכירות הגלובליות של החברה, השירות אחרי המכירה וההנדסה מיוצגים בכל החברות הבנות, ואילו לצפון אמריקה יש את קיבולת ההתאמה וההכנה הכי גדולה של SEA Electric עם יותר מ-30,000 יחידות בשנה.

אודות Soundon New Energy Technology Co.

Soundon New Energy Technology Co., Ltd. היא בבעלות רוב של קבוצת סאונדון, העסק המוביל בתעשיית ההגנה על הסביבה של סין. סאונדון היא ספקית שירותים מקיפה שמתמחה במחקר ופיתוח של אנרגיית סוללות ליתיום ופתרונות משולבים. Soundon New Energy שנמצאת בשיאנגטאן, הונאן, סין, מחויבת לפיתוח וייצור של אנרגיית סוללות ליתיום ופתרונות של מערכות כוח.

ליצירת קשר:

Deb Pollack/Strategic Communications
(t) 805.320.9248 (e) [email protected]

תמונות יח"צ זמינות בקישורים הבאים:

Photos accompanying this announcement are available at:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/acb07b92-7f95-4d0d-b452-e83784b8e1f2

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/156f694e-1090-48df-ad48-4122d3550912

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI