דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים חברת הבת הישראלית של חברת הקנאביס Kaya Holdings מקבלת אישור ראשוני לרישיון גידול ועיבוד קנאביס
חברת הבת הישראלית של חברת הקנאביס Kaya Holdings מקבלת אישור ראשוני לרישיון גידול ועיבוד קנאביס
חיים נוי 31/03/21 |  צפיות: 1140

חברת הבת הישראלית של חברת הקנאביס Kaya Holdings מקבלת אישור ראשוני לרישיון גידול ועיבוד קנאביס

האישור מכין את הקרקע לפיתוח של המפעל של Kaya Farms Israel בגרין נגב, "עמק הסיליקון" הישראלי של הקנאביס הרפואי

פורט לודרדייל, פלורידה, 30 במרץ 2021, (ACCESSWIRE) :

Kaya Holdings, Inc. ("KAYS" או "החברה") (OTCQB.KAYS), החברה הציבורית האמריקנית הראשונה שמשלבת אנכית קמעונאות, גידול ועיבוד של קנאביס, הודיעה היום שחברת הבת הישראלית שלה, קאיה שלווה (Kaya Farms Israel) קיבלה את ההיתר הראשונה שלה מהיק"ר, היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות הישראלי, כדי לפתח מפעל לגידול ועיבוד קנאביס בישראל.

המפעל לייצור קנאביס רפואי של קאיה שלווה (Kaya Farms Israel),

מתחם הקנאביס גרין נגב, ירוחם, ישראל (עיבוד תמונה של תכנון הפרויקט).

ההיתר הראשוני מעניק לחברה רשות להמשיך בתוכניות שלה לפתח אתר לגידול ועיבוד קנאביס בקנה מידה מסחרי במתחם הקנאביס גרין נגב, ירוחם, ישראל, בכפוף למכרז על הקרקע. אחרי שהחברה תפתח את האתר בהתאם לכל התקנות הישראליות, ותעמוד בכל התקנים הנדרשים, יונפקו הרישיונות הסופיים לגידול ועיבוד.

"ישראל היא כבר זמן רב מרכז לחקר הקנאביס, שהחלוץ בו היה הפרופסור מהאוניברסיטה העברית ד"ר רפאל משולם, שהתחיל את מהפיכת הקנאביס הרפואי עם התגלית פורצת הדרך שלו, THC", אמר מנכ"ל KAYS קרייג פרנק, "וכבר פגשנו יזמים בלתי רגילים שאיתם אנו מקווים לשתף פעולה. ישראל מציעה שוק אטרקטיבי, גישה לשווקים נוספים וקירבה לבסיס ידע מצוין וטכנולוגיות בחזית הקידמה, שיעזרו לנו כשאנו מבצעים את תוכנית הצמיחה הבינ"ל שלנו. כשהחלק החשוב הזה של התצריף שלנו במקומו אנחנו יכולים לבצע את הרכיבים הנותרים של האסטרטגיה שלנו כולל דריסות רגל בשווקים מתפתחים חשובים אחרים".

"קבלת ההיתר הרשמי להתחיל לפתח את המפעל המתוכנן שלנו בירוחם מפגין שוב את ההתקדמות שלנו ברצון לבסס את KAYS כמתחרה יעילה בשוק הקנאביס הבינ"ל", המשיך פרנק. "הציפיות שלנו הן שבסופו של דבר השוק יכיר בהזדמנויות המבטיחות שאספנו והביצוע היציב שלנו. אנו שואפים שהערך שלנו ישקף טוב יותר את הפוטנציאל שלנו".

קאיה שלווה מתכוונת לבנות את המפעל שלה בישראל לפי התקנים הישראלים, כולל IMC-GAP (קנאביס רפואי בישראל - תנאי ייצור נאותים) בייצור, IMC-GSP קנאביס רפואי בישראל - תנאי אבטחה נאותים) באבטחה ו-IMC-GDP (קנאביס רפואי בישראל - תנאי הפצה נאותים). ההחזקה של Kaya Holdings בחברה הרשומה בישראל קאיה שלווה נשלטת באמצעות חברת בת בבעלות רוב, Kaya Brands International, Inc..

מוקדם יותר השנה, חברת הבת היוונית של KAYS, Kaya Farms Greece, מימשה אופציה לרכישת החזקה של 50% ב-Greekkannabis, המיזם המשותף היווני השותף שלה. הפרויקטים של Kaya Farms Israel ו-Kaya Farms Greece הם הבסיס להתרחבות הבינ"ל של KAYS, שמטרתה לשרת את הביקוש הגדל לקנאביס רפואי באיחוד האירופי, שחזוי לעלות על 146 מיליארד דולר ב-2028, לפי Fundamental Research Corp..

שני המפעלים, לפי החזוי כעת, מתוכננים לייצר בערך 600,000 פאונד של קנאביס ברמה רפואית פרימיום עם אישור GMP בשנה לייצוא פוטנציאלי לאיחוד האירופי ולמקומות אחרים.

דוח מחקר על Kaya Holdings Research Report - חברת הקנאביס הבינ"ל Kaya Holdings (OTCQB:KAYS) מקבלת דירוג קנייה, הערכת השווי ההוגן של $0.89 בפרופיל של Fundamental Research Corp שמדגיש את היתרון של נכנסת ראשונה ביוון ובישראל.

כדי לגשת לעותק של הדוח, תלחצו כאן או תגזרו ותדביקו את הקישור הבא בדפדפן שלכם:

https://www.dropbox.com/sh/2wj4miefkqairww/AAA3uHUPWg3BmAz19rHOMCjHa?dl=0

אודות Kaya Holdings, Inc. (www.kayaholdings.com)

Kaya Holdings, Inc. (OTCQB:KAYS) היא חברת קנאביס חוקי משולבת אנכית שנוגעת בצמחים ותיקה בענף שמפעילה כמה חברות בת בבעלות רוב שמוכרות באופן קמעונאי, מגדלות, מייצרות ומפיצות מוצרי קנאביס רפואי ולהנאה פרימיום, כולל תפרחת, תרכיזים, שמנים ותמציות, מזונות ומשקאות שהחדירו להם קנאביס, טופיקלז וקנצבטיקה. KAYS היא חברה ציבורית אמריקנית שמדווחת באופן מלא, הרשומה למסחר ב-OTCQB Tier של שוק ה-OTC בסימול OTCQB:KAYS.

תמצית של הפעילות

המבנה התאגידי של KAYS כולל את שלוש החברות הבנות בבעלות רוב הבאות, שכל אחת מהן מגיבה לדרישות והזדמנויות שונות בענף הקנאביס:

Marijuana Holdings Americas, Inc. היא הבעלים של המותג Kaya Shack™ של חנויות מריחואנה רפואית ולהנאה מורשות (www.kayashack.com) והמותג Kaya Farms™ של מוצרי קנאביס ופעילות עיבוד שפועלים בארצות הברית.

Kaya Brands USA, Inc. היא הבעלים של מגוון רחב של מותגים ייעודיים של תמציות קנאביס, שמנים, מגולגלים, טופיקלס, מזונות ומשקאות, קנצבטיקה ואביזרים קשורים.

Kaya Brands International, Inc. הוקמה כדי לשמש כאמצעי לפעילות של החברה מחוץ לארה"ב כולל מתן זיכיונות קמעונאיים בקנדה ופעילות גידול ביוון וישראל.

Marijuana Holdings Americas, Inc. - פעילות קנאביס בארה"ב

חנויות קנאביס קמעונאיות Kaya Shack™

ב-2014 KAYS הייתה החברה הציבורית האמריקנית הראשונה שהייתה הבעלים והמפעילה של בית מרקחת של מריחואנה רפואית. KAYS מפעילה עכשיו שתי חנויות קמעונאיות של מריחואנה ברישיון Kaya Shack™ OLCC כדי לשרת את שוק המריחואנה הרפואית ולהנאה החוקית באורגון והיא בתהליך של שינוי מיקום של רישיון קנאביס קמעונאי שלישי כדי לשמש כמרכז משלוחים לשוק הקנאביס של יוג'ין ודרום אורגון.

Kaya Farms™

המפעל לגידול בתוך מבנים, עיבוד וקנצבטיקה ביוג'ין, אורגון: יש לחברה מפעל Kaya Farms™ לגידול בתוך מבנים וייצור בשטח של 12,000 רגל רבוע ביוג'ין, אורגון שמשמש כמרכז של החברה לניסויי גידול, ניסוי שיטות, מחקר גנטי ופיתוח מוצרים שמחדירים להם קנאביס. החברה מבצעת עכשיו פעילות מוגבלת במקום הזה במסגרת הסכם ניהול עם Sunstone Farms, בעלת הרישיון הנוכחית. בכפוף לרכישה המוצלחת והעברה של רישיונות לייצור ועיבוד מריחואנה OLCC קיימים אחרים, KAYS מתכוונת להגדיל את המפעל ולהגדיל את הייצור לתפוקה מלאה.

מפעל החווה וחממות בלבנון, אורגון: ל-KAYS יש חלקה של 26 אקרים בלבנון, מחוז לין, אורגון שבו היא מתכוונת לבנות מפעל Kaya Farms™ עם גידול בחממות וייצור, בשטח של 85,000 רגל רבוע. עד כה KAYS קיבלה אישורי ייעוד קרקע של מחוז לין ועם ההנפקה של רישיון OLCC היא תתחיל לבנות. החווה מיועדת לפיתוח מיידי ומספקת לחברה קיבולת ייצור נוספת פוטנציאלית של יותר מ-100,000 פאונד בשנה, שתוגדל כאשר החוק יתיר יצוא מאורגון למדינות אחרות בארה"ב ולמדינות זרות שבהן השימוש בקנאביס חוקי. Kaya Farms™ פועלת לפי ספר הוראות לפעולות גידול, וגם ספרי הוראות לציות, ענייני העסקה ובטיחות.

Kaya Brands USA, Inc. - פיתוח של מותגים ומוצרים

החברה מחזיקה ספריית גנטיקה של יותר מ-30 זנים של קנאביס ויש בבעלותה כמה מותגים קנייניים בקטגוריות קנאביס מסורתיות וחדשניות כולל מגולגלים Kaya Buddies™, אביזרי קנאביס Really Happy Glass™ ו-Kaya Gear™, האופנה המרוכזת בקנאביס שקשורה לחברה. המותגים האלה זמינים עכשיו בחנויות Kaya Shack™.

החברה רשמה התקדמות בפיתוח של Kumba Extracts™, Syzygy Extracts™, P akalolo Juice Company™ Soothe Topicals™,Tony Giggles Pleasure Foods™ (מתאבנים איטלקיים מוחדרים קפואים), Uptown Shaman™ (קנצבטיקה) ו-Kaya Yums™ (שוקולדים, מסטיקים, חטיפי אנרגיה) שלה. בכפוף לאישור של רישיון הייצור ועיבוד שלנו, KAYS מתכוונת להתחיל השקה רב מדינתית ב-2020 במידה המותרת על ידי התשתית החוקית בארה"ב. המותגים האלה מיועדים לכל חנויות Kaya Shack™, גם בבעלות החברה וגם בזכיינות.

Kaya Brands International, Inc. - פעילות קנאביס במדינות זרות

אחרי שש שנים של ביצוע פעילות קנאביס "שנוגעת בצמחים" בארה"ב בתוך המסגרת הרגולטורית הקפדנית של חברה ציבורית, KAYS הקימה חברה בת, Kaya Brands International, Inc. ("KBI") כדי לנצל את הניסיון שלה ולהתרחב לשוקי קנאביס ברחבי העולם. הפעילות והיוזמות הנוכחיות של KBI כוללות:

Kaya Kannabis- Kaya Farms™ Greece S.A. ("Kaya Farms Greece", חברה יוונית) היא חברת בת בבעלות רוב של KBI. החברה מימשה זה עתה את האופציה שלה (בכפוף לתנאים של דוח K-8 שפורסם בעבר) לפיה Kaya Farms Greece תרכוש החזקה של 50% ב-Greekkannabis, PC, חברת קנאביס מאתונה, יוון שקיבלה את הרישיון שלה לבניית מפעל שכולל בערך 500,000 רגל רבוע של בניינים על קרקע של 15 אקרים מחוץ לאתונה, יוון כדי לגדל, לעבד ולייצא קנאביס בדרגה רפואית מיוון לאיחוד האירופי ולמקומות אחרים.

Kaya Farms™ Israel- Kaya Shalvah LTD ("Kaya Farms Israel", חברה ישראלית) היא חברת בת בבעלות רוב של KBI. Kaya Farms Israel בתהליך של הגשת בקשות לגורמים ממשלתיים שונים בישראל לרישיון לגדל, לעבד ולייצא קנאביס בדרגה רפואית מישראל. עם ההגשה של הבקשה הראשונית לרשות הקנאביס הישראלית, קאיה שלווה מתכוונת להגיש הצעה לרכישת 100 דונם (בערך 25 אקרים) של קרקע בישראל שהיא חלק מגרינגב, אקוסיסטם קנבינואידי בתמיכה ממשלתית בירוחם, ישראל שחזוי להיות עמק הסיליקון של הייצור והמחקר של קנאביס רפואי.

שני המפעלים כעת חזויים (ואחרי השגה מוצלחת של מימון, השלמת הבנייה וקבלת הרישיונות הדרושים הסופיים), מתוכננים לייצר בערך 600,000 פאונד של קנאביס ברמה רפואית פרימיום עם אישור GMP בשנה לייצוא פוטנציאלי לאיחוד האירופי ולמקומות אחרים.

זכיינות בקנדה: KAYS קבעה את קנדה (המדינה היחידה בין 7G שבה הייצור, המכירה והשימוש בקנאביס רפואי וגם להנאה חוקיים ברמה כלל ארצית) כמטרה הראשונה למכירה והפעילות של הזיכיונות לחנויות קנאביס Kaya Shack™, עם יעד של 75-100 חנויות קנאביס קמעונאיות של Kaya Shack™ ברחבי קנדה באמצעות השקה במבנה רב שנתי, בכפוף לקבלת רישיונות ותנאי השוק. KAYS שכרה את חברת עורכי הדין מטורונטו, קנדה Garfinkle Biderman, LLP כדי להכין את מסמכי הגילוי של הזיכיונות ודברים קשורים עבור המכירה של זיכיונות לחנויות קנאביס של Kaya Shack™ בקנדה. KAYS מתכננת להרחיב בסופו של דבר את פעילות הזכיינות שלה לארה"ב, כפי שיתירו התקנות והחוקים.

גילוי חשוב

KAYS מתכננת לבצע את היעדים העסקיים המוצהרים שלה מתוך הבנה עכשווית של חוקים מדינתיים ומקומיים ומדיניות האכיפה והעדיפויות הפדרליות כפי שהם מתייחסים למריחואנה. משקיעים ובעלי מניות פוטנציאליים מוזהרים ש-KAYS ו-MJAI יקבלו ייעוץ של עורכי דין לפני המימוש של חלק כלשהו מהתוכנית העסקית שלהן (כולל אך לא רק בקשות לרישיונות לגידול, הפצה או מכירה של מוצרי מריחואנה, עיסוק בפעילויות האמורות או רכישת פעילויות ייצור/ מכירה קיימות). ייעוץ של עורכי דין בנוגע לפעילויות ספציפיות של KAYS, הליכים משפטיים פדרליים, מדינתיים או מקומיים או שינויים במדיניות של הממשלה הפדרלית ו/או בחוקים מדינתיים ומקומיים יכולים להשפיע לרעה על הפעילות העסקית והערך לבעלי המניות.

למידע נוסף פנו לקשרי משקיעים: [email protected] או 561-210-7664

מקור: Kaya Holdings Inc

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI