דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הפתרון Synchronoss Personal Cloud נבחר לשילוב בתוך מוצרי ההגנה על מכשירים צרכניים של Allstate Protection Plans
הפתרון Synchronoss Personal Cloud נבחר לשילוב בתוך מוצרי ההגנה על מכשירים צרכניים של Allstate Protection Plans
חיים נוי 01/04/21 |  צפיות: 1118

הפתרון Synchronoss Personal Cloud נבחר לשילוב בתוך מוצרי ההגנה על מכשירים צרכניים של Allstate Protection Plans

היכולת להגן גם על המכשיר וגם על התוכן מגדילה את הנאמנות של הלקוחות ומחזקת את הקשר עם הלקוחות

ברידג'ווטר, ניו ג'רסי, 30 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Synchronoss Technologies, Inc. (NASDAQ: SNCR), מובילה וחדשנית גלובלית בפתרונות ענן, העברת מסרים ודיגיטל, הודיעה היום ש-Allstate Protection Plans בחרה את הפתרון Synchronoss Personal Cloud לשילוב בתוך מוצרים נבחרים של תוכניות הגנה על מכשירים. ההוספה של ענן אישי תיתן ללקוחות בכל העולם יכולת לגבות ולנהל את הנכסים הדיגיטליים רבי הערך שלהם - אנשי קשר, תמונות, סרטונים, מוסיקה, מסמכים, הודעות ועוד - מכל מכשיר אנדרואיד או iOS מוגן.

ג'ף מילר, נשיא ומנכ"ל סינכרונוס, אמר שהוא שמח ששני הארגונים יעבדו ביחד. "מכשירים ניידים משמשים כמאגרים של הנתונים הכי אישיים שלנו ומסמכים חשובים, והיכולת לגבות ולאבטח באופן בטוח וקל את התוכן הזה נעשית יותר ויותר חשובה ללקוחות", אמר. "אנחנו מצפים לשיתוף הפעולה עם Allstate Protection Plans כדי לעזור לה לנצל את כל מה שהפתרון Synchronoss Personal Cloud יכול להציע, כולל גמישות להוסיף במהירות שירותי ערך מוסף אחרים".

בנוסף לגיבוי אוטומטי של תוכן לפי ההעדפות של המנוי, הענן האישי המופעל על ידי סינכרונוס נותן ללקוחות של תוכניות הגנה על מכשירים דרכים לארגן את התוכן שלהם ולפעול בו, כולל:

  • פלאשבקים, דגשיםוהצגת שקופיות מיידית שמציגים תוכן בפורמטים משכנעים ומרתקים.
  • פונקציות עריכהושיתוף של תמונות שמאפשרות למשתמשים לשפר ולשתף זיכרונות עם חברים ובנימשפחה.

Allstate Protection Plans נרכשות על ידי לקוחות ממגוון רחב של ערוצים, כולל קמעונאים גדולים, מפעילים גלובליים וישירות מהחברה.

קרל וויילי, נשיא ומנכ"ל Allstate Protections Plans אמר שהוספת ענן אישי לחבילות ההגנה על מכשירים שלה נותן לחברה את היכולת להגן על כל הקשר עם הלקוח -- מהמכשיר עד התוכן -- ותעזור להגדיל את שביעות הרצון של הלקוח ותבנה נאמנות למותג. כאחת החברות המובילות בהגנה על טלפונים ניידים, מחשבים ניידים, טבלטים ומכשירי אלקטרוניקה צרכניים אחרים, אנחנו מבינים את התפקיד הקריטי שיש למכשירים האלה בחיי היומיום שלנו. הוספת היכולות עתירות הפונקציות של Synchronoss Personal Cloud למוצרים נבחרים של הגנה אישית משמעה שאנחנו יכולים עכשיו להגן על כל הסביבה הניידת של הלקוח. היכולת המשופרת הזאת משמעה קשר יותר מקיף עם הלקוחות שלנו", אמר.

פתרונות הענן האישי של סינכרונוס אומצו על ידי מפעילי סלולר וחברות אחרות ברחבי העולם כדי לספק רמה גבוהה של ערך ללקוחות שלהם ולהפיק הכנסות חדשות. למידע נוסף על פתרונות הענן האישי של סינכרונוס, בקרו בבקשה באתר synchronoss.com/solutions/cloud.


אודות סינכרונוס

Synchronoss סינכרונוס משנה את האופן שבו חברות יוצרות הכנסות חדשות, מפחיתות עלויות ומשמחות את המנויים שלהן עם פתרונות ענן, העברת מסרים ודיגיטל, שתומכים במאות מיליוני מנויים ברחבי העולם. הטכנולוגיות החדשות המאובטחות, מדרגיות ופורצות דרך של סינכרונוס, השותפויות האמינות והאנשים המוכשרים משנים את האופן שבו לקוחות TMT מגדילים את העסקים שלהם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.synchronoss.com.

אודות Allstate Protection Plans

Allstate Protection Plans, שמקבלת שירות על ידי SquareTrade, חברה של אולסטייט, היא ספקית מאוד מוערכת של תוכניות הגנה שמיליוני לקוחות בוטחים בה בזכות השירות המהיר והיעיל שלה. Allstate Protection Plans זמינה למכשירים ניידים, אלקטרוניקה, מכשירי חשמל, ריהוט ומוצרי צריכה אחרים אצל קמעונאים ומוכרים גדולים בעולם.

קשרי מדיה:

For Synchronoss:

Diane Rose, CCgroup, T: +1 727.238.7567 E: [email protected]
For Allstate Protection Plans:

Ian Twinn, Tandem Marketing Communications, T: +1 917. 306. 7270

E: [email protected]

קשרי משקיעים:

For Synchronoss:

Todd Kehrli/Joo-Hun Kim, MKR Investor Relations, Inc., E: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.

Biolojic Design מכריזה כי Nektar Therapeutics מימשה את אופציית הרישיון שלה כדי לפתח באמצעות בינה מלאכותית נוגדן אגוניסטי מכוון לקולטן TNFR2 לטיפול במחלות אוטואימוניות
התוכנית היא תוצר של שיתוף פעולה מחקרי בין ביולוג'יק דיזיין לבין Nektar שהחל בשנת 2021

KnowBe4 רוכשת את Egress
תוספת פתרון אבטחה של Egress לדואר אלקטרוני בענן עבור חבילת המוצרים המקיפה של KnowBe4 תיצור את הפלטפורמה הגדולה והמתקדמת ביותר של אבטחת סייבר מונעת בינה מלאכותית לניהול סיכוני אנוש

ThreatLocker® מגייסת 115 מיליון דולר מסדרה D כדי להמשיך לספק אבטחת נקודות קצה בגישת אפס אמון לארגונים נוספים
את הסבב הובילה חברת השקעות הצמיחה הגלובלית General Atlantic, יחד עם StepStone Group וקבוצת DE Shaw, כדי להאיץ את חדשנות המוצר ולהגדיל את טווח ההגעה של אבטחת נקודות הקצה בשיטת אפס אמון לארגונים ברחבי העולם

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI