דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Allied Universal(R) מעסיקה מנהל מיזוגים ורכישות ראשי ומנהל משותף של אסטרטגיות וקשרי משקיעים
Allied Universal(R) מעסיקה מנהל מיזוגים ורכישות ראשי ומנהל משותף של אסטרטגיות וקשרי משקיעים
חיים נוי 02/04/21 |  צפיות: 1148

Allied Universal(R) מעסיקה מנהל מיזוגים ורכישות ראשי ומנהל משותף של אסטרטגיות וקשרי משקיעים

סנטה אנה, קליפורניה, 1 באפריל 2021, (ACCESSWIRE) :

Allied Universal®, חברה מובילה של שירותי אבטחה ואמצעים בצפון אמריקה, מינתה לאחרונה את מייק ברגובסקי כמנהל מיזוגים ורכישות ראשי ומנהל משותף של אסטרטגיות וקשרי משקיעים. דנט פרקינס קודמה לנשיאת מיזוגים ורכישות בצפון אמריקה.

ברגובסקי יהיה אחראי על העבודה עם צוות ההנהלה הבכירה של החברה כדי לפתח ולבצע את הכיוון האסטרטגי של הארגון כדי להמשיך ליצור צמיחה חזקה, עקבית ורווחית. ברגובסקי ינהל את פעילות המיזוגים והרכישות הגלובלית של Allied Universal וגם ימלא תפקיד מפתח ברכישה והשילוב הקרובים של G4S.

"היה לי העונג לעבוד עם מייק בשמונה השנים האחרונות כשהוא היה בוורבורג פינקוס, השותפה הפיננסית הוותיקה של החברה", אמר סטיב ג'ונס, יו"ר ומנכ"ל Allied Universal. "הניסיון הרב של מייק והיכולת לבצע, יחד עם נקודת המבט הפרגמטית והאסטרטגית, יתנו ל-Allied Universal דחיפה גדולה בקשר לפעילות המיזוגים והרכישות בקנה מידה כלל עולמי. אנחנו באמת שמחים שמייק מצטרף להנהלה הבכירה שלנו".

במשך השנים Allied Universal מילא תפקיד חשוב בהובלת העסקאות משנות המצב החשובות של Allied Universal וב-2019 הוא מונה למועצת המנהלים של החברה.

"אני שמח להצטרף ל-Allied Universal. עבדתי עם ההנהלה הבכירה שנים רבות כך שזה יהיה שינוי טבעי וחלק", אמר ברגובסקי. "זאת תקופה מרגשת באמת להצטרף ל-Allied Universal כשהחברה נמצאת בחזית של התרחבות בינ"ל גדולה. אני מצפה לעבודה המשותפת עם דנט והצוות שלה כדי לשכפל את תוכנית הרכישות בצפון אמריקה המאוד מצליחה של החברה בקנה מידה כלל עולמי".

כמנהל משותף של אסטרטגיות וקשרי משקיעים, ברגובסקי יהיה אחראי גם לוודא שהחברה ממוצבת באופן מתאים ואסטרטגי אצל משקיעים, מנהלים ובעלי עניין רלבנטיים אחרים.

מאז 2011 Allied Universal עבד בקבוצת השירותים התעשייתיים ועסקיים של ורבורג פינקוס בלונדון וניו יורק. לפני זה הוא עבד ב-Thomas H. Lee Partners ובקבוצת המימון של רכישות ממונפות של Banc of America Securities. היא קיבל B.S. במתמטיקה מהמכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) ו-MBA מבית הספר לעסקים של הרווארד.

אודות Allied Universal

Allied Universal®, חברה מובילה של שירותי אבטחה ואמצעים עם יותר מ-265,000 עובדים והכנסות של יותר מ-9.5 מיליארד דולר, מספקת שירותי אבטחה ופתרונות טכנולוגיים ללא מקבילים. עם משרדים שנמצאים ברחבי ארה"ב וגם במדינות אחרות (קנדה, מכסיקו, בריטניה), Allied Universal אחראית על ההגנה של יותר 50,000 אתרים של לקוחות שכוללים הרבה מגזרי התמחות כמו השכלה גבוהה, בריאות, קמעונאות, נדלן מסחרי, קמפוסים ממשלתיים ושל חברות, וכדומה. Allied Universal שנתמכת על ידי ניסיון רב שנצבר ביותר מ-60 שנה בעסקים מספקת שירותי אבטחה פרואקטיבית וטכנולוגיות חכמות בחזית הקידמה כדי לספק פתרונות מתפתחים מותאמים אישית שמאפשרים ללקוחות להתמקד בעסקי הליבה שלהם. באמצעות שירות לקוחות מהמעלה הראשונה, מערכות מאוד מתקדמות ופתרונות טכנולוגיים מתלכדים... Allied Universal שם בשבילכם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.aus.com.

קשרי מדיה:

Vanessa Showalter, Allied Universal/PR Manager
Phone: 714-619-9744
Email: [email protected]

Nancy Thompson, Vorticom Public Relations
Phone: 212-532-2208
Email: [email protected]

מקור: Allied Universal

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI