דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים דוח מוצא ביקוש מואץ לתארים בעסקים למוסמכים ב-2021 וקיטון בחששות לגבי קוביד-19
דוח מוצא ביקוש מואץ לתארים בעסקים למוסמכים ב-2021 וקיטון בחששות לגבי קוביד-19
חיים נוי 02/04/21 |  צפיות: 1230

דוח מוצא ביקוש מואץ לתארים בעסקים למוסמכים ב-2021 וקיטון בחששות לגבי קוביד-19

הנתונים מדגישים איך סטודנטים פוטנציאליים תופסים למידה מרחוק ויעדי לימוד מועדפים

רסטון, וירג'יניה, 30 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

העניין בתוכניות של לימודי ניהול למוסמכים (GME) ב-2021 ממשיך לגדול בקרב סטודנטים פוטנציאליים, מגמה שחופפת לדעיכה של החששות לגבי ההשפעה של קוביד-19, לפי דוח חדש שפורסם היום על ידי המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC™). דוח mba.com על הסקר של סטודנטים פוטנציאליים לשנת 2021 של המועצה מוצא שאחוז המשיבים שמדווחים שהם חוששים באופן קיצוני או מאוד חוששים בגלל קוביד-19 ירד מ-41 ל-31 אחוז בתקופת הסקר. בנוסף, שלושה מתוך ארבעה (73%) מועמדים בינ"ל שמתכננים ללמוד לתואר MBA מחוץ למדינת האזרחות שלהם לא משנים את התוכניות המקוריות שלהם למרות המגיפה.

ממצאים חשובים

מועמדות נשים יותר פתוחות ללמידה מרחוק מאשר גברים

למרות שמחקרים הראו שההשפעה של קוביד-19 חמורה במיוחד על נשים כי הן נושאות ביותר אחריות של חינוך ועבודה מרחוק, הדוח של GMAC מצא שמועמדות נשים רבות עדיין לא נרתעות ומוכנות להתאים את התוכניות שלהן להשכלה גבוהה. ספציפית, מועמדות סביר יותר שיחפשו את הגמישות של למידה מרחוק מאשר גברים. הן מוכנות לקבל שאחוז גדול יותר של התואר שלהן יושלם באופן מקוון וסביר יותר שיסכימו שאפשרויות קריירה שהושגו על ידי תואר בעסקים למוסמכים בקמפוס הן כמו אלה שהושגו על ידי תואר מקוון.

"כשהחיסונים הופכים ליותר ויותר זמינים, סטודנטים פוטנציאליים ברחבי העולם רואים אור בקצה המנהרה בנוגע למגיפה הגלובלית", אמר סנגיט צ'אופלה, נשיא ומנכ"ל GMAC. "מעודד במיוחד למצוא מועמדות שרוצות תארים מתקדמים בעסקים כדי להשיג יתרונות בקריירה למרות האתגרים והחסמים הייחודיים שניצבים בפניהן בגלל קוביד-19".

יותר מועמדים שוקלים GME כדי לשדרג מיומנויות בסביבה הלא ודאית של קוביד-19.

יותר ממחצית מהמועמדים הפוטנציאליים (58%) אישרו שהם "תמיד מתכננים להשיג תואר בעסקים למוסמכים בשלב זה", ואילו יותר משליש מהמועמדים הפוטנציאליים (37%) דיווחו שהם רוצים GME עכשיו כי הם "רוצים להגיש מועמדות למשרה אבל אין להם את המיומנויות ו/או התואר הדרושים כדי להיות תחרותיים". הביקוש המואץ ל-GME הוא אולי בגלל העובדה שיותר מועמדים מכירים בצורך לצאת מכלכלה לא יציבה כשהם יותר מוכנים לקריירה.

"קוביד-19 שיבשה באופן יסודי את העתיד של העבודה ואת המיומנויות שנחוצות להצלחה עתידית", אמר סוג'ין קוון, מנהל כללי, קבלת תלמידים ותוכנית MBA בהיקף מלא בבית הספר למינהל עסקים רוס של האוניברסיטה של מישיגן וחבר במועצת המנהלים של GMAC. "זה משהו שבתי ספר למינהל עסקים מודעים לחלוטין אליו ומתאימים את עצמם לכך כי מועמדים רוצים לשפר את המיומנויות המקצועיות והניהוליות שלהם כדי לעמוד בדרישות של מקום העבודה המשתנה במהירות".

מועמדים בינ"ל עדיין מעדיפים ניידות על פני לימודים מקוונים

יותר מ-40 אחוז מהמועמדים הבינ"ל -- אלה שרוצים ללמוד מחוץ למדינת האזרחות שלהם -- שנסקרו מציינים את העבודה מחוץ למדינת האזרחות שלהם כמוטיבציה העיקרית לגבי הקריירה. ההזדמנויות לחיות ולעבוד בחו"ל מסבירות מדוע מועמדים בינ"ל (70%) סביר יותר שידווחו שהם לא משנים את התוכניות המקוריות שלהם בהשוואה למועמדים מקומיים (52%) בסביבה של מגיפה כלל עולמית. רוב המועמדים הבינ"ל ממשיכים לכן לתת חשיבות לניידות ולא מעדיפים להחליף חוויה אישית פיזית בלמידה מקוונת.

ארצות הברית ובריטניה הן עדיין היעדים הכי מועדפים אצל סטודנטים בינ"ל

מועמדים בינ"ל ממשיכים לציין את ארה"ב כאחת משלוש העדיפויות הכי מבוקשות שלהם ללימוד עסקים בחו"ל. סטודנטים פוטנציאליים מהודו מדרגים את ארה"ב כעדיפות הראשונה, לפני המדינה שלהם, ואילו אלה מקנדה ובריטניה בוחרים בארה"ב כיעד הבינ"ל הראשון שלהם. מועמדים פוטנציאליים מסין רבתי מזהים את בריטניה (27%) כיעד הלימודים המועדף שלהם, ואחריה ארצות הברית (21%) וסינגפור (12%). המתיחות העולה בין ארה"ב וסין בשנים האחרונות אולי הרתיעה סטודנטים סיניים פוטנציאליים לבוא לאמריקה בשביל התארים המתקדמים שלהם, יחד עם הגידול בתוכניות באיכות גבוהה של בתי ספר למינהל עסקים בסין ואזור אסיה פסיפיק.

עוד על סדרת הסקרים של GMAC

דוח mba.com על הסקר של סטודנטים פוטנציאליים נערך על סמך נתונים שנאספו על בסיס חודשי בין יולי ודצמבר 2020 מ-2,515 אנשים בסך הכל מכל העולם שציינו תוכניות להירשם לתוכנית GME ב-2021. יותר מ-7 מיליון מועמדים במסע שלהם לתואר שני במינהל עסקים או MBA ביקרו באתר mba.com בשנה שעברה כדי לבדוק אפשרויות של בתי ספר למינהל עסקים, להתכונן ולהירשם לבחינות ולקבל ייעוץ על תהליך הקבלה.

סקר המגמות בבקשות ההרשמה של GMAC לשנת 2020, שפורסם בנובמבר 2020, אסף וניתח תשובות מיותר מאלף תוכניות עסקים למוסמכים בכל העולם ומצא שבקשות הרשמה לתוכניות של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים עלו, עם שינויים בשיעורי הגידול לפי אזורים ותוכניות בגלל למידה מקוונת, נסיעות ובעיות אשרה. דוח זה ומחקרים נוספים על מגמות גלובליות בלימודי ניהול למוסמכים אפשר למצוא באתר של GMAC כאן.

אודות GMAC™

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC™) היא ארגון מכוון משימה של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים מכל העולם. GMAC שנוסד ב-1953 יוצר פתרונות וחוויות שמאפשרים לבתי ספר למינהל עסקים ולמועמדים לגלות, להעריך ולהתחבר אלה עם אלה טוב יותר.

GMAC™ מספקת מחקר ברמה עולמית, כנסים של הענף, כלי גיוס והערכות לענף לימודי הניהול למוסמכים, וגם כלים, משאבים, אירועים ושירותים שעוזרים להדריך מועמדים במסע ההשכלה הגבוהה שלהם. הבחינה Graduate Management Admission Test™ (GMAT™) שבבעלות וניהול GMAC היא ההערכה לבתי ספר למינהל עסקים למוסמכים שנעשה בה השימוש הרחב ביותר. בבעלות וניהול GMAC גם הבחינה NMAT by GMAC™ (NMAT™) וההערכה לבכירים (EA). BusinessBecause ו-The MBA Tour הן חברות בנות של GMAC™, ארגון גלובלי עם משרדים בסין, הודו, בריטניה וארצות הברית.

למידע נוסף על העבודה שלנו, בקרו באתר www.gmac.com.

קשרי מדיה:

Teresa Hsu
Sr. Manager, Media Relations
202-390-4180 (mobile)
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI