דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אנליטיקה מודיעה על ההתרחבות של הפתרון לבריאות האגן PeriCoach® לתוך סין
אנליטיקה מודיעה על ההתרחבות של הפתרון לבריאות האגן PeriCoach® לתוך סין
חיים נוי 04/04/21 |  צפיות: 1101

אנליטיקה מודיעה על ההתרחבות של הפתרון לבריאות האגן PeriCoach® לתוך סין

מערכת לתרגול רצפת האגן לטיפול באי נקיטת שתן במאמץ

  • PeriCoach תופץ דרךרשת מקיפה של מרכזים לטיפול אחרי לידה, בתי חולים, רשתות של בתי מרקחתופלטפורמות מקוונות שמשרתות השותפות במיזם המשותף.
  • המיזם המשותף גם ישתמש ברשת נרחבת של יותרמ-30,000 אנשי מקצוע קליניים ב-100 ערים כדי להפיץ את PeriCoach.
  • ההסכם מתבסס על שותפות ההפצה במזרח התיכוןהקיימת של אנליטיקה כדי לאפשר צמיחה וייצור של PeriCoach בשווקים בינ"ל.
  • מחקר קליני מאשר שהטיפול הלא מפוקח ב-אנליטיקהבמעמד שווה לטיפול פיזי ברצפת האגן במרפאה לטיפול באי נקיטת שתן במאמץ, בעלותהרבה יותר נמוכה.
  • PeriCoach מספקת פתרוןמשתלם לשיפור איכות החיים, להקלת נטל הטיפול ולהפחתת ההוצאה על פדים לאינקיטה באוכלוסיות אחרי לידה ומזדקנות.

בריסביין, אוסטרליה, 31 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Analytica Limited (ASX:ALT), היצרנית האוסטרלית של המערכת לתרגול רצפת האגן PeriCoach לטיפול באי נקיטת שתן במאמץ, התקשרה בהסכם מיזם משותף לייצור, הפצה ושיווק של המערכת בסין, מקאו, הונג קונג וטאיוואן. אנליטיקה יוצרת שותפות עם Hebei NACOL Bio-Technology Co., Ltd (נקול) ו-Shijiazhuang Biosphere Pty Ltd (ביוספיר), שנמצאות במחוז הביי.

בעלי המניות העיקריים של נקול כוללים שתי חברות ייצור והפצה רפואיים סיניות מאוד מנוסות, Heibei Aineng Biological Technology Co., Ltd ו-Shijiazhuang YST Medical Supplies Co. Ltd.

המיזם המשותף ירשום את PeriCoach במינהל המזון והתרופות של סין (CFDA) כמכשיר רפואי סוג 2. עם אישור של CFDA, PeriCoach יהפוך להיות טיפול במרשם, שיכסה בתחילה את רשת בתי החולים באזור צפון סין.

ההתרחבות לתוך סין תתמוך בהפצה של PeriCoach לשוק השיקום לאחר לידה הגדל במהירות וגם לשוק הקשישים המניעתי בשלב המוקדם, כי אישה אחת משלוש בכל העולם סובלת מאי נקיטת שתן במאמץ. ההסכם ממשיך את האסטרטגיה של אנליטיקה להביא את PeriCoach לתוך שווקים בכל העולם, בהתבסס על הגידול המזרח התיכון עם השותפה Motion Egypt LLC, ולחפש שותפים אחרים בצפון אמריקה, אירופה ודרום מזרח אסיה מחוץ לסין.

PeriCoach מורכב ממכשיר רפואי, יישום לטלפון חכם ואת PeriVault, מסד הנתונים הגדול ביותר בעולם של תרגילים לשרירי רצפת האגן. PeriCoach כולל טכנולוגיית הדרכה לטכניקה של משוב ביולוגי שעוזרת לנשים לבצע באופן נכון תרגילים של רצפת האגן, שנקראים גם תרגילי "קגל", בזמן שהן משתמשות במכשיר וביישום. נתונים מעולם האמיתי ממטופלות1 PeriCoach מראים שכמעט 60% מהנשים לא יודעות איך להפעיל את השרירים הנסתרים האלה כשהן משתמשות במכשיר לראשונה. הדרכה לטכניקה של PeriCoach משמעה שכל אישה יכולה לבצע "קגלים" באופן נכון ובטוח בפרטיות של הבית שלה.

ניסוי קליני2,3 מבוקר אקראית בלתי תלוי שעבר ביקורת עמיתים מהזמן האחרון שבוצע באוניברסיטה של ניו מכסיקו והתפרסם בכתב העת Journal of Female Pelvic Medicine & Reconstructive Surgery הגיע למסקנה שמערכת המשוב הביולוגי של PeriCoach, ללא הדרכה פורמלית, לא נחותה ובמעמד שווה לטיפול פיזי ברצפת האגן במרפאה במרכז מצוינות של רצפת האגן, ולכן המערכת הזאת היא אופן הטיפול הכי משתלם4 באי נקיטת שתן במאמץ ומעורבת. צפו בסרטון כאן.

תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת: https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/1d7fc4b0-f47e-4dae-819d-b5db59eb359f

PeriCoach מיוצרת כיום באוסטרליה, וקו הייצור החדש לשוק הסיני בלבד נמצא באזור הסחר החופשי של שיג'יאז'ואנג ויהיה רשום כאחד הפרויקטים הגדולים באזור הסחר החופשי ואזור טכנולוגיית העילית.

PeriCoach תופץ דרך הרשת הנרחבת הקיימת של בתי חולים וארגונים אחרי לידה שמשרתות השותפות במיזם המשותף. השותפות במיזם המשותף שיתפו פעולה עם פלטפורמת טיפול אחרי לידה מובילה בסין עם כיסוי של 100 ערים ויותר מ-30,000 אנשי מקצוע קליניים.

בסין 15 מיליון תינוקות נולדים כל שנה5. עם הפיתוח המהיר של הכלכלה המודרנית, ענף השיקום אחרי לידה גדל ל-3.95 מיליארד יואן בשנה (608 מיליון דולר) ב-2018, עם שיעור צמיחה שנתי מורכב של 643.9%.

יתר על כן, בסין, כמו במדינות מערביות, יש אוכלוסייה מזדקנת שמתוכה 31% מהנשים המבוגרות חוות אי נקיטת שתן, אבל רק 25% מהן מבקשות כעת עזרה רפואית7. המיזם המשותף רואה הזדמנות גדולה של בריאות הציבור בטיפול שמרני באי נקיטת שתן בנשים בגיל 50-70, שיפחית את ההשפעה על איכות החיים יחד עם הנטל הכלכלי של טיפול בזקנים בטווח הארוך.

המנכ"ל של Aineng, מר לנג'ו שו, ינהל את המיזם המשותף ואמר: "יש לנו אמון רב ביכולות המו"פ של אנליטיקה ואנחנו מאמינים שאנליטיקה ונקול יכולות לנצל את החוזקות של כל אחד מהצדדים מהמיזם המשותף הזה ולהגיע למצב שכולם מרוויחים. כשאנו מפגישים את הטכנולוגיה המובילה של אנליטיקה ומשאבי התעשייה הנרחבים של נקול בסין, אנחנו מצפים לראות את PeriCoach נכנסת לשוק הענקי הזה".

למר שו יש רקע חזק במכשירים וחומרים רפואיים, כולל היסטוריה של 17 אישורים של מכשירים רפואיים סוג 2 והשלמת ניסויים קליניים של מכשירים רפואיים סוג 3. הוא גם מנהל צוות בתוכנית מחקר ופיתוח (מו"פ) חשובה של משרד המדע והטכנולוגיה של סין, שמופעלת על ידי ארבע אוניברסיטאות מובילות ואחד משלושת בתי החולים הכי גדולים בסין. בנוסף מר שו הוא מנהל מרכז המו"פ של חומרים רפואיים באוניברסיטת ננקאי.

היו"ר של אנליטיקה בע"מ ד"ר מייקל מונסור אמר: "הכניסה לשוק הסיני עם שחקניות כאלה זריזות ומנוסות היא אבן דרך חשובה עבור אנליטיקה. סין מובילה את העולם בהכרה בצורך בטיפול אחרי לידה יעיל ומתמודדת עם האתגר של טיפול באוכלוסייה המזדקנת הגדולה שלה על ידי שימוש במערכת PeriCoach כדי לעזור לנשים לשלוט באי נקיטה. PeriCoach היא פתרון משתלם מוכח שישפר דרמטית את איכות החיים של נשים ונטל הטיפול בהן. אנחנו מצפים להמשיך לבדוק את האפשרויות האסטרטגיות שלנו להרחיב את הזמינות של PeriCoach בכל העולם".

אנליטיקה העבירה לאחרונה את פעילות הייצור האוסטרלית שלה ורוצה להקים מכירות מקוונות בארה"ב, בריטניה/ אירלנד, אוסטרליה וניו זילנד בעתיד הקרוב. ל-PeriCoach יש אישור USFDA 510(k), רישום ARTG אוסטרלי ואישור CE.

למידע נוסף, התקשרו בבקשה: [email protected]

למידע נוסף על מערכת PeriCoach, בקרו בבקשה באתר www.PeriCoach.com

למידע נוסף על אנליטיקה, בקרו בבקשה באתר www.AnalyticaMedical.com

אודותAnalytica - אנליטיקה בע"מ

המוצר המוביל של אנליטיקה הוא מערכת PeriCoach® - מערכת טיפולי בריאות אלקטרונית לנשים שסובלות מאי נקיטת שתן במאמץ. זה פוגע באישה אחת משלוש בכל העולם ונגרם בעיקר מחובלה בשרירי רצפת האגן כתוצאה מהריון, לידה והפסקת המחזור.

PeriCoach כוללת מכשיר, פורטל אינטרנט ויישום לטלפון חכם. המכשיר מעריך את הפעילות בשרירי רצפת האגן. המידע הזה משודר ליישום בטלפון חכם ואפשר להעלות אותו למסד נתונים בענן שבו רופאים יכולים לעקוב אחרי התקדמות המטופלת דרך פורטל אינטרנט. המערכת החדשה הזאת מאפשרת לרופאים לקבוע מרחוק אם האישה מבצעת את תרגילי רצפת האגן שלה והאם הם משפרים את המצב שלה. חיזוק שרירי רצפת האגן יכול גם פוטנציאלית לשפר את התחושה או הסיפוק המיניים ופוטנציאל האורגזמה אצל חלק מהנשים.

ל-PeriCoach יש אישורים רגולטוריים לאי נקיטת שתן באוסטרליה ויש לה אישור CE ואישור USFDA 510(k).

ל-PeriCoach יש גם אישור באוסטרליה ואישור CE באירופה לטיפול בצניחת איברים באגן, מצב שפוגע באישה אחת מחמש בימי חייה.

ליצירת קשר:

Geoff Daly, CEO
[email protected]

References

  1. Data on file.
  2. Analytica Announcement: https://www.analyticamedical.com/downloads/2020/20201120-ASX-ALT-UoNM-FPMRS.pdf
  3. Barnes, Kara Lauren MD*;Cichowski, Sara MD, FACOG, FPMRS†; Komesu, Yuko M. MD, FACOG, FPMRS*;Jeppson, Peter C. MD, FACOG, FASC, FPMRS*; McGuire, Brenna MD*;Ninivaggio, Cara S. MD, FPMRS*; Dunivan, Gena C. MD, FACOG, FPMRS* HomeBiofeedback Versus Physical Therapy for Stress Urinary Incontinence,Female Pelvic Medicine & Reconstructive Surgery: November 16, 2020 -Volume Publish Ahead of Print - Issue - doi:10.1097/SPV.0000000000000993: https://journals.lww.com/jpelvicsurgery/Abstract/9000/Home_Biofeedback_Versus_Physical_Therapy_for.99288.aspx
  4. White Paper: Health Economics ofPeriCoach for Management of Stress Urinary Incontinence: https://www.analyticamedical.com/downloads/2020/20201124-ASX-ALT-deWinterWhitepaper.pdf
  5. National Bureau of Statistics ofChina: https://data.stats.gov.cn/easyquery.htm?cn=C01&zb=A03060D&sj=2020
  6. Compound Growth: Overview ofChina's postpartum rehabilitation equipment industry in 2019 (report code:19RI0824) by leadleo Academy
  7. Che, X. Y., Wu, S. L., Chen, Y.K., Huang, Y. B., & Yang, Y. (2019). Beijing da xue xue bao. Yi xueban = Journal of Peking University. Health sciences, 51(4), 706–710. https://doi.org/10.19723/j.issn.1671-167X.2019.04.019: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7433489/

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI