דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Bestevia® מבית SweeGen, ממתיק מבוסס-סטיביה ללא קלוריות המשתלב במזון ושתיה, אושר לשימוש במלזיה
Bestevia® מבית SweeGen, ממתיק מבוסס-סטיביה ללא קלוריות המשתלב במזון ושתיה, אושר לשימוש במלזיה
חיים נוי 04/05/21 |  צפיות: 1079

Bestevia® מבית SweeGen, ממתיק מבוסס-סטיביה ללא קלוריות המשתלב במזון ושתיה, אושר לשימוש במלזיה

האישור מטעם רשויות הבריאות במדינה פותח אפשרויות שימוש יצירתיות ובניה מחדש של מוצרי סוכר

רנצ'ו סנטה מרגריטה, קליפורניה,4 במאי 2021 (GLOBE NEWSWIRE):

המעבר של צרכנים רבים ממדינות אסיה לאימוץ אורח חיים ותזונה בריאים יותר בתקופת מגיפת הקורונה, משתלב כעת עם מתן האישור מטעם משרד הבריאות במלזיה לסדרת ממתיקי Bestevia מבית SweeGen, המתאפיינים באפס קלוריות, וכוללים את המוצרים Rebaudiosides D, Rebaudiosides E ו- Rebaudiosides M, לשילוב במוצרי מזון ושתיה.

המותגים באסיה עדיין נאבקים להציג לצרכנים חוויה מתוקה וטעמים חדשים ומרגשים, באמצעות חטיפים ומשקאות שיספקו את מאוויהם. קבלת האישור לשימוש של לא רק אחד, אלא שלושה מרכיבי הפרימיום מבוססי-הסטיביה של SweeGen, מעניקה למותגים במלזיה יתרון יצירתי שעימו יוכלו להתמודד מול אתגרי הסוכר בעת שהם מחדשים ומשנים את מוצריהם.

"הפחתת כמות הקלוריות ואימוץ השימוש ברכיבים מהטבע בתזונה הן התפתחויות המשתלבות בשיפור ושימור הבריאות וה-wellness של הצרכנים באסיה", אומר סגן נשיא בכיר למכירות, לוקה ג'יאנון. "אנחנו מבטיחים, ונמשיך לעשות כך בעתיד, בסופו של דבר להזיז את המחט בכל הקשור למזון ושתיה של הצרכנים שלנו, באמצעות פתרונות הפחתת סוכר טובים יותר".

מלזיה היא אחת ממדינות אסיאתיות רבות שבהן ממתיקי סוויג'ן מבוססי-סטיביה שאינם ממקור מהונדס גנטית (Non-GMO) ישנו את המצב בשטח, בכך שיאפשרו שימוש בפתרון המפחית שימוש בסוכר אך הינו זול לשימוש.

במסעה לאפשר למותגים מידה גבוהה של התאמה לצרכיהם, ולהציע את מגוון הטעמים הרחב ביותר באסיה, סוויג'ן מתכוונת לפתוח "מרכזי ישום" (Application Centers) למזון ושתיה בסינגפור, במטרה לשתף פעולה עם המותגים על מנת לחקור ולגלות חדשנות מוצרית בטעמים, הנגזרת מטרנדים צרכניים ואיזוריים. ב-2019 אישרה הרשות לבטיחות מזון לשימוש את Reb M מבית סוויג'ן, וב-2020 אישרה את Reb D ו-Reb E.

הדור הבא של ממתיקים מבוססי-סטיביה ממקור לא מהונדס גנטית היה פורץ דרך במשימה להחלפת הסוכר במזון ושתיה, פתרונות הזנה למצבים שונים ומוצרים רבים אחרים שהוצגו ברחבי העולם. בדו"ח שפרסמה חברת המחקר Mintel בשנת 2020 בנושא רטבים, היא ציינה כי "צרכנים באיזור זה מעדיפים יותר ויותר לצרוך מזון טבעי. מגמה זו אמורה לעודד את מותגי הרטבים להוציא רכיבים מלאכותיים ממוצריהם, ולהעדיף רכיבים טבעיים, אורגניים ומעובדים פחות ככל שניתן".

הממתיקים מבוססי-סטיביה של סוויג'ן, המכילים אפס קלוריות, מופקים באמצעות תהליך ביולוגי המשנה את המבנה של החומר האורגני (BioConversion), שבראשיתו עלה סטיביה, והוא מיועד להבטיח כי הממתיקים Rebs D, E ו-M יהיו טהורים יותר, נקיים יותר, וערבים לחיך.

סוויג'ן מציעה ליצרני המזון והשתיה פתרונות הפחתת סוכר חדשניים ומהירים לשילוב בשתיה, מוצרי חלב, תבלינים, מאפים וקינוחים. Bestevia Rebs D, E ו-M כבר הוצעו באופן מסחרי בשנים האחרונות, ואושרו באיזורים רבים ברחבי העולם.

"הגעה לאבן הדרך הרגולטורית הנוכחית הינה רק אחד משלל ההישגים שלנו באיזור אסיה", מסר דירקטור קשרי הרגולציה של החברה, האדי אומרני. "אנו מתכוונים להמשיך להתקדם לעבר היעד שלנו ברחבי האיזור, ובכך לסייע לתעשיה השואפת להיות רלוונטית עבור הצרכנים שלה".

אודות SweeGen

SweeGen מספקת פתרונות של טעם מתוק ליצרני מזון ומשקאות ברחבי העולם.

יש לנו משימה להפחית את הסוכר והממתיקים המלאכותיים בתזונה הגלובלית שלנו. בשיתוף פעולה עם הלקוחות, אנו יוצרים מוצרים טעימים עם אפס סוכר שהצרכנים אוהבים. עם ממתיקי הסטיביה מהדור הבא הכי טובים בתיק שלנו כגון Bestevia® Rebs B, D, E, I, M, N יחד עם הידע המעמיק שלנו במשני טעם וחומרי מרקם, SweeGen מספקת פתרונות מובילים בענף שהלקוחות רוצים והצרכנים מעדיפים.

למידע נוסף, התקשרו בבקשה עם [email protected] ובקרו באתר של SweeGen, www.sweegen.com.

קבצים מצורפים:

  • Malaysia dairy
  • Malaysia Rebs D, E and M beverages

לפרטים נוספים:

Ana Arakelian
SweeGen
+1.949.709.0583
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI