דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Zynga רוכשת את Chartboost
Zynga רוכשת את Chartboost
חיים נוי 06/05/21 |  צפיות: 1010

Zynga רוכשת את Chartboost

הרכישה ממצבת את זינגה כמובילה בעולם הפרסום בנייד

· פלטפורמה מובילה לפרסום ומוניטיזציה במכשירים ניידים, עם יותר מ-700 מיליון משתמשים בחודש

· החברה המאוחדת משלב את התוכן האיכותי ביותר עם פלטפורמה מוכחת לפרסום ומוניטיזציה בהיקפים גדולים

· הרכישה צפויה להיסגר ברבעון השלישי של 2021

סן פרנסיסקו, 5 במאי 2021, (BUSINESS WIRE):

Zynga Inc.,. (Nasdaq: ZNGA), מובילה עולמית בתעשיית הבידור האינטראקטיבי, הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת Chartboost, פלטפורמה מובילה לפרסום תכניתי (Programmatic) ומוניטיזציה במכשירים ניידים. צ'ארטבוסט מביאה עימה צוות מוכשר, יותר מ-700 מיליון משתמשים חודשיים מרחבי העולם, ויותר מ-90 מיליארד מכרזי פרסום בחודש. זינגה וצ'ארטבוסט שולטות כעת במאוחד בכל הרכיבים הכלולים בפלטפורמה מושלמת של הדור הבא: תוכן באיכות גבוהה, יחסים ישירים עם השחקנים, חשיפה עצומה וכל שכבות טכנולוגיות הפרסום שניתן ליישמן בהיצע המשחקים של זינגה ובאמצעות שותפי הפרסום של צ'ארטבוסט.

צ'ארטבוסט הינה פלטפורמת פרסום מאוחדת הכוללת פרסום מבוסס-דרישה (Demand Side Platform- DSP), פרסום מבוסס-ביקוש (Supply Side Platform – SSP) ויכולות תיווך המופעלות באמצעות פתרון SDK. צ'ארטבוסט עושה שימוש ביכולות מתקדמות של לימוד מכונה ומדע נתונים, ובכך מסוגלת להציע מאגר פרסומות איכותיות, יכולת גידול לפי צורך ויכולת התמקדות בקהלים מסויימים (audience-based targeting) על מנת שהפרסום התכני והישגיו יהיו אופטימליים.

"צ'ארטבוסט היא אחת מפלטפורמות המוניטיזציה והגילוי הדינמיות ביותר בעולם המכשירים הניידים, ולא היינו יכולים להיות יותר נרגשים לקדם בברכה את הצוות המוכשר שלה אלינו", אמר פרנק גיביו, מנכ"ל זינגה. "החיבור בין הפורטפוליו האיכותי של המשחקים שלנו ומידע הנגזר מהמשתמשים, לבין פלטפורמת הפרסום והמוניטיזציה המוכחת של צ'ארטבוסט, יאפשר לנו לעלות שלב באופן בו אנו מגדילים את הקהל שלנו, ויעצים באופן משמעותי את היתרון התחרותי שלנו בעולם הניידים".

"אנו נרגשים להצטרף לזינגה, על מנת להמשיך לבנות ולהרחיב את פלטפורמת הפרסום המקיפה שלנו, שתשרת את זינגה ואת עולם המכשירים הניידים כולו", הוסיף ריץ' איזו, מנכ"ל צ'ארטבוסט. "ביחד, אנו חולקים את החזון העתידי לפיו שילוב בין פרסום, אנליטיקה ופלטפורמת תוכן יאיצו את קצב הגידול של שתי החברות. אנחנו כבר מרגישים בזינגה כבני משפחה, וכהרחבה טבעית של התרבות הארגונית שלנו".

זינגה תרכוש 100% מהבעלות על צ'ארטבוסט תמורת כ-250 מיליון דולר במזומן. המחיר הסופי של העסקה יקבע במועד סגירתה, הצפוי להתקיים ברבעון השלישי של 2021.

בנק ההשקעות UBS שימש כיועץ הפיננסי האקסקלוסיבי בעסקה זו, ו-Orrick שימש כיועץ המשפטי לזינגה בעסקה.

הערות העורך:

משאבי מולטימדיה (תמונות ופריטים אחרים) ניתן למצוא בקישור זה:

https://www.dropbox.com/sh/gpdb8lz054j1hnq/AAD-9U4Q99KhwIUMMLkn6YFEa?dl=0

אודות זינגה

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!TM, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

אודות Chartboost

צ'ארטבוסט היא פלטפורמה מובילה לפרסום תכניתי (Programmatic) ומוניטיזציה במכשירים ניידים, הזוכה לחשיפה של יותר מ-700 מיליון משתמשים חודשיים מרחבי העולם ומייצרת יותר מ-90 מיליארד מכרזי פרסום בחודש. צ'ארטבוסט מאפשרת למפתחים להגדיל את הכנסותיהם מ-CPM, ומאפשרת למשווקים להתחבר לקהלים המתאפיינים במעורבות גבוהה, באמצעות חוויות פרסום מוטמעות (immersive). צ'ארטבוסט מעסיקה יותר מ-100 עובדים, ולה משרדים בסן פרנסיסקו, בייג'ין, ברצלונה ואמסטרדם.

בקרו אותנו ב-www.chartboost.com.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52422799/en

אנשי קשר

Investor Relations:
Rebecca Lau
[email protected]

Media Relations:
Sarah Ross
[email protected]

מקור:Zynga

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI