דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אוסקר דה לה הויה, מלך הצפייה בתשלום, יחזור לזירה בטרילר – ויתמודד מול כוכב ה-UFC ויטור בלפורט בפסטיבל TrillerVerz Fight Club הראשון
אוסקר דה לה הויה, מלך הצפייה בתשלום, יחזור לזירה בטרילר – ויתמודד מול כוכב ה-UFC ויטור בלפורט בפסטיבל TrillerVerz Fight Club הראשון
חיים נוי 20/06/21 |  צפיות: 920

אוסקר דה לה הויה, מלך הצפייה בתשלום, יחזור לזירה בטרילר – ויתמודד מול כוכב ה-UFC ויטור בלפורט בפסטיבל TrillerVerz Fight Club הראשון – שיתקיים בסופשבוע של ה-10-12 בספטמבר

לוס אנג'לס, 17 ביוני 2021, (ACCESSWIRE) :

Triller הודיעה היום כי אוסקר דה לה הויה, שזכה 11 פעמים בתואר אלוף העולם באגרוף, יחזור לזירה ויתמודד עם כוכב ה-UFC לשעבר, ויטור בלפורט בשבת, 11 בספטמבר 2021, בלאס וגאס, נוודה, כחלק מ-TrillerVerz, פסטיבל חדש המשלב לראשונה את כוחם של Verzuz ו-Fight Club לסופשבוע של פסטיבל אחד ענק. אירוע זה יהיה הראשון מבין הפסטיבלים של TrillerVerz.

ה-TrillerVerz הראשון יושק ביום שישי, 10 בספטמבר, עם Verzuz בשידור חי, ולאחריו סדרת מופעים מלאה בשבת, עם בידור המתאים לערב קרבות לילי בהפקת יוצר "So You Think You Can Dance" , נייג'ל ליתגו, והפסטיבל ימשיך ביום ראשון במהלך היום ובערב.

דה לה הויה ובלפורט, שניים מהטקטיקנים הנערצים בתחומם, יפגשו בזירת האגרוף לראשונה ביום שבת, 11 בספטמבר.

TrillerVerz היא שותפות שפותחה בין Verzuz, בבעלות טרילר, ובין Fight Club, גם הוא בבעלות Triller, והיא מחברת בין התופעות התרבותיות שהשניים יצרו בעולמות המוזיקה והספורט.

"אנו ממשיכים ליצור את האירועים הגדולים ביותר והמדוברים ביותר של השנה, ואנו נרגשים להציג את TrillerVerz, סופשבוע מרהיב של מוזיקה ואירועים, המתוכנן בידי האגדות עצמם, Swizz Beatz ו-Timbaland", אמר בובי סארנאוושט, בעלים-משותף, מייסד-משותף ויו"ר טרילר. "אין חזרה לזירה צפויה ומדוברת יותר מאשר אוסקר דה לה הויה, והקרב שלו עם אלוף ה-UFC האגדי ויטור בלפורט תהיה צפיית חובה לחובבי בידור ואתלטיות", אמר המייסד השותף, ריאן קוואנו.

"אני מוכן לחזור לזירה, ואני גאה להיות חלק מ-Triller ו- Verzuz והמודל שפיתחו, המשנה את חוקי המשחק, ומדמיין מחדש את עסקי האגרוף כבידור המתפרש לאורך ארבעה חלקים", אמר דה לה הויה. "אני חש כבוד רב לאלוף כמו ויטור בלפורט, ואנו נראה לעולם מהו אגרוף ברמה גבוהה."

"זה היה חשוב לי מאוד שהחזרה שלי תהיה בתאריך הזה, מכיוון שהוא מייצג רגע כה חשוב בהיסטוריה עבורי, עבור מעריציי ועבור תרבות המילים. זה הרבה יותר גדול רק ממני ומהאירוע הזה, עבור כל אלה שיש להם קשרים או שורשים במקסיקו", אמר בלפורט. "זה יהיה תענוג לייצג את ה-MMA שוב, הפעם בזירה נגד אחד השמות הגדולים בתולדות האגרוף. זו תהיה מלחמה שאסור להחמיץ וקרב שילדי ידברו עליו. זה בטוח יעשה היסטוריה בעולם קרבות הספורט. "

אוסקר דה לה-הויה, המכונה 'ילד הזהב', זכה ב -11 תארים עולמיים בשש קבוצות משקל, כולל הגנה על תוארו בשלוש קבוצות משקל והשגת מדליית זהב אולימפית. הוא אחד מהמתאגרפים הטובים ביותר בניצחונות בהחלטת השופטים, ונבחר כ"מתאגרף השנה" לשנת 1995 בידי מגזין "The Ring". בשנים 1997 ו-1998 היה המתאגרף בעל הציונים הגבוהים ביותר בעולם לעומת מתאגרפים באותו משקל. בשנת 2009 הודיע על פרישה, לאחר קריירה מקצועית שנמשכה 16 שנים.

לוחם ה-MMA הברזילאי ויטור בלפורט ידוע בקרב חובבי האגרוף בתור "הפנומן", תודות לעוצמת החבטות שהוא משגר, שסייעו לו להבטיח את תואר אליפות ה-UFC במשקל קל-כבד, ולהחזיק במשותף במקום השלישי ברשימת הלוחמים שצברו את מספר ה"סיומים" הגבוה ביותר בתולדות ה-UFC. הקרבות שלו הפכו לחלק משני אירועי ה-UFC הנצפים ביותר של צפיה בתשלום, והקריירה המוצלחת שלו כוללת קרבות בקבוצות במשקל כבד, קל-כבד ומשקל בינוני, השתתפות באירועי Strikeforce, Pride ו-Affliction, וזכיה באליפות ה-Cage Rage.

הרכב הפסטיבל המלא ופרטים נוספים יוכרזו בקרוב, במקביל להצגתו של קלף אליפות העולם באגרוף.

סופשבוע פסטיבל ה-TrillerVerz מגיע בעקבות אירוע Tyson-Jones שובר השיאים שנערך בנובמבר, ואירוע Triller Fight Club שעימת בין ג'ייק פול ובן אסקרן באפריל.

Verzuz, שנרכשה לאחרונה בידי Triller, הפכה לתופעה חברתית שוברת מוסכמות במוזיקה, מאז נוסדה בידי Swizz Beatz ו-Timbaland, והיא מקיימת שותפויות עם 43 מגדולי אמני ההיפ-הופ בעולם, בהם ג'ון לג'נד, DMX, אלישייה קיז, 2 Chainz, ריק רוס, Too $hort, פטי לבל, גוצ'י מיין, ג'יזי, E-40, באונטי קילר, ד'אנג'לו, לודיקרס, RZA, The Dream, בייביפייס, נלי, Jagged Edge, פרד המונד, Jadakiss, Fabolous, ברנדי, מוניקה, גלדיס נייט, Boi-1da, Hit-Boy, Ne-Yo, ג'והנטה אוסטין, סקוט סטורץ', T-Pain, Lil Jon, DJ Premier, מני פרש, אריקה באדו, ג'יל סקוט, Beenie Man, 112, קירק פרנקלין ושון גארט, וניפצה שיאים ברשתות החברתיות, כאשר לעתים קרובות נשברים שיאי הצפייה במקביל בTriller-, fite.tv ואינסטגרם.

"זהו הצעד הראשון בהרחבת האקוסיסטם של ורזוז אך הוא בוודאי אינו האחרון. הוא לא רק שינה את התרבות אלא נמצא במרכזו של שינוי פרדיגמה. הקשבנו ביסודיות לקהל ואנו מעניקים להם מה שהם רוצים", אמר סארנאוושט.

המנכ"ל והיו"ר, מאהי דה סילבה, אמר " Triller שינתה את המדיה החברתית, Fight Club שינה את האגרוף, וVerzuz- שינה את המוזיקה. ה-TrillerVerz ישנה את התרבות".

ליצירת קשר:

Joe Favorito, [email protected], 201-746-0005 (Triller Fight Club)
Bernie Bahrmasel, [email protected], 773-592-2986 (Triller Fight Club)
Chris Day, [email protected], 310-993-5513 (Triller)

מקור: Triller.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI