דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים פינג איידנטיפיי מכריזה על רכישת סיקיורד-טאץ' כדי להאיץ את יכולות זיהוי ההונאות שלה
פינג איידנטיפיי מכריזה על רכישת סיקיורד-טאץ' כדי להאיץ את יכולות זיהוי ההונאות שלה
חיים נוי 22/06/21 |  צפיות: 979

פינג איידנטיפיי מכריזה על רכישת סיקיורד-טאץ' כדי להאיץ את יכולות זיהוי ההונאות שלה

דנבר, 21 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):

חברת האחזקות פינג איידנטיפיי (Ping Identity Holding Corp) (NYSE: PING), עם פתרון הזיהוי הארגוני החכם, מכריזה היום שהיא רכשה את סיקיורד-טאץ' (SecuredTouch), מובילה בתחום זיהוי והקטנה של הונאות ובוטים. סיקיורד-טאץ' ממנפת ביומטריה התנהגותית, בינה מלאכותית, לימוד מכונה ולימוד מעמיק כדי לספק לקבוצות זיהוי, סיכון והונאה נראות מוקדמת שאין לה מקביל לגבי פוטנציאל הפעילות הזדונית ברחבי הנכסים הדיגיטליים. באמצעות זיהוי בוטים מתוחכם והגנה מפני השתלטות על חשבונות, חברות יכולות למנף את סיקיורד-טאץ' כדי לספק חוויה מאובטחת וחלקה יותר עבור הלקוחות שלהם.

מכיוון שסיקיורד-טאץ' משולבת בפלטפורמת הענן PingOne הרחבה ביותר, ללקוחות ארגוניים תהיה גישה לאותות, מידע ונתונים מודיעיניים מתקדמים כדי להבין טוב יותר את התנהגות הגורמים העוסקים בהונאה, ולחזק את האימות כשיש צורך לעצור פעילות זדונית, וכן כדי להקטין את ההפסדים בגין הונאה. לקוחות יוכלו לפרוס את סיקיורד-טאץ' כפתרון עצמאי או כחלק מפלטפורמת הענן PingOne הרחבה יותר.

"זהות זה לא רק לדעת מי הם הלקוחות, אלא גם לדעת מתי מישהו מתיימר להיות לקוח. בעת שחברות עוברות תהליכי המרה דיגיטלית מסיביים, הצורך בפתרונות זהות המשתלבים חלק, ללא חיכוך ובאופן בטוח כדי להבין בביטחון את שני המצבים הללו הוא הכרחי", אמר אנדרה דוראנד, מייסד ומנכ"ל פינג איידנטיפיי. "הרכישה של סיקיורד-טאץ' מאיצה את החזון שלנו לגבי פתרונות זהות אינטליגנטיים מבוססי ענן הנלחמים בהתנהגות זדונית כמו בוטים, אמולטורים והשתלטות על חשבונות".

"זהו רגע מכריע עבור התעשייה שלנו כאשר אבטחת זהות ואיתור הונאות מתאחדים", אמר אלאסדיר רמבו, מנכ"ל סיקיורד-טאץ'. "הפלטפורמה הארגונית המוכחת והחזקה של פינג איידנטיפיי מספקת את הבסיס המושלם ליכולות האיתור המתקדמות של סיקיורד-טאץ'".

"פינג איידנטיפיי היא ההתאמה המושלמת לצוות, למוצרים ולטכנולוגיה שלנו", הוסיף רן שולקינד, מייסד שותף ומנהל בסיקיורד-טאץ'. "אנו מצפים לאחד כוחות כדי להאיץ את משימתנו להביא את הפתרונות המתקדמים ביותר לגילוי הונאות לחברות ברחבי העולם".

אודות SecuredTouch

סיקיורד-טאץ', שהוקמה ב-2015 בידי יאיר פינצי ורן שולקינד, היא מובילת תעשייה בשוק למניעת התקפות בוטים, זיהוי סיכונים, ונתוני מודיעין אודות הונאות. סיקיורד-טאץ' עוזרת לארגונים להתייחס למספר שימושי מניעת הונאה בפלטפורמה אחת, כולל השתלטות על חשבון, זיהוי בוטים, הונאת תשלומים ועוד. הפתרון של סיקיורד-טאץ' עובד באופן רציף ללא חיכוך מול לקוחות ויש לו את היכולת להקטין את ההפסדים מהונאות, ללכוד התנהגות מסוכנת בנכסים דיגיטליים קריטיים, וכן לשפר את האבטחה תוך כדי שיפור חוויית המשתמש. סיקיורד-טאץ' פועלת מתל אביב והיא מספקת פתרונות מובילי שוק ללקוחות ב מספר מגזרים באופן גלובלי. למידע נוסף: www.securedtouch.com

אודות Ping Identity

Ping Identityפינג איידנטיפיי מספקת פתרונות זהות חכמים עבור ארגונים. אנו מאפשרים לחברות להשיג אבטחה המוגדרת 'כאפס ביטחון בזהות' וחוויות משתמש מותאמות וזורמות יותר. פלטפורמת הענן PingOne מספקת ללקוחות, כוח האדם ולשותפים גישה ליישומי ענן, סלולר, תוכנה כשירות ויישומים מקומיים ברחבי הארגון ההיברידי. למעלה מ- 60% מהחברות הכלולות ברשימת Fortune 100 בחרו בנו הודות למומחיות שלנו בתחום הזהות, הסטנדרטים הפתוחים והשותפויות שלנו עם חברות כולל מיקרוסופט (Microsoft) ואמזון (Amazon). אנו מספקים פתרונות זהות גמישים המאיצים יוזמות עסקיות דיגיטליות, משמחים לקוחות ומאבטחים את הארגון באמצעות אימות רב-משתנים, נקודת כניסה יחידה, ניהול גישה, אבטחת API חכמה, בניית ספריות וכן יכולות ניהול נתונים. למידע נוסף: www.pingidentity.com.

למידע נוסף:

Media Contact
Kristin Miller
[email protected]
720.728.1033

Follow Us on Twitter: @PingIdentity
Join us on LinkedIn: Ping Identity
Subscribe to our YouTube Channel: PingIdentityTV
Like Us on Facebook: PingIdentityPage

מקור: Ping Identity

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI