דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Centrient Pharmaceuticals מגדילה את כושר היצור של סטטינים המופקים מרכיבים תרופתיים אקטיביים (API)
Centrient Pharmaceuticals מגדילה את כושר היצור של סטטינים המופקים מרכיבים תרופתיים אקטיביים (API)
חיים נוי 22/06/21 |  צפיות: 902

Centrient Pharmaceuticals מגדילה את כושר היצור של סטטינים המופקים מרכיבים תרופתיים אקטיביים (API)

רוטרדם, הולנד, 21 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

תקציר:

· Centrient Pharmaceuticals החלה בייצור במפעל ה-API לסטטנים שלה בטואנסה, הודו.

· הרחבת מקורות הייצור מביאה להכפלה של כושר הייצור של Atorvastatin ו-Rosuvastatin שלה, ובכך מהווה מענה לביקוש הגובר לסטטינים באיכות גבוה שלה, המיוצרים באופן יחודי.

· הסטטינים של Centrient Pharmaceuticals מיוצרים בתהליך המשלב את הדרגות הגבוהות ביותר של קיימות בתעשיה, בזכות הימנעות מממיסים מזיקים, הפקת פחות פסולת, והפחתה של 32% בטביעת רגל פחמנית בהשוואה ליצרנים מסורתיים.

· באמצעות שיטות ייצור משולבות התואמות גם לאחור, ומתקני ייצור ייעודיים, Centrient Pharmaceuticals מסוגלת להציע ללקוחותיה אספקה מובטחת.

Centrient Pharmaceuticals ("Centrient"), המובילה העולמית באנטיביוטיקה בת קיימא, סטטינים מהדור הבא ומוצרי אנטי פטרת, הודיעה היום כי החלה בייצור ביחידת יצור הסטטינים החדשה שלה. עם בניית היחידה הייעודית השנייה שלה באתר טואנסה בהודו שהושלמה כעת,החברה מכפילה את כושר ייצור הסטטינים שלה. עובדה זו תאפשר לסנטריאנט לענות על הביקוש הגובר לרכיבים התרופתיים האקטיביים (API) Atorvastatin וה- Rosuvastatin שלה, המופקים בתהליך יצור בר קיימא.

סטטינים מהווים כיום את הסוג הפופולארי ביותר בעולם של תרופות במרשם לטיפול בכולסטרול גבוה ומחלות לב וכלי דם, והם מצויים בין התרופות הנמכרות ביותר ברחבי העולם. השווקים של Atorvastatin ו-Rosuvastatin בפרט הראו צמיחה יציבה בשנים האחרונות, כתוצאה מהשכיחות העולמית המתמשכת של בעיות כולסטרול גבוה, החלפת סטטינים מהדור הישן, וגנריזצייה של השוק. סנטריאנט הוקמה לפני כמעט עשור, וגדלה מאז להיות אחת הספקיות המובילות של סטטינים מ-API בעולם, המספקת אותם לחברות פארמה גדולות ברחבי הגלובוס. לצד תכונות איכותיות כמו חיי מדף ארוכים ואצוות גדולות, החברה מציעה אבטחת אספקה ללקוחות באמצעות מתקן יצור הסטטינים הייעודי שלה ותמיכה לאחור באינטגרציה. עובדה זו מאפשרת לסנטריאנט שלא להיות תלויה ביבוא חיצוני של חומרים להתחלת התהליך. המסלול האנזימטי של סינתזה והטכנולוגיה המוגנת בפטנט, מצמצמים את השימוש בממיסים מזיקים, מייצרים פחות פסולת ומפחיתים את טביעת הרגל הפחמנית של החברה ב-32% בהשוואה ליצרנים מסורתיים.

ההכרזה על הרחבת המתקן מגיעה לאחר השגת אבני דרך משמעותיות בתחום הסטטינים שאליהן הגיעה החברה בשנים האחרונות. בשנת 2012, תחת השם DSM Sinochem Pharmaceuticals, היא הייתה יצרנית התרופות הראשונה בעולם שהציעה API גנריים של Atorvastatin תחת תעודת התאמה למונוגרפיה (Certificate of Suitability to the Monograph) של ה- European Pharmacopoeia (CEP). מאז 2014, היא ייצרה את ה- API הייחודיים של Atorvastatin במתקן החדיש שלה בטואנסה, הודו, עבור לקוחות צד שלישי. בנוסף, החברה הייתה אחת משלוש החברות הראשונות בעולם שהחלו להציע API גנריים של Rosuvastatin תחת CEP בשנת 2016. שנתיים לאחר מכן, צורות המינון הגנרי הראשונות של Rosuvastatin ו-Atorvastati הושקו במערב אירופה.


"עם הכפלת כושר הייצור שלנו, אנו מדגימים את מחויבותנו לשמר את עמדת המנהיגות שלנו בהתאם לאסטרטגיה שלנו, ולהמשיך לתמוך בצמיחה העסקית של לקוחותינו. אנו מונחים על ידי ההבטחה הגלומה במותג שלנו, של איכות, אמינות, וקיימות,וה-Rosuvastatin וה-Atorvastatin של סנטריאנט מציעים ביצועים מעולים בכל שלושת התחומים לטובת הלקוחות שלנו והסביבה", אומר פרנס ולאאר, מנהל מסחרי ראשי בסנטריאנט.

הנחת אבן הפינה ליחידת הייצור החדשה התקיימה בסוף 2019, ואספקה מסחרית של תוצריה תחל באמצע 2021. הפיכת קו הייצור החדש למבצעי, והכפלת כושר הייצור, מציבים את סנטריאנט אף במיקום טוב יותר להבטחת האספקה, מתן מענה לביקוש הגובר מצד הלקוחות, וסיוע בשיפור חייהם של חולים הזקוקים לתרופות אלה.

"אנו גאים מאוד שהצלחנו להשלים את הפרויקט הזה בזמן, בהתחשב באתגרים של ביצוע פרויקט כה מורכב בעיצומה של מגפת הקורונה", אומר ג'ים מקפירסון, מנהל תפעול טכני ואיכות ראשי. "זה מחזק את המחויבות המוחלטת שלנו לעמוד בציפיות של לקוחותינו שבחרו בנו כשותפיהם - אספקת הספקה אמינה ומאובטחת באמצעות טכנולוגיות בנות קיימא מובילות. המתקן משלב תכונות תכנון המאפשרות שיפורים נוספים ב-GMP וניצול אנרגיה, ומאפשרות אוטומציה רבה יותר, לבקרת תהליכים משופרת."

אודות Centrient Pharmaceuticals

Centrient Pharmaceuticals היא היצרנית המובילה של אנטיביוטיקה בטא-לקטם, וספק של הדור הבא של סטטינים ופתרונות אנטי פטרת. אנו מייצרים ומוכרים מוצרי ביניים, מרכיבים פרמצבטיים פעילים וצורות מינון מוגמרות.

אנו ניצבים בגאווה במרכז שירותי הבריאות המודרניים, כיצרנית של תרופות חיוניות ומצילות חיים. עם המחויבות שלנו לאיכות, אמינות וקיימות, המצויה במרכזו של כל מה שאנחנו עושים, יותר מ-2,200 עובדינו פועלים ללא הרף על מנת לספק את צרכי הלקוחות שלנו. אנו פועלים למען עתיד בר-קיימא על ידי השתתפות פעילה במאבק נגד ההתנגדות האנטי-מיקרוביאלית.

כאשר נוסדה החברה, לפני 150 שנה, היא נודעה בשם "Nederlandsche Gist- en Spiritusfabriek", או Gist Brocades, ובשנים האחרונות כ-DSM Sinochem Pharmaceuticals. מטה החברה מצוי (הולנד), ולה מתקני יצור ומשרדי מכירות בסין, הודו, הולנד, ספרד, מצרים, ארצות הברית ומקסיקו. סנטריאנט פארמסיוטיקלס נמצאת בבעלות מלאה של Bain Capital Private Equity, חברת השקעות פרטית גלובלית מובילה.

למידע נוסף בקרו באתר החברה www.centrient.com או צרו קשר עםCentrient Pharmaceuticals Corporate , אליס בירסברגן, דירקטור מיתוג ותקשורת, באימייל [email protected]

Alice Beijersbergen
Centrient Pharmaceuticals
[email protected]



*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.

Biolojic Design מכריזה כי Nektar Therapeutics מימשה את אופציית הרישיון שלה כדי לפתח באמצעות בינה מלאכותית נוגדן אגוניסטי מכוון לקולטן TNFR2 לטיפול במחלות אוטואימוניות
התוכנית היא תוצר של שיתוף פעולה מחקרי בין ביולוג'יק דיזיין לבין Nektar שהחל בשנת 2021

KnowBe4 רוכשת את Egress
תוספת פתרון אבטחה של Egress לדואר אלקטרוני בענן עבור חבילת המוצרים המקיפה של KnowBe4 תיצור את הפלטפורמה הגדולה והמתקדמת ביותר של אבטחת סייבר מונעת בינה מלאכותית לניהול סיכוני אנוש

ThreatLocker® מגייסת 115 מיליון דולר מסדרה D כדי להמשיך לספק אבטחת נקודות קצה בגישת אפס אמון לארגונים נוספים
את הסבב הובילה חברת השקעות הצמיחה הגלובלית General Atlantic, יחד עם StepStone Group וקבוצת DE Shaw, כדי להאיץ את חדשנות המוצר ולהגדיל את טווח ההגעה של אבטחת נקודות הקצה בשיטת אפס אמון לארגונים ברחבי העולם

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI