דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ITT מנפיקה תוספת דוח קיימות לשנת 2021; ממשיכה להתקדם בסדרי עדיפויות סביבתיים, חברתיים וממשלתיים
ITT מנפיקה תוספת דוח קיימות לשנת 2021; ממשיכה להתקדם בסדרי עדיפויות סביבתיים, חברתיים וממשלתיים
חיים נוי 10/09/21 |  צפיות: 1079

ITT מנפיקה תוספת דוח קיימות לשנת 2021; ממשיכה להתקדם בסדרי עדיפויות סביבתיים, חברתיים וממשלתיים

וייט פליינס, ניו יורק 9 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE) :

ITT Inc. (NYSE: ITT) פרסמה דו"ח קיימות – תוספת 2021, והיא התוספת השנייה שלה לקיימות ITT 2019, הדו"ח המקיף של החברה על התקדמותה לקראת התחייבויות סביבתיות, חברתיות ומשילות (ESG). תוספת זו מפרטת את ההתקדמות של ITT 2020 לשילוב ניהול סביבתי והשפעה חברתית חיובית על כל המבצעים, הצוותים והקהילות. סדרי העדיפויות כוללים בין היתר בריאות ובטיחות, גיוון, שוויון והכלה של כוח העבודה וטביעת הרגל הסביבתית. נקודות עיקריות משנת 2020 כוללות:

*הפחתה של 25 אחוז בפליטת גזי חממה (GHG)

*23 אחוז פחות פסולת שנשלחה למזבלות

*25 אחוז פחות תקריות במקום העבודה

*צלילה של כל התחייבויות אסבסט תלויות ועומדות ועתידיות

"אנו ממשיכים לשלב את שיטות ה-ESG בפעילות היומיומיות שלנו, תוך שמירה על המיקוד שלנו בבריאות האנשים שלנו, העסק שלנו והכספים שלנו", אמר לוקה סווי, מנכ"ל ונשיא. "במה שהייתה שנה מאתגרת במיוחד עבור כולם, הצוות שלנו הפגין את מחויבותו לכך ש-ITT תהפוך את העולם למקום טוב יותר עבור כל בעלי העניין. למרות שאני מרוצה מההתקדמות שלנו עד כה, ברור שיש לנו עוד הרבה מה לעשות במסע שלנו להפוך ל-ITT בר קיימא יותר".

הדו"ח, Sustainability ITT 2021 Supplement, מכסה יוזמות ומידע אחר על פני שלוש שנים עם דגש על תוצאות 2020. הוא משלב מדדי 2020 עבור כל מיקומי ITT גלובליים. מספר קווים מנחים ומסגרות מדידה, כולל אלה שסופקו על ידי מועצת תקני החשבונאות לקיימות (SASB) ו- Global Compact של האו"ם (UNGC), הודיעו על היקף דו"ח זה. למידע נוסף על ההתחייבויות של ITT ליצירת סביבה בת-קיימא ושוויונית יותר, ראו את הדו"ח כאןSustainability ITT 2019.

אודות ITT

ITT היא יצרנית מובילה מגוונת של רכיבים קריטיים מהונדסים ביותר ופתרונות טכנולוגיים מותאמים אישית עבור שוקי האנרגיה, התחבורה והתעשייה. בהתבסס על מורשת החדשנות שלה, ITT משתפת פעולה עם לקוחותיה כדי לספק פתרונות מתמשכים לתעשיות המפתח העומדות בבסיס אורח החיים המודרני שלנו. מטה ITT ממוקם בווייט פליינס, ניו יורק, עם עובדים ביותר מ -35 מדינות ומכירות בכ -125 מדינות. החברה ייצרה הכנסות של 2.5 מיליארד דולר ב-2020. לקבלת מידע נוסף, בקרו www.itt.com.

הצהרות צופות פני עתיד

בדו"ח זה, "ITT", "אנחנו", "שלנו" ו -"אותנו" מתייחסים ל- ITT Inc., תאגיד אינדיאנה וחברות הבת שלו בבעלות מלאה, למעט כפי שצוין אחרת או כמו ההקשר דורש אחרת. בנוסף, דו"ח זה מכיל "הצהרות צופות פני עתיד", שנועדו להיות זכאיות לנמל הבטוח מאחריות שנקבעה על ידי חוק הרפורמה בליטיגציה של ניירות ערך פרטיים משנת 1995. הצהרות צופות פני עתיד אלה אינן עובדות היסטוריות, אלא מייצגות רק אמונה לגבי אירועים עתידיים המבוססים על ציפיות, הערכות, הנחות ותחזיות עדכניות לגבי העסקים שלנו, התוצאות הכספיות העתידיות והתעשייה שבה אנו פועלים, והתפתחויות משפטיות, רגולטוריות וכלכליות אחרות. הצהרות צופות פני עתיד אלה כוללות, בין היתר, התייחסויות להדרכה, תוכניות אסטרטגיות עתידיות והצהרות אחרות המתארות את האסטרטגיה העסקית של החברה, השקפתה, מטרותיה, תוכניותיה, כוונותיה או מטרותיה, וכל דיון בביצועים התפעוליים או הפיננסיים העתידיים שלה.

אנו משתמשים במילים כגון "צפוי", "מעריך", "מצפה", "פרויקט", "מתכוון", "מתכנן", "מאמין", "יעד", "עתיד", "עשוי", "יהיה", "יכול", "צריך", "פוטנציאל", "המשך", "הדרכה" וביטויים דומים אחרים כדי לזהות הצהרות צופות פני עתיד כאלה. הצהרות צופות פני עתיד אינן ודאיות ובמידה מסוימת אינן צפויות וכוללות סיכונים ידועים ולא ידועים, אי-ודאויות וגורמים חשובים אחרים העלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי מאלה המובעות או משתמעות מהצהרות צופות פני עתיד כאלה או מסיקים אותן באופן סביר.

כאשר בכל הצהרה צופה פני עתיד אנו מביעים ציפייה או אמונה לגבי תוצאות או אירועים עתידיים, ציפייה או אמונה כזו מבוססת על תוכניות וציפיות נוכחיות של ההנהלה שלנו, שבאה לידי ביטוי בתום לב ומאמינים שיש להם בסיס סביר. עם זאת, לא ניתן להבטיח כי הציפייה או האמונה תתרחש או כי התוצאות הצפויות יושגו או יושגו. מידע נוסף על גורמים שעלולים לגרום לתוצאות או לאירועים בפועל להיות שונים באופן מהותי מאלה הצפויים נכלל בסעיף גורמי סיכון בדוח השנתי שלנו בטופס 10-K, דוחות רבעוניים בטופס 10-Q ומסמכים אחרים שהוגשו מעת לעת לרשות ניירות ערך.

ההצהרות צופות פני עתיד הכלולות בדוח זה מדברות רק נכון למועד זה. איננו מתחייבים (ומתנערים במפורש מכל מחויבות) לעדכן הצהרות צופות פני עתיד, בין אם בכתב ובין בעל פה, כתוצאה ממידע חדש, אירועים עתידיים או בכל דרך אחרת.

ראו את גרסת המקור באתר businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20210909005090/en/

לפרטים נוספים:

Mark Macaluso
+1 914-641-2064
[email protected]

מקור: ITT Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI