דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים חברות הטכנולוגיה Datamaran ו- Intelex משתפות פעולה כדי לספק פתרון תוכנה מלא של ESG
חברות הטכנולוגיה Datamaran ו- Intelex משתפות פעולה כדי לספק פתרון תוכנה מלא של ESG
חיים נוי 14/09/21 |  צפיות: 733

חברות הטכנולוגיה Datamaran ו- Intelex משתפות פעולה כדי לספק פתרון תוכנה מלא של ESG

מערכת היחסים הבלעדית מאפשרת ללקוחות אינטלקס לנהל את מחזור החיים המלא של אסטרטגיית ה-ESG שלהם, כולל ניתוח חומרים וזיהוי סיכונים

טורונטו, קנדה, 14 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Intelex Technologies, ULC, ספקית גלובלית מובילה של תוכנה לניהול סביבה, בריאות, בטיחות ואיכות מבוססת ענן (EHSQ), הודיעה היום כי היא נכנסה לשותפות בלעדית למשווקים עם Datamaran®, הפתרון האוטומטי היחיד הזמין להשגת תהליך עסקי מונחה נתונים עבור סיכונים חיצוניים וניתוח חומרים. בשיתוף פעולה, Datamaran ו-Intelex מסייעות ללקוחות להאיץ את היעדים האסטרטגיים והתפעוליים שלהם באמצעות תהליך אוטומטי לחלוטין וממונע נתונים.

ג'סטין מקלהטן, נשיא ומנכ"ל Intelex אמר: "אנו נרגשים מאוד לשתף פעולה עם Datamaran כדי לספק ללקוחותינו את מודיעין ניטור הסיכונים והחומריות המוביל בתעשייה של Datamaran. לצד Datamaran, אנו יכולים להציע ללקוחותינו חוויה מעולה המאפשרת להם להאיץ את טרנספורמציית ה-ESG שלהם על ידי יישום מדעי הנתונים והניתוח הטובים מסוגם".

עם שותפות בלעדית זו של המשווק, לקוחות Intelex ישתמשו ב- Datamaran כדי לזהות, לפקח ולקבל תובנות לגבי בעיות עסקיות וחברתיות מתפתחות עם תהליך סיכון וחומריות דינמי. השותפות מספקת לארגונים יכולות ניטור סיכונים וחומריות ייחודיות, לרבות Datamaran למנהלים, פתרון מקיף שיבטיח כי מערך הסיכונים החומריים המלא ביותר ייתפס במדויק לניהול סיכונים, יועבר בשקיפות בגילויים שנתיים וידווח בעקביות לדירקטוריון.

תוך שיקוף הגישה של Intelex עצמה לאספקת פתרונות מדרגיים התואמים לדרישות ה-ESG של הלקוחות, השותפות ב- Datamaran מציעה ללקוחות את הגמישות הדרושה להם כדי להשיג את היעדים האסטרטגיים שלהם. עם Intelex ו- Datamaran יחד, ארגונים יכולים לנהל ולנטר בצורה חלקה את יוזמות ה- ESG, הדיווח והאסטרטגיה שלהם.

חברות ברחבי העולם משתמשות בגישה מבוססת הראיות של Datamaran כדי ליידע את תהליכי החומריות, ניהול הסיכונים, הפיקוח והדיווח של הדירקטוריון. גישה זו מאפשרת להם להקדים את העקומה, מול המתחרים ובראש המשחק שלהם. עבור מקרה שימוש בפועל, אינך צריך לחפש רחוק יותר מ- Fortive, חברת האם של Intelex.

פיט אנדרווד, סגן נשיא בכיר והיועץ הכללי של Fortive מסביר: "Datamaran צופה ללא הרף עונה על הצרכים שלנו, ככל שתהליכי ה- ESG וניהול הסיכונים שלנו מתפתחים ומבשילים. הפלטפורמה מאפשרת ראייה ברורה של סוגיות קריטיות לעסקים בנוף המשתנה ללא הרף"

עם Datamaran ו- Intelex, ההנהלה הבכירה מעבירה מידע בזמן ורלוונטי לדירקטוריון, מעבירה חומריות מתרגיל תפעולי לתהליך אסטרטגי ומנטרת מגמות מתפתחות. באמצעות בינוי מלאכותי (AI), הטכנולוגיה המוגנת בפטנט של Datamaran מזהה ומנטרת יותר מ-400 גורמי סיכון חיצוניים – כולל ESG, חדשנות וטכנולוגיה וסוגיות גיאופוליטיות – באופן שוטף על-ידי סריקת סביבות הגילוי הרגולטוריות, המדיה והתאגידיות. זוהי פלטפורמת ניתוח התוכנה היחידה הזמינה לשיפור ניהול הסיכונים, הדיווח השנתי ופיקוח הדירקטוריון על סיכונים והזדמנויות חיצוניים.

"בשבע השנים האחרונות, חברות שבב כחול בחרו ב- Datamaranכדי לשפר ברצינות את האופן שבו הם הולכים על ESG", אמרה מרג'לה לקורט-עלמה, מנכ"ל ומייסדת שותפה של Datamaran. "עם Intelex, אנחנו נרגשים להגיע לקבוצה גדולה עוד יותר של חברות. כספקית תוכנה עם מומחיות עמוקה ב- EHS, Intelex מבינה כי ESG שולטת כעת בשוק התאגידי. פתרון תוכנת ה-ESG המלאה שלנו מאפשר לחברות להעביר במהירות קיימות מפרויקט לתהליך".

אודות Datamaran

Datamaran היא פלטפורמת ניתוח התוכנה היחידה בעולם המזהה ומנטרת סיכונים חיצוניים, כולל ESG. היא מוכרת על ידי חברות שבב כחול ושותפי צמרת, ומביאה תהליך עסקי מונחה נתונים לניתוח סיכונים וחומריות חיצוניים. בבית – בכל עת. הטכנולוגיה המוגנת בפטנט של Datamaran מציעה ניתוח בזמן אמת על סיכונים אסטרטגיים, רגולטוריים ומוניטין, ספציפיים לשרשרת העסקים והערך שלך.

אודות Intelex Technologies

Intelex Technologies, ULC היא מובילה עולמית בתחום איכות הסביבה, הבריאות, הבטיחות ואיכות (EHSQ). מאז 1992, עובדי Intelex ברחבי העולם מחויבים לחדש ולאפשר לארגונים לשלוח את עובדיהם הביתה בבטחה מדי יום, ולהשאיר מאחוריהם עולם בר קיימא יותר לדורות הבאים, ולנהל איכות כך שרק המוצרים הבטוחים והאיכותיים ביותר יגיעו לשוק.

הפלטפורמה והיישומים המדרגיים ומבוססי האינטרנט של Intelex סייעו ללקוחות בכל התעשיות לשפר את הביצועים העסקיים, לצמצם את הסיכון ברחבי הארגון ולהבטיח עמידה מתמשכת בתקנים המקובלים בעולם (למשל ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001) ו- OSHAS 18001) ולדרישות רגולטוריות. כמעט 1,400 לקוחות ב-195 מדינות סומכים על Intelex שתפעיל את יוזמות EHSQ שלהם.

המטה שלה בטורונטו עם משרדים ועובדים אזוריים ברחבי העולם, Intelex הפכה לחברה מדעית תעשייתית בשנת 2019. בשנת 2020 רכשה Intelex את ehsAI, ספקית של פתרון אוטומציה לתאימות בגל הבא המבוסס על SaaS, הממנף אלגוריתמים של בינה מלאכותית ולמידת מכונה. לקבלת מידע נוסף אודות Intelex, בקרו באתר www.intelex.com.

לפרטים נוספים:

Sandy Smith

Intelex Technologies, ULC

216-375-0484

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI