דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Zynga פותחת הרשמה מראש לפארמוויל 3 לקראת השקתו ב-4 בנובמבר 2021
Zynga פותחת הרשמה מראש לפארמוויל 3 לקראת השקתו ב-4 בנובמבר 2021
חיים נוי 07/10/21 |  צפיות: 775

Zynga פותחת הרשמה מראש לפארמוויל 3 לקראת השקתו ב-4 בנובמבר 2021

*טריילר החשיפה חושף תוכן עשיר ומרהיב שנועד להצית את דמיונם של שחקני FarmVille ברחבי העולם

*יותר מ-150 מינים של בעלי חיים לאיסוף, גידול וטיפוח, וצוות מגוון של עובדי חווה שיעזרו לכם לבנות ולהתאים אישית חווה ייחודית משלכם

*מכריזה על FarmVille 3 שיהיה זמין להורדה במכשירים ניידים iOS ואנדרואיד, כמו גם ב- MacOS ב - 4 בנובמבר 2021

סן פרנסיסקו, 6 באוקטובר 2021, (BUSINESS WIRE):

זינגה Zynga Inc. (נאסד"ק: ( ZNGA, מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי ויוצרת הזיכיון הפופולרי פארמוויל, הודיעה היום כי פתחה היום בהרשמה מוקדמת ל- FarmVille 3. המשחק החברתי-סימולציה חקלאית יהיה זמין בהשקה ב -4 בנובמבר 2021 במכשירי iOS ואנדרואיד ברחבי העולם, כמו גם במחשבים ניידים ומחשבים שולחניים מצוידים ב- M1 של אפל. Zynga גם שחררה את טריילר החשיפה של המשחק, בו מארי מציגה את החווה האהובה על המעריצים, דמויות חדשות לגמרי ובעלי חיים מקסימים, כולם מחכים לשחקנים ב FarmVille 3.

"לפני 12 שנה, FarmVille פרץ לזירת המשחקים, ויצר קהל מעריצים נאמן שמשך יותר מ-700 מיליון התקנות לסדרת FarmVille ברחבי העולם", אמר ברנרד קים, נשיא ההוצאה לאור בזינגה. "היום, אנחנו נרגשים לפתוח הרשמה מראש ל-FarmVille 3. המשחק תוכנן באופן ייחודי כדי לכבוש את דמיונם של השחקנים הרבים שנהנו מ- FarmVille בעשור האחרון, כמו גם את ההתלהבות של דור חדש של גיימרים".

FarmVille 3 יכלול מעל 150 מינים של בעלי חיים החל מתרנגולות ופרות ועד לחיות מחמד חדשות אקזוטיות כגון נמרים ידידותיים ואלפקות רכות. שחקנים יכולים לאמץ, לטפח ולגדל גורי חיות כולל אפרוחים חביבים, כבשים, חזירונים ועוד יצורים מקסימים רבים. על מאמצי ההורות שלהם, השחקנים יתוגמלו עם פריטי חווה ייחודיים שיעזרו להם לאורך המסע שלהם.

מי שחוזרת לזיכיון היא הדמות האהובה על המעריצים מארי, שתדריך ותברך הן את קהילת FarmVille והן שחקנים חדשים המעוניינים להקים קרקע בפעם הראשונה. מארי תלווה על ידי צוות של יותר מ -30 חקלאים מגוונים. כל דמות תהיה מצוידת בכישורים שימושיים כגון אפייה, דיג, חוטבי עצים ויצירה כדי לעזור לשחקנים במסע בניית החווה שלהם.

מזג האוויר משנה את כללי המשחק! בגשם או בשמש, השחקנים יוכלו לבדוק את תחזית מזג האוויר במשחק ולהשתמש בה לטובתם כדי להגביר את התשואה של הקציר הבא שלהם או מסע הדיג הבא שלהם.

שחקנים יכולים להירשם מראש עכשיו כדי להישאר מעודכנים בחדשות האחרונות ב- FarmVille 3 ולהיות בין הראשונים לקבל התראה כאשר המשחק יושק ב -4 בנובמבר 2021. בשבועיים הראשונים לאחר ההשקה העולמית המלאה, שחקנים שיורידו את המשחק יקבלו ערכת התחלה מיוחדת המכילה תכונות קבלת פנים אינטראקטיביות, כגון אלמנטים דקורטיביים ותמונת הפרופיל Early Bird, שנועדה לעזור לשחקנים להתאים אישית את האחוזה הכפרית שלהם במשחק.

שחקנים יכולים להירשם מראש כדי לקבל מידע נוסף על ידי ביקור www.FarmVille3.com.

לצפייה בטריילר החשיפה של FarmVille 3, בקרו:

https://www.youtube.com/watch?v=KELeZObZy6M

כדי להציג תמונות עבור FarmVille 3, בקרו:

https://www.dropbox.com/sh/xsbcjyc1cbrhxxn/AADLPDssg-4qcxwEcrloZNmba?dl=0

למידע נוסף בקרו:

www.FarmVille3.com
Facebook
Instagram
Twitter

אודות זינגה

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עם תפוצה עולמית חזקה ביותר מ- 175 מדינות ואיזורים, לזינגה יש פורטופוליו מגוון של זיכיונות משחקים פופולריים שהורדו יותר מארבעה מיליארד פעמים במכשירים ניידים והם כוללים את המשחקים CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Hair Challenge™, Harry Potter: Puzzles & Spells™, High Heels!™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Queen Bee™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. עם Chartboost, פלטפורמת פרסום ומונטיזציה מובילה במכשירים ניידים, Zynga היא פלטפורמת הדור הבא המובילה בתעשייה עם היכולת למטב פרסום ותפוקות פרוגרמטיות בקנה מידה גדול. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בקליפורניה עם אתרים בצפון ארה"ב, אירופה ואסיה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

אודות FarmVille

FarmVille, שהושקה בפייסבוק בשנת 2009, הולידה זיכיון משחקים חברתי שמשך יותר מ-700 מיליון התקנות ברחבי העולם בפלטפורמות פייסבוק, אינטרנט ומובייל. FarmVille מציעה לשחקנים את היכולת לגדל יבולים וירטואליים ולבנות חוות דיגיטליות יחד בזמן אמת, ואירחה את מעריציה ב FarmVille 2, FarmVille 2: Country Escape ו-FarmVille 2: Tropic Escape. FarmVille 3, משחק שפותח על ידי Zynga הלסינקי, שואף להמציא מחדש את ז'אנר בניית החווה הקלאסי ולהציג את המכניקה המודרנית של משחקים ניידים.

מידע צופה פני עתיד

הודעה זו מכילה הצהרות צופות פני עתיד הנוגעות לתאריך ההשקה הצפוי ולאירועי משחק ותכונות עתידיים. הצהרות צופות פני עתיד כוללות לעתים קרובות מילים כגון "רצון", "מצפה", "תוכנית", "מתכוון" והצהרות בלשון העתיד הן בדרך כלל צופות פני עתיד. ההישג או ההצלחה של הנושאים המכוסים בהצהרות צופות פני עתיד כאלה כרוכים בסיכונים משמעותיים, אי ודאויות והנחות. אין להסתמך על הצהרות צופות פני עתיד כאלה, המבוססות על מידע העומד לרשותנו בתאריך זה. איננו מתחייבים לעדכן הצהרות כאלה. מידע נוסף על סיכונים, אי-ודאויות והנחות אלה הוא או יתואר בפירוט רב יותר בהגשות הפומביות שלנו לרשות ניירות ערך (SEC), עותקים מהם עשויים להתקבל על ידי ביקור באתר קשרי המשקיעים שלנו http://investor.zynga.com או באתר האינטרנט של ה- SEC ב- www.sec.gov.

ליצירת קשר:

Zynga Media Contacts:
Sarah Ross
[email protected]

Linda Chung
[email protected]

מקור:Zynga Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI