דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים NanoViricides הגישה את הדו"ח השנתי שלה: תוכנית התרופות לקורונה נעה במהירות לעבר שלב קליני
NanoViricides הגישה את הדו"ח השנתי שלה: תוכנית התרופות לקורונה נעה במהירות לעבר שלב קליני
חיים נוי 13/10/21 |  צפיות: 1010

NanoViricides הגישה את הדו"ח השנתי שלה: תוכנית התרופות לקורונה נעה במהירות לעבר שלב קליני

שלטון, קונטיקט, 13 באוקטובר 2021, (ACCESSWIRE):

NanoViricides, Inc. (NYSE Amer.:NNVC) מדווחת כי הגישה את הדוח השנתי שלה בטופס 10-K לשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2021 לרשות ניירות ערך (SEC) ביום שלישי, 12 באוקטובר 2021. ניתן לגשת לדו"ח באתר ה-SEC בכתובתhttps://www.sec.gov/Archives/edgar/data/0001379006/000110465921125343/tm2124471d1_10k.htm.

דיווחנו כי נכון ל-30 ביוני 2021, היו לנו יתרת נכסים שוטפים במזומן ושווי מזומנים של כ-20.8 מיליון דולר. בנוסף, דיווחנו על נכסים של רכוש וציוד בשווי 9.08 מיליון דולר. נכסי הרכוש והציוד החזקים כוללים את מתקן הייצור והמו"פ שלנו התומך ב-cGMP בשלטון, קונטיקט. סך ההתחייבויות השוטף היה פחות מ-0.4 מיליון דולר. לשם השוואה, נכון ל-30 ביוני 2020, היו לנו יתרת מזומנים ושווי מזומנים בסך של כ-14 מיליון דולר, נכסי קרן ופיתוח בסך של כ-9.54 מיליון דולר וסך התחייבויות שוטפות של כ-2.15 מיליון דולר.

במהלך שנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2021, גייסנו כ-10.4 מיליון דולר ברווח נקי מהנפקת הון עם קינגסווד שוקי הון, חטיבה של בנצ'מרק השקעות בע"מ ("קינגסווד", הידועה כיום בשם EF Hutton) ב-10 ביולי 2020. לא הונפקו צווים בהנפקה זו. בנוסף, ב-2 במרץ 2021 גייסנו כ-6.1 מיליון דולר נטו ממכירת מניות רגילות במסגרת הסכם מכירה של מניות בהנפקת שוק עם חברת B. Riley Securities, Inc שנחתם ב-31 ביולי 2020. כספים נוספים אלה חיזקו באופן משמעותי את מצבה הכספי של החברה, ואפשרו לה לקדם את מועמדי התרופות שלה ל-COVID-19 לקראת ניסויים קליניים בבני אדם.

אנו מעריכים כי יש לנו מספיק כספים כדי להשלים ניסויים קליניים ראשוניים בבני אדם עבור לפחות אחד ממועמדי התרופות שלנו.

התקדמנו משמעותית בתגובה למגפת COVID-19 העולמית. כבר במאי/יוני 2020פיתחנו אמצעים לאיתור מועמדים פוטנציאליים לתרופות. המועמדים שלנו לתרופה ל-COVID-19 נכללו בהצלחה במחקרי פרמקולוגיה בתחום הבטיחות הבסיסית הנדרשים לפני הזמנת ניסויים קליניים בבני אדם בסביבות אוקטובר/נובמבר 2020. מחקרים אלה הושלמו כעת ומה- GLPקיבלנו את דוחות הבטיחות/טוקסיקולוגיה ממנהל סיכונים חיצוני באוגוסט 2021. אנו עוסקים כעת בהכנת פרוטוקולים לניסוי קליני ופעילויות אחרות שיידרשו להגשת IND עם ה-FDA האמריקני או הגשות רגולטוריות שוות ערך לכניסה לניסויים קליניים בבני אדם במדינות אחרות.

בשנה המדווחת ולאחר מכן עד כה, כבר השלמנו מחקרים תומכי IND פרה קליניים על NV-CoV-2 התכשיר החדש שלנו לתרופה SARS-CoV-2. בנוסף ל- NV-CoV-2 עצמו כסם למאבק COVID-19, אנו מפתחים גם מועמד נוסף לתרופה SARS-CoV-2, NV-CoV-2-R, אשר עוטף רמדסיביר בתוך NV-CoV-2. בעוד רמדסיביר חוסם באופן משמעותי את השכפול של הנגיף בתוך תאים, NV-CoV-2 נועד לחסום את הנגיף מחוץ לתאים על ידי לכידתו ובכך לא לאפשר לו להדביק את התאים מלכתחילה. לכן, NV-CoV-2-R נועד לחסום הן את מחזור החיים התוך תאי של הנגיף ואת מחזור החיים מחוץ לתאים של הנגיף. חסימת שני מחזורי החיים אמורה לאפשר שליטה מלאה במחלה הנגיפית, ומבטיחה תרופה פוטנציאלית. רמדסיביר, בחסות Gilead, היא תרופה אנטי ויראלית ידועה שקיבלה את מלוא אישור ה-FDA האמריקני לטיפול ב- COVID-19 וקיבלה את אישור האיחוד האירופי במדינות רבות. אנו מפתחים NV-CoV-2-R בעצמנו, ללא תלות ב- Gilead.

בכוונתנו לפתח תחילה ניסויים קליניים NV-CoV-2 עד שלב 1/2a, ולצפות פיתוח קליני של NV-CoV-2 לאחר מכן.

NV-CoV-2 ו- NV-CoV-2-R נמצאו יעילים מאוד נגד זיהום ריאות קטלני לחלוטין של נגיף הקורונה במחקר במודל בעלי חיים בחולדות המבוסס על אינדיקטורים מרובים. הטיפול בפורמולה הסטנדרטית של רמדסיביר האריך את תוחלת החיים ביומיים בלבד, בעוד שהטיפול ב- NV-CoV-2 ו- NV-CoV-2-R האריך את תוחלת החיים ב-8.5 ו-10.5 ימים בהתאמה; שיפור משמעותי ביותר המעיד על יעילות חזקה מאוד של המועמדים שלנו לתרופה.

NV-CoV-2 נמצא כיעיל בתרביות תאים נגד הידבקות על ידי מספר נגיפי קורונה שאינם קשורים, כולל פסאודו-וירוסים SARS-CoV-2 (ראו הודעה לעיתונות של החברה מיום 11 באוקטובר 2021 לפרטים). מחקרים אלה קבעו כי הן NV-CoV-2 והן NV-CoV-2-R הן תרופות רחבות טווח, פאן-קורונה ולכן יישארו יעילות גם כאשר וריאנטים צצים.

פיתחנו בהצלחה תכשירי סירופ אוראלי שניתן להינתן בקלות לכל אחד כולל ילדים. NV-CoV-2 ו- NV-CoV-2-R נמצאו כיעילים ביותר במודל בבעלי חיים של זיהום ריאות קטלני לנגיף הקורונה הנגרמת על ידי h-CoV-NL63 המחקה את פתולוגיית הריאות של זיהום SARS-CoV-2.

ניהול בעל פה מוצג כסיפור ההצלחה של מולנופירביר (Merck/Ridgeback). עם זאת, ניסוי קליני מוקדם יותר של molnupitavir אוראלי במחלה בינונית עד חמורה הופסק עקב חוסר יעילות על ידי Merck. כיום הוא מקודם כטיפול "משנה משחק" לזיהום קל למרות יעילותו השולית. הדבר מעיד על הצורך הדחוף בתרופות במתן דרך הפה כדי להילחם ב- COVID-19 קל, מתון וקשה.

התרופות שלנו NV-CoV-2 ו- NV-CoV-2-R עלו שתיהן, במחקרים בבעלי חיים, על האפקטיביות של רמדסיביר, אשר אושרה לטיפול במקרים מאושפזים חמורים של COVID-19, והראתה תועלת קלינית משמעותית בניסויים קליניים בחולי COVID-19 בינוניים עד חמורים. אם האפקטיביות החזקה של NV-CoV-2 ו- NV-CoV-2-R שנצפו במחקרים בבעלי חיים נשאית בניסויים קליניים בבני אדם, לפיכך התרופות שלנו יהיו יעילות יותר באופן משמעותי מאשר טיפולים קיימים. אנו מפתחים NV-CoV-2 ו- NV-CoV-2-R לניהול על ידי (א) הזרקה או עירוי בחולים מאושפזים, (ב) שאיפת ריאות ישירה לחולים עם מחלת ריאות קשה, כמו גם (ג) מסלול במתן דרך הפה לטובת ילדים חולים כמו גם חולים שאינם מאושפזים.

בעבר, החברה השלימה פיתוח פרה קליני של המועמד המוביל שלה לתרופה לטיפול בפריחת שלבקת חוגרת, כלומר, NV-HHV-101. החברה מתכוונת לעסוק מחדש בתוכנית זו עם הגשת IND וביצוע ניסויים קליניים עבור אישורים רגולטוריים NV-HHV-101 לאחר תוכנית COVID-19 שלנו.

טכנולוגיית פלטפורמת הננו-וירמיד היא טכנולוגיית ננו-רפואה מובילה המאפשרת באופן ייחודי לתקוף הן (א) את חלקיקי הנגיף מחוץ לתאים והן (ב) את שכפול הנגיף בתוך התאים. אם שני גורמים אלה יהיו ניתנים לשליטה ביעילות, הרי שהתרופה המתקבלת יכולה להיות תרופה למחלה ויראלית. לעומת זאת, נוגדנים נקשרים רק לחלקיקי הנגיף מחוץ לתאים, ומתייגים אותם למערכת החיסון לעיבוד נוסף, בעוד שתרופות כימיות קטנות אנטי-ויראליות משפיעות רק על מחזור השכפול של הנגיף בתוך התאים.

הוצאות המחקר והפיתוח לשנה שהסתיימה ביום 30 ביוני 2021 הסתכמו בכ-6.11 מיליון דולר, בהשוואה לכ-4.69 מיליון דולר בשנה הקודמת שהסתיימה ביום 30 ביוני 2020. הגידול נבע בעיקר מעלויות מוגברות של מו"פ פרה-קליני על המועמדים לתרופה COVID-19. ההוצאות הכלליות והניהליות (G&A) הסתמו בכ-2.6 מיליון דולר, לעומת כ-3.3 מיליון דולר בשנה הקודמת. ההפחתה ב- G&Aנובעת בעיקר מירידה בעלויות המשפטיות, המקצועיות והייעוציות.

עבור השנה שהסתיימה ביום 30 ביוני 2021, לחברה הפסד נקי של כ-8.82 מיליון דולר, או הפסד בסיסי למניה בסך 0.81 דולר, בהשוואה להפסד נקי של 13.45 מיליון דולר, או הפסד בסיסי למניה בסך 2.39 דולר לשנה שהסתיימה ביום 30 ביוני 2020.

במהלך שנת הכספים, חיזקנו עוד יותר את ועדת הביקורת שלנו ואת הדירקטוריון שלנו עם הצטרפותו של רו"ח בריאן צוקר, החל מנובמבר 2020. למר צוקר ניסיון של למעלה משלושים שנה כרואה חשבון המתמחה בענף ניירות הערך. הוא מביא ניסיון רב-פנים רב-ערך עם חברות ציבוריות, כמו גם מימון ומוסדות בנקאיים לדירקטוריון שלנו.

המודל העסקי לפיתוח תרופות של החברה נוצר במאי 2005 עם רישיון לפטנטים וקניין רוחני המוחזקים על ידי TheraCour Pharma, Inc שאפשרו יצירת תרופות שהונדסו במיוחד למאבק במחלות ויראליות בבני אדם. רישיון בלעדי זה של TheraCour משמש בסיס לקניין הרוחני שלנו. לחברה רישיון בלעדי ברחבי העולם לטכנולוגיה זו עבור מספר תרופות עם מנגנוני מיקוד ספציפיים לטיפול במספר מחלות ויראליות אנושיות כולל VZV (שלבקת חוגרת), HSV-1 ו- HSV-2. בנוסף, החברה ותראקור חתמו על מזכר הבנות לתחום הנדבקים בנגיף הקורונה האנושי, אשר סיפק רישיון פיתוח מוגבל לחברה ללא עלות נוספת. בימים אלה מתנהל משא ומתן על הסכם סופי בין הצדדים.

בכוונת החברה לבצע את המסמכים הרגולטוריים ולהחזיק בכל הרישיונות הרגולטוריים עבור המועמדים לתרופה שהיא מפתחת בימים אלה. החברה תפתח תרופות אלה בין היתר באמצעות קבלני משנה ל- TheraCour, המקור הבלעדי עבור ננו-חומרים אלה.

הטיפולים האנטי ויראליים שלנו, שאנו מכנים "nanoviricides®" נועדו לחקות ולהסתכל על הנגיף כמו פני השטח של התא המארח המקומי שאליו הוא נקשר. אנו מאמינים כי המועמדים שלנו לתרופה יתמודדו עם הטיפול והמחלה כי אתרים מחייבים אלה עבור וירוס נתון לא משתנים למרות מוטציות ושינויים אחרים בנגיף. יתר על כן, אנו מאמינים כי התרופות שלנו יהיו רחבות טווח, כלומר יעילות נגד רוב אם לא כל הזנים, הסוגים או תתי הסוגים, של וירוס נתון, בתנאי שהחלק המחייב של הנגיף של הננו-וירוס מתוכנן כראוי.

פלטפורמת הננו-ויד מיועדת לקלוט גם חומרים פרמצבטיים פעילים של מולקולות קטנות (API) מסוגים שונים. הדבר מאפשר משלוח ממוקד של API encapsulated לתאים נגועים, והוא צפוי גם לשפר את המאפיינים הפרמקוקינטיים והפרמקודינמיים של ה- API, כגון חילוף חומרים מהיר. חילוף החומרים המהיר ידוע כגורם מגביל יעילות עבור תרופות רבות, כולל רמדסיביר. רמדסיביר, שפותחה על ידי Gilead, והיא תרופה המפריעה לשכפול נגיף SARS-Cov-2 ואושרה תחת תקנות שימוש לשעת חירום בארה"ב ובמדינות רבות אחרות.

אודותNanoViricides

NanoViricides, Inc. (www.nanoviricides.com) היא חברה בשלב הפיתוח שיוצרת ננו חומרים למטרות מיוחדות לטיפולים נגד נגיפים. התרופות הפוטנציאליות החדשניות של החברה מהסוג nanoviricide® מתוכננות לתקוף ספציפית חלקיקי נגיפים במעטפת ולפרק אותם. אנו מפתחים מועמדים קליניים לטיפול במחלת הקורונה הנגרמת על ידי נגיף הקורונה SARS-CoV-2 . התרופה הפוטנציאלית המובילה שלנו היא NV-HHV-101 עם ההתוויה הראשונה שלה כמשחת עור מקומית לטיפול בפריחה של שלבקת חוגרת. בנוסף, לחברה מספר תכניות אנטי-ויראליות בשלבים פרה-קליניים שונים.

החברה עובדת כעת על משימות להשלמת בקשת IND למועמדים שלה לתרופה COVID-19. החברה אינה יכולה להתחייבעל תאריך מדויק להגשת IND עבור תרופה זו בשל תלותה במספר משתפי פעולה ויועצים חיצוניים. החברה מחפשת בימים אלה שני מועמדים נפרדים לתרופה לטיפול בחולי COVID-19. NV-CoV-2 הוא המועמד שלנו לתרופה ננו-ווירוסית שאינו מתמצת רמדסיביר. NV-CoV-2-R הוא מועמד תרופה אחר שלנו שמורכב מ- NV-CoV-2 ועטופה ברמדסיביר. החברה מאמינה כי מאז רמדסיביר שכבר אושרה על ידי ה-FDA בארה"ב, המועמד שלנו לתרופה encapsulating remdesivir צפוי להיות תרופה הניתנת לעדכון, אם הבטיחות דומה. רמדסיביר מפותחת על ידי Gilead. החברה פיתחה את שני התכשיריםשלה לתרופה NV-CoV-2 ו- NV-CoV-2-R באופן עצמאי.

החברה מתכוונת לעסוק מחדש בבקשת IND ל-FDA האמריקני עבור מועמד לתרופה NV-HHV-101 לטיפול בשלבקת חובקת לאחר שפרויקט COVID-19 שלה עובר לניסויים קליניים, בהתבסס על זמינות משאבים. תוכנית NV-HHV-101 הואטה בשל ההשפעות של הגבלות COVID-19 האחרונות, ותעדוף מחדש לעבודת פיתוח תרופות COVID-19.

החברה מפתחת גם תרופות נגד מספר מחלות ויראליות כולל הרפס אוראלי ואיברי המין, מחלות ויראליות של העין כולל EKC והרפס קרטיטיס, שפעת החזירים H1N1, שפעת העופות H5N1, שפעת עונתית, HIV, הפטיטיס C, כלבת, קדחת דנגי, ווירוס אבולה, בין היתר. טכנולוגיית הפלטפורמה והתוכניות של NanoViricides מבוססות על טכנולוגיית הננו-רפואה ® TheraCour של TheraCour, אשר TheraCour מעניקה רישיונות מ- AllExcel. NanoViricides מחזיקה ברישיון תמידי בלעדי ברחבי העולם לטכנולוגיה זו עבור מספר תרופות עם מנגנוני מיקוד ספציפיים לנצח לטיפול במחלות הנגיפיות האנושיות הבאות: זיהומים בנגיף הקורונה האנושי, וירוס חיסוני אנושי (HIV/איידס), וירוס הפטיטיס B (HBV), וירוס הפטיטיס C (HCV), כלבת, וירוס הרפס סימפלקס (HSV-1 ו- HSV-2), וירוס אבעבועות רוח-זוסטר (VZV), שפעת ווירוס תנופת הציפורים האסייתית, וירוסי דנגי, וירוס דלקת המוח היפנית, וירוס הנילוס המערבי ווירוסי אבולה / מרבורג. הטכנולוגיה של החברה מבוססת על רישיונות שטח רחבים, בלעדיים, תת-רישויים, לתרופות שפותחו בתחומים אלה מחברת TheraCour Pharma Inc.המודל העסקי של החברה מבוסס על טכנולוגיית רישוי מבית TheraCour Pharma Inc. עבור אנכי יישום ספציפיים של וירוסים ספציפיים, כפי שהוקם ביסודה בשנת 2005.

כמקובל, על החברה לציין את גורם הסיכון כי הדרך לפיתוח תרופות טיפוסי של כל מוצר פרמצבטי היא ארוכה ביותר ודורשת הון משמעותי. כמו בכל מאמצי פיתוח תרופות של כל חברה, לא יכולה להיות כל הבטחה בשלב זה כי כל אחד מהמועמדים לתרופות של החברה יראה יעילות ובטיחות מספקת להתפתחות קלינית אנושית. יתר על כן, לא יכול להיות בטוח בשלב זה כי תוצאות מוצלחות נגד וירוס קורונה במעבדה שלנו יובילו ניסויים קליניים מוצלחים או מוצר פרמצבטי מוצלח.

אנשי קשר

NanoViricides, Inc.
[email protected]
www.nanoviricides.com

Public Relations Contact:
MJ Clyburn
TraDigital IR
[email protected]

מקור: NanoViricides, Inc.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI