דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Velorex על המסלול לרבעון הרביעי 2021 עם השקה של כספומטים, תוכנות וכרטיסי חיוב של מטבעות קריפטוגרפיים
Velorex על המסלול לרבעון הרביעי 2021 עם השקה של כספומטים, תוכנות וכרטיסי חיוב של מטבעות קריפטוגרפיים
חיים נוי 30/10/21 |  צפיות: 1446

Velorex על המסלול לרבעון הרביעי 2021 עם השקה של כספומטים, תוכנות וכרטיסי חיוב של מטבעות קריפטוגרפיים

יוצרי $VEX המטבע הדיגיטלי מחוייבים לשמירה על לוח זמנים מובטח למשלוח מוצרים שיעזרו לסוחרים לקבל מטבע דיגיטלי

אתונה, יוון, 29 באוקטובר 2021, (ACCESSWIRE):

חברת הפיננסים והטכנולוגיה Velorex, החברה שמאחורי המטבע הדיגיטלי $VEX, הודיעה היום כי היא בדרך להשיק את כספומט המטבעות הקריפטוגרפיים שלה, תוכנת הבנקאות הדיגיטלית וכרטיס החיוב החכם. כספומטים ללא בנק מסוג Velorex Banklessהם מסופים עצמאיים המאפשרים גישה דו כיוונית לרשת, והמאפשרים לקמעונאים להתאים אישית מטבע קריפטוגרפי עם כל מטבע פיאט. התוכנה המהפכנית שלהם היא קוד פתוח ומאפשרת החלפה קלה של מטבעות קריפטו ופיאט לכל מי שמשתמש בכספומט Velorex Bankless. ניתן לארח את התוכנה משרת מרוחק, נגיש בכל העולם ולקיים אינטראקציה ישירה עם מרכזיות מבוזרות גלובליות. בשלב זה מגיע הארנק החכם Velorex, שנמצא כעת בפיתוח ומסגרת הזמן הממוקדת לשחרורו הוא הרבעון הרביעי של 2021- רבעון ראשון של 2022. יהיו לו תכונות ייחודיות וחדשניות רבות אשר יוכרזו על ידי צוות Velorex ככל שהתפתחותו תהיה מתקדמת. החלק האחרון של פתרון מטבע דיגיטלי משולב זה הוא כרטיס החיוב החכם שלהם. פתרון פיננסי מאובטח זה משלים את המערכת המוצעת על ידי החברה בכך שהוא מאפשר למשתמשים לשלם עבור עסקאות באמצעות מטבע הקריפטו $VEX שלהם.

כל שלושת המוצרים הללו מתחברים זה לזה כדי להציע פתרון משולב לסוחרים ולמשתמשי קצה, נתון שמאפשר להם לעבור בצורה חלקה בין מטבעות קריפטוגרפיים ומטבעות מגובים על ידי הממשלה. על-ידי קשר המערכת יחד בפתרון אחד התומך ברשת אחת, עסקאות פיננסיות הן מיידיות ומאובטחות. אין צורך בהמתנהכדי לקבל תשלום או להמיר את המטבע הדיגיטלי שלהם לכסף בעולם האמיתי. הן בצורה הפיזית והן באופן וירטואלי, כרטיס החיוב החכם מעניק למשתמשים תחושת חופש ייחודית, ומסיר את הצורך לבדוק את הארנק הדיגיטלי שלהם כדי להשלים עסקאות. בנוסף, כל אחד יכול להיות הבעלים של כספומט Velorex Cryptocurrency, וליצור הכנסה פסיבית מעמלות עסקה.

תאנוס לאמפרופולוס, מנכ"לVelorexנרגש מהפצת המוצר הממשמש ובא של החברה, " Velorex ממשיכה להוביל לעידן חדש של כספומטים קריפטוגרפיים על ידי שחרור כספומט Cryptocurrency, תוכנה, ארנק חכם וכרטיס חיוב חכם. על ידי שמירה על לוח הזמנים שנקבע מראש וכולל סקירה טכנית, אנחנו מקלים על אנשים חסרי חשבון בנק לקבל בעלות על החיים הפיננסיים שלהם. המערכת המבוזרת שלנו נועדה להקל על השליטה שיש לבנקים על אנשים, ולאפשר להם לגשת לכספים שלהם בכל עת".

אודות VELOREX

Velorex היא היוצרת של מטבע הקריפטו $VEX, וחברת מימון וטכנולוגיה מבוזרת הממוקמת באירופה. $VEXשהושק במאי 2021, הוא אסימון BEP-20 מבוזר לחלוטין ברשת הבינאנס החכמה (BSC). האסימון הוא חלק מפרוטוקול ניסיוני ומערכת אקולוגית פיננסית מבוזרת. $VEX מסתמך על מהירויות חסימה נטענות במיוחד ובתעריפי העסקה הזולים ביותר, הוא היפר-דפלציונית, ומצויד במערכת הימורים אוטומטית שמתגמלת את המשקיעים ברווחיות. החברה מספקת גם פתרונות חומרה ותוכנה לניהול מטבעות קריפטוגרפיים ופיאט. המשימה שלהם היא להביא לאוריינות רבה יותר ולאימוץ של מטבעות קריפטוגרפיים על ידי יצירת כלים הוגנים, בטוחים ומעוצבים היטב כגון כספומטים, כרטיסי חיוב וארנקים חכמים. המטרה העיקרית ב-Velorex היא להעצים את הקהילות שבהן הם פועלים על ידי מתן כלים ושירותים הפועלים כמרכזים לפיתוח פיננסי וחברתי. על ידי עיצוב, רשת הכספומטים ללא בנקים מבוזרת של Velorex (VDBAN), מייצגת שינוי פרדיגמה במימון המודרני מכיוון שהיא משחזרת אוטונומיה וגישה ליחידים על ידי חיבורם לזרימה העצמאית של ההון על פני בלוקצ'יין. מוצרים ושירותים של Velorex מחברים בין אנשים ועוזרים לשקם כלכלות מקומיות המערערות את היציבות על ידי התנועה החד-צדדית וריכוז הכוח וההון. מטרתם היחידה היא להביא טכנולוגיה בשילוב עם יכולות ניהול מטבעות קריפטוגרפיים אנונימיים ומבוזרים המעדיפים כלכלות מקומיות ומשתמש הקצה לכל השווקים בעולם. זה נכון כמובן במיוחד לשווקים מתפתחים ומתעוררים שבהם הביקוש הוא עצום, בכלכלות שנהרסו על ידי ניצול ותאוות בצע. הם מאמינים כי נדרשים כלים ושירותים פיננסיים חדשים אלה כדי לשחרר אותנו ולהקל עלינו ממתווכים מיותרים ומהתפטרות מהממסד הפיננסי.

צפו בסרטון הזה כדי לראות איך נראה הכספומט של Velorex!

https://www.youtube.com/watch?v=78TpGqT8z5U

אנשי קשר

Thanos Lampropoulos
WEBSITE: Velorex.net
EMAIL: [email protected]
TELEGRAM: https://t.me/velorex_net

מקור: Velorex

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI